• Onze winkels
  • Taalkiezer
    NL
    • FR

Laten we samen solidair zijn

We vragen al onze klanten die zich naar de winkel kunnen begeven, om voorrang te geven aan zij die het nodig hebben. Voor sommige oudere personen, zieken of mensen met een beperking, is een thuislevering vaak hun enige oplossing om zich de bevoorraden.

Samen veilig en solidair met elkaar, senioren en onze medewerkers

Meest recent nieuws

Kassarichtlijnen

Gelieve een veilige afstand (min. 1 meter) te bewaren tussen uzelf en de kassierster.

Betaal bij voorkeur elektronisch.

Scan zelf uw Pluskaart aan het toestel aan de kassa of dicteer uw kaartnummer.

We wisselen geen bonnen of andere papieren ticketten in. We verlengen de houdbaarheid van de bonnen tot nader order.

We verdelen ook geen 5 eurobons meer. De punten blijven op uw Pluskaart staan.

Voor onze verzorgers zorgen we nog meer

Vanaf vandaag geeft Delhaize voorrang aan het verzorgend personeel en aan de ordediensten bij het boodschappen doen. Op eenvoudig vertoon van hun badges krijgen zij voorrang bij het betreden van onze winkels, zonder in de file te staan, en dit tussen 9 en 20 uur. Delhaize steunt ten volle de mensen werkzaam in de eerstelijnshulp door hen zoveel mogelijk tijd te doen besparen.

Een dikke proficiat voor hun hulp! .

Belangrijke info in verband met onze promoties en acties

In deze uitzonderlijke tijden en als gevolg van de door de overheid genomen maatregelen, hebben we bij Delhaize besloten om in de mate van het mogelijke al onze promotionele acties stop te zetten vanaf donderdag 19 maart 2020.

De mogelijkheid bestaat dat je nog affiches ziet hangen in de winkel of promotionele folders of flyers in de brievenbus krijgt. Deze zullen echter niet geldig zijn.

Deze beslissing werd genomen om al onze medewerkers en diensten de ruimte te geven zich volledig te concentreren op onze kerntaken, namelijk zorgen dat de producten maximaal aanwezig zijn in onze winkels en jou bijstaan tijdens je boodschappen.

We rekenen op jouw begrip en we willen je er graag aan herinneren dat hamsteren niet nodig is. Onze medewerkers zetten alles op alles om jou zo goed mogelijk te bedienen.

Draag vooral zorg voor jezelf, jullie naasten en zij die het nodig hebben. Samen komen we er uit!

Collect-dienst Delhaize.be tijdelijk onbeschikbaar

Om de kwaliteit van onze dienstverlening en de strikte hygiënemaatregelen in de winkels te garanderen, hebben we besloten alle afhaalpunten vanaf zaterdag 21 maart tijdelijk te sluiten.

Onze leveringsdienst blijft wel beschikbaar. Wij stellen momenteel alles in het werk onze capaciteit te verhogen. Via onze website kan je makkelijk je order opnieuw plaatsen via onze leveringsdienst. Dit kan eenvoudig via je persoonlijke HUB.

Hoe we met z'n allen kunnen helpen

Beste klant,

In deze uitzonderlijke tijden neemt Delhaize een belangrijke maatschappelijke rol op. Meer dan ooit willen we er zijn voor al onze Belgische en Luxemburgse klanten. Duizenden medewerkers zetten dan ook alles op alles en geven het beste van zichzelf om u zo goed mogelijk te helpen.

Wij begrijpen dat u vragen heeft en dat de situatie van vandaag tot bezorgdheid kan leiden.

Door de bijzondere drukte zijn bepaalde rekken sneller leeg dan anders. Maar ik vraag u  sereen te blijven. We hebben de nodige stappen ondernomen om ervoor te zorgen dat alle producten beschikbaar blijven. Er is voldoende voorraad in onze distributiecentra, onze leveranciers garanderen een maximale inzet en we blijven onze winkels dagelijks bevoorraden. Onze medewerkers, leveranciers en transporteurs werken hard om de rekken gevuld te houden. Ook u kunt ons helpen door niet onnodig te stockeren en u te beperken tot uw gewoonlijke aankopen. Zo draagt u bij aan de solidariteit die absoluut nodig is.
Enkel zo kan Delhaize iedereen helpen.

U weet dat het essentieel is om er alles aan te doen het Coronavirus niet te verspreiden. Elk van ons heeft de verantwoordelijkheid de maatregelen die opgelegd werden door de overheid, strikt na te volgen. Daarom raden we u aan handcontact tijdens het winkelen zoveel mogelijk te vermijden. 
Zoals steeds volgen we bij Delhaize strenge richtlijnen wat hygiëne betreft. Om deze kracht bij te zetten nemen onze medewerkers extra voorzorgen. Uw gezondheid en de gezondheid van onze collega’s is meer dan ooit een absolute prioriteit.

Vanwege de huidige situatie doen ook heel wat klanten een beroep op onze onlinediensten. Net als in onze winkels doen we er alles aan om u zo snel mogelijk te helpen. Ook wat thuisleveringen betreft, willen we strengere maatregelen toepassen. Daarom zullen onze bezorgers tijdelijk uw boodschappen tot aan uw deur brengen, en niet meer tot in de keuken.

Ik besef dat boodschappen doen vandaag anders gaat dan dat u gewend bent. Laten we waakzaam en voorzichtig blijven en allemaal een steentje bijdragen zodat de situatie snel weer genormaliseerd wordt.  Met meer dan 800 winkels in België en Luxemburg en 30.000 medewerkers, zijn we ook tijdens deze moeilijke tijden steeds in de buurt en kunt u op elk moment op ons rekenen.

Delhaize staat klaar voor u. 

Zorg goed voor uzelf en voor elkaar.

Met vriendelijke groeten,
Xavier Piesvaux
CEO Delhaize

Delhaize winkels

Onze Delhaize winkels (Delhaize Supermarkt, AD, Proxy, Fresh Atelier, Shop&Go) zijn de komende dagen en weken open volgens de normale openingsuren. Ook op zaterdag en zondag. Onze leveranciers en logistieke diensten stellen alles in het werk om onze goederen zo goed mogelijk aan te leveren.

Via onderstaande link vind je de openingsuren van uw favoriete Delhaize winkel:

Wij geven om uw gezondheid en die van onze medewerkers, met deze tips houden we het samen veilig

Webshop Delhaize.be

Om de risico’s van besmetting zo veel mogelijk te beperken, zullen onze bezorgers de boodschappen vanaf nu tijdelijk tot aan je voordeur brengen, en niet meer tot in de keuken. Onze algemene voorwaarden in verband met de levering tot op het verdiep, blijven in voege.

Een wijziging van je bestelling kan ervoor zorgen dat je je tijdslot verliest.


Om al onze klanten zo goed mogelijk te kunnen blijven bedienen, kan je voortaan maximaal twee stuks water en toiletpapier per order bestellen.

Het is niet nodig om onze winkels te contacteren over onze thuisleveringsdienst. Meer informatie hierover vind je hier:  

 

Meer informatie nodig?

Via het gratis nummer 0800 95 713 (bereikbaar maandag t.e.m. vrijdag van 8u. tot 18u) of ons contactformulier kan je terecht bij onze klantendienst. Raadpleeg ook onze FAQ.

Delhaize stelt alles in het werk om zo snel mogelijk op je vragen te antwoorden.
Deze maatregelen zijn tijdelijk en wij blijven de situatie evalueren.

Bedankt voor je begrip.
En verzorg jezelf en je naasten.

Toevoegen aan de lijst
U lijkt nog geen boodschappenlijst te hebben. Klik op de knop onderaan om een nieuwe lijst aan te maken.
Dit product werd al toegevoegd aan deze lijst.
Het product is toegevoegd aan de lijst