• Onze winkels
Enkel vandaag !: -10% korting op al jouw boodschappen.  Je shoppe >

Persbericht: Woensdag 30 maart 2018

DELHAIZE STELT NIEUW ASSORTIMENT IJS VOOR

OPPO, GROM EN DAYLIGHTFUL DELHAIZE SPELEN HUN TROEVEN UIT IN HET VRIESVAK MET EEN GEMEENSCHAPPELIJK PUNT:
INGREDIËNTEN VAN HOGE KWALITEIT VOOR EEN UNIEKE SMAAKBELEVING

Een evenwichtige levensstijl combineren met lekker dessertjes eten, meestal is het geen goed huwelijk, én toch kan het. Delhaize stelt vanaf nu haar nieuw assortiment ijs voor en er is voor ieder wat wils. Van mensen die producten met minder calorieën en suiker willen eten tot mensen die de echte smaak van Italiaans ijs willen ervaren. Kortom, iedereen wil lekkere en kwaliteitsvolle producten. Delhaize biedt daarom de nieuwe ijssmaken aan van Oppo, GROM en Daylightful Delhaize.

Omdat de vraag naar kwaliteitsvolle producten met authentieke smaken in opmars is, biedt Delhaize vanaf vandaag een gloednieuw assortiment ijs aan. De gloednieuwe merken Oppo en het eigen merk Daylightful Delhaize zorgen ervoor dat je lekker kan genieten van een potje ijs, dat minder suiker en calorieën bevat. Ook GROM zorgt voor lekker dessertplezier met natuurlijke ingrediënten voor een heerlijke, kwaliteitsvolle gelato.

Oppo Ice Cream, gezond*ijs

Nieuw in het vriesvak van Delhaize zijn de smaken van Oppo Ice Cream. Oppo-ijs wordt bereid met verse melk, virgine kokosolie en suikvervangers erythritol en met stevia-extract - steviolglycosiden, in plaats van de gebruikelijke suiker. Het ijs bevat minstens 30% minder suikers en 30% minder calorieën in vergelijking met de standaard waarden van roomijs. Een bolletje Oppo-ijs bevat slechts 40 calorieën. Het Oppo roomijs is verkrijgbaar aan de prijs van €5,49 in drie smaken: Madagascan Vanilla, Colombian Chocolade & Hazelnut en Salted Caramel.

La crème glacée Oppo est disponible au prix de €5,49 en trois saveurs : Madagascan Vanilla, Colombian Chocolade et Hazelnut et Salted Caramel.

* Gezondheidsclaim toegestaan door de EU, In het kader van een gezonde en evenwichtige voeding en een gezonde levenswijze: consumptie van voedingsmiddelen die erythritol bevatten in plaats van suiker, doet de bloedsuikerspiegel minder sterk stijgen na inname in vergelijking met voedingsmiddelen die suiker bevatten.

Heerlijke gelato van GROM

Niet alleen voor roomijs, maar ook voor gelato kan je vanaf nu terecht bij Delhaize. Om kwalitatieve gelato te kunnen aanbieden, verplaatsen we ons naar Italië. Daar wordt in Turain het gelatoijs van GROM gemaakt, met 100 procent natuurlijke en kwaliteitsvolle ingrediënten afkomstig van de biologische boerderij Mura Mura, voor de meerderheid van de vruchten. GROM biedt de echte smaak van een Italiaans ijsje. De gelato bevat minder lucht dan gewoon ijs waardoor de smaken perfect tot zijn recht komen, mede door het gebruik van de beste ingrediënten. Deze ingrediënten werden vakkundig uitgekozen door Guido en Frederico, de twee stichters van GROM. Bovendien is de gelato glutenvrij en bevat het geen kleurstoffen en toegevoegde smaakstoffen.


De smaken die Delhaize verkoopt zijn onder andere: Crema di Grom, Pistache, Koffie, Chocolade, Aardbei en Citroen. Ze zijn verkrijgbaar voor €7,49.

Daylightful Delhaize

Delhaize biedt nu ook de mokkasmaak in haar Daylightful ijsassortiment aan. Tot op heden bestond het Daylightfulgamma uit vanilleijs en aardbeiensorbet, maar daar komt nu ook mokka bij. Daylightful van Delhaize is ijs met een verlaagd suikergehalte*. Om het ijs zoet te maken wordt er Zùsto aan toegevoegd, een innovatieve zoetstof met een bron van vezels. Een bolletje mokka- en vanilleijs bevat 76 kcal, een bolletje aardbeiensorbet slechts 37 kcal. Daylightful is ideaal voor iedereen die ‘suikerbewust’ is , want in Zùsto zit vooral sucralose, in tegenstelling tot suiker levert deze zoetstof geen energie (calorieën). De smaken van Daylightful zijn verkrijgbaar aan €4,15.

*ten minste 75% minder suikers in vergelijking met standaard waarden roomijs of sorbet (Nubel 2017)

Share your ice cream moment:
@delhaizebelgium #DelhaizeInspiration
@grom_gelato_belgium #gromgelato
@oppobrothers

Download hier de Afbeeldingen

Delhaize Le Lion / De Leeuw

Eind 2017 telde het netwerk van Delhaize Le Lion / De Leeuw 762 winkels (712 winkels in België en 50 in Luxemburg) in verschillende formules (supermarkten Delhaize, AD Delhaize, Proxy Delhaize, Shop&Go) om een unieke winkelervaring en een kwaliteitsvolle service te kunnen aanbieden. Delhaize stelt een ruim assortiment voor van meer dan 20.000 kwaliteitsvolle producten tegen toegankelijke prijzen. Dankzij zijn 6 huismerken (365, Delhaize, taste of Inspirations, Bio, Eco, Care) kan Delhaize aan alle noden van de klant beantwoorden. De klanten kunnen ook online hun boodschappen doen via www.delhaize.be. Delhaize België, dat in 2016 een omzet verwezenlijkte van EUR 5,0 miljard en in België een marktaandeel had van 24,1%*, telt meer dan 32.000 medewerkers. Delhaize Le Lion / De Leeuw maakt deel uit van Ahold Delhaize, die actief is in 11 landen en ongeveer 375.000 mensen tewerkstelt. Het netwerk van Ahold Delhaize telt bijna 6.500 winkels. *Bron AC Nielsen

Als eerste de laatste info, dagelijks nieuwe ideeën, recepten en video’s? Ga naar www.delhaize.be of volg Delhaize op Facebook, YouTube, Pinterest of Instagram.

Contact

Roel Dekelver
External Communications Manager Delhaize België
rdekelver@delhaize.be
Tel.: +32 (0)2 412 84 51

Karima Ghozzi
Communications Manager Delhaize België
kghozzi@delhaize.be
Tel.: +32 (0)2 412 83 16

Toevoegen aan de lijst
U lijkt nog geen boodschappenlijst te hebben. Klik op de knop onderaan om een nieuwe lijst aan te maken.
Dit product werd al toegevoegd aan deze lijst.
Het product is toegevoegd aan de lijst