• Iedere donderdag nieuwe promoties
  • Jouw boodschappen, altijd en overal
  • Gratis ophalen in de winkel vanaf €150
  • Bezorgd tot aan je voordeur van 7u tot 21u
  • Gepersonaliseerde voordelen met je Plus-kaart
  • Mijn snelshopping
  • Mijn lijsten

DELHAIZE STEUNT ALTIJD LOKALE PRODUCENTEN, OOK TIJDENS DE CORONACRISIS

01/07/2020

3 miljard euro jaarlijks geïnvesteerd in Belgische productie
Ontdekking van het parcours dat lokale ondernemers hebben afgelegd

Brussel - Naast de kwaliteit van haar producten heeft Delhaize er altijd veel belang aan gehecht dat ze van Belgische oorsprong waren. De crisis heeft geen negatieve impact gehad omdat het voor Delhaize essentieel is om haar producenten te allen tijde te steunen. Nieuw talent ontdekken en deze ondernemers helpen groeien en hun activiteiten ondersteunen, dat is waar de aankoopteams van Delhaize het meest van houden. De tijd is dan ook gekomen om een aantal van deze gepassioneerde mensen die zoveel succes hebben in de rayons in het zonnetje te zetten.

Delhaize brengt de magie van disney in jouw keuken

08/07/2020

Kook samen met je favoriete Disney-figuren
Gemakkelijk en lekker koken met of voor je gezin

Brussel – Samen met je kinderen koken is goed voor hun ontwikkeling, maar ook voor de familiesfeer. En jong geleerd is oud gedaan. Vanuit die gedachte lanceert Delhaize vanaf donderdag 9 juli een nieuwe spaaractie in samenwerking met Disney. De “Magische Keuken” is een leuk concept dat koken spelenderwijs aan kinderen introduceert. Daarbij legt Delhaize ook de nadruk op gemakkelijk en lekker koken met een snuifje magie.

DELHAIZE BIEDT 100% BELGISCHE HONING AAN IN ZIJN ASSORTIMENT

15/07/2020

Eerste retailer die 100% Belgische honing aanbiedt in al zijn winkels op nationaal niveau
100% Belgische en verantwoorde honing van Nectarist
Verkoop van honing stijgt met 27%

Brussel – Belgische consumenten grijpen steeds meer naar biologische, verantwoorde en lokale producten. Een trend die Delhaize ook opmerkt binnen zijn assortiment smeerbare producten met honing als grote winnaar. Binnen die context, biedt de supermarktketen 100% Belgische honing aan in zijn assortiment. Het gaat om honing van Nectarist, een jong Mechels bedrijf in volle ontwikkeling. Daarmee is Delhaize de eerste retailer die 100% Belgische honing aanbiedt in al zijn winkels op nationaal niveau.

NIEUWE SHOP&GO HASSELT OPENT VANDAAG ZIJN DEUREN

24/07/2020

Een proximiteitswinkel voor Hasselt

Hasselt – De nieuwe Shop&Go Hasselt opent zijn deuren voor de klanten op vrijdag 24 juli 2020. Deze opening ligt in lijn met de strategie van Delhaize België, waarvan de voortdurende uitbreiding van haar winkelnetwerk één van de belangrijkste pijlers is. Delhaize wil de consumenten een buurtwinkel aanbieden die beantwoordt aan alle moderne vereisten, alsook aan de dagelijks behoeften van iedereen. De consument is steeds op zoek naar gebruiksgemak. Shop&Go Hasselt legt de nadruk op het ‘convenience’-aspect, namelijk een goed gelegen, kleinere winkel, met ruime openingsuren en een gezellige sfeer. Het aanbod is er gevarieerd en samengesteld uit verse kwaliteitsproducten die lokaal en gebruiksvriendelijk zijn.