Overslaan

Productterugroeping:« VEGAN GIRASOLI SPINAZIE 250G »Lees meer >

Press_Overview_2020_juni
Pers 2020

DELHAIZE SCHAKELT EEN VERSNELLING HOGER OM HAAR KLANTEN EVENWICHTIGER TE HELPEN ETEN TEGEN EEN LAGERE PRIJS

03/06/2020

Een unieke combinatie van koopkracht en evenwichtige voeding
Gegarandeerd 5% korting op 200 producten met Nutri-Score A & B
1 product kopen = 1 product gratis

Brussel – Delhaize is zich ervan bewust dat de coronacrisis de koopkracht van veel consumenten heeft beïnvloed. Daarom schakelt Delhaize een versnelling hoger om haar klanten te helpen minder te betalen voor producten die op hun huidige behoeften zijn afgestemd. Vanaf morgen donderdag 4 juni wordt de promotietacktiek "1 product kopen = 1 product gratis" in Delhaizewinkels opnieuw toegepast op een brede selectie van producten. En omdat “Mee met ’t leven” ook een evenwichtige voeding aan een verminderde prijs betekent, lanceert Delhaize ook de Goebezig Prijsjes. Vanaf donderdag 4 juni zal Delhaize een korting van 5% toepassen op 200 producten met een Nutri-Score A & B in het assortiment.

DELHAIZE ZET RECHTSTREEKSE RELATIE OP MET BELGISCHE RUNDVEEHOUDERS

11/06/2020

Ambitie: 100% van het rundsvlees afkomstig van Belgische rundveehouders
Premies om de landbouwers te ondersteunen en de sector te stabiliseren

Brussel - Delhaize ondersteunt de noodlijdende vleessector door het toeleveringsmodel van rundsvlees te veranderen en nauwer samen te werken met de Belgische rundveehouders. Delhaize verbindt zich ertoe overeenkomsten te ondertekenen met Belgische rundveehouders en hen een bijkomende premie toe te kennen om de marktprijzen positief te beïnvloeden. Het te behalen doel is dat 100% van het assortiment rechtstreeks door Belgische rundveehouders wordt geleverd.

MEER VAKANTIE IN EIGEN LAND: DELHAIZE IS KLAAR VOOR DE STAYCATION

16/06/2020

Extra volumes voorzien in samenwerking met leveranciers
+ 15% fruit en groenten
+ 20% dranken
Capaciteit van e-commerce voor bestellingen aan de Kust wordt opgedreven

Brussel – Supermarktketen Delhaize is klaar voor een zomervakantie waarbij meer Belgen dan gewoonlijk de intentie hebben om hun vakantie in eigen land door te brengen. Delhaize heeft zich hierop voorbereid en heeft er samen met zijn leveranciers voor gezorgd dat er voldoende producten in voorraad zullen zijn. Ook voorziet Delhaize verschillende aantrekkelijke extra promoties gelinkt aan de zomer. Tenslotte verhoogt Delhaize ook de capaciteit om meer e-commercebestellingen te leveren aan de Belgische Kust.

DELHAIZE ZET AMBITIEUS WINKELEXPANSIEPLAN VERDER ONDANKS CORONACRISIS

22/06/2020

23 nieuwe Delhaizewinkels geopend in eerste jaarhelft
Ambitie om 30-tal nieuwe winkels te openen in tweede jaarhelft
Versterkt netwerk van proximiteitswinkels om aan de verhoogde vraag te voldoen

Brussel – In de eerste jaarhelft van 2020 openden 23 nieuwe Delhaizewinkels hun deuren voor de klanten. Delhaize herbekijkt constant zijn winkelnetwerk en merkt al enige tijd een verhoogde vraag naar proximiteitswinkels. Meer mensen verkiezen hun boodschappen te doen in een winkel dicht bij hen in de buurt. Tijdens de coronacrisis werd deze trend herbevestigd en Delhaize speelt met dit expansieplan duidelijk in op de behoefte van de klant.

NIEUWE SHOP&GO OPENT VANDAAG HAAR DEUREN IN HET NIEUWE Q8-TANKSTATION IN AARTSELAAR

25/06/2020

Bemand station met Delhaize Shop&Go en Panos versterkt het Q8-netwerk

Aartselaar – Vandaag opent een nieuw Q8-tankstation aan de Boomsesteenweg, 29 op het kruispunt met de Leugstraat in Aartselaar. Klanten kunnen hier niet alleen tanken, maar ook hun boodschappen doen bij de nieuwe Delhaize Shop&Go. Die biedt een ruim aanbod aan verse kwaliteitsproducten. Daarnaast kunnen klanten ook terecht bij Panos en in de uitgebreide koffiecorner van Nespresso.

NIEUWE PROXY DELHAIZE LANGEMARK - POELKAPELLE OPENT HAAR DEUREN VANDAAG

25/06/2020

NIEUWE GENERATIE BUURTWINKEL VOOR LANGEMARK-POELKAPELLE

Langemark – Vandaag opent de nieuwe Proxy Delhaize Langemark haar deuren voor de klanten. De opening past in de strategie van Delhaize België waarbij de voortdurende uitbreiding en vervollediging van het winkelnetwerk een belangrijke pijler is. Delhaize wil haar klanten immers dichtbij een winkel aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de wekelijkse- en dagelijkse aankoopbehoeften van de klanten. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn bovendien verbeterd door middel van enkele innovaties. Klanten kunnen vlotter door de verschillende rayons en ervaren zo het grootste winkelcomfort. Het assortiment is uitgebreid met nieuwe specialiteiten uit de hele wereld, glutenvrije producten, enz. Met andere woorden, in de nieuwe Proxy Delhaize Langemark staan de klant en beleving centraal.

DELHAIZESUPERMARKT GENT WATERSPORT VOLLEDIG VERNIEUWD VOLGENS GLOEDNIEUW SUPERMARKTCONCEPT

26/06/2020

De inwoners van Gent kunnen rekenen op de meest moderne Delhaizesupermarkt van Vlaanderen

Gent – Na een een volledige renovatie is de Delhaizesupermarkt Gent Watersport klaar om haar klanten opnieuw te ontvangen. De winkel opent vandaag officieel haar deuren. Alle veiligheidsmaatregelen naar aanleiding van de coronacrisis zullen ook in deze winkel toegepast worden. De renovatie van Delhaize Gent Watersport heeft maar drie weken geduurd en werd van top tot teen gerenoveerd. Het resultaat mag er zijn want de winkel is mooier en gezelliger dan ooit. Na een grondige bevraging en analyse van de behoeften van haar klanten ontwikkelde Delhaize dit volledig nieuwe winkelconcept waarin wordt afgestapt van de klassieke inrichting, ten voordele van een concept met de focus op convenience, inspiratie en innovatie. Het nieuwe winkelconcept speelt in op de steeds evoluerende verwachtingen van de klant. Met andere woorden, in de nieuwe Delhaizesupermarkt Gent Watersport staan de klant en beleving meer dan ooit centraal.