• Onze winkels
  • Taalkiezer
    NL
    • FR
Laat je boodschappen thuis bezorgen. Nieuwe klant? : Ontvang nu €15 korting* ! Promocode : FIRST  Meer info

Delhaize lanceert vandaag een ambitieus duurzaamheidsplan
Eerste stap: 80% reductie van plastic in de afdeling fruit en groenten

16/05/2019

CEO Delhaize Xavier Piesvaux kondigt vandaag de lancering aan van The Lion’s footprint, een ambitieus actieprogramma dat hij op alle fronten wil voeren om de ecologische voetafdruk van het bedrijf te verkleinen. Dit plan bestaat uit drie grote delen: een ambitieuze doelstelling om plastic neutraliteit te bereiken, een neutrale balans op gebied van voedselverspilling verkrijgen en koolstofneutraliteit! Met de hulp van alle medewerkers en aangesloten winkels gaat Xavier Piesvaux de uitdaging aan om van Delhaize de eerste Belgische retailer te maken die zijn ecologische voetafdruk neutraliseert. Ga naar https://www2.delhaize.be/nl-be/thelionsfootprint om de acties en engagementen van Delhaize te bekijken.

LE NOUVEAU SHOP&GO URSULINE à NAMUR OUVRE SES PORTES LE 23 MAI
Un magasin de proximité pour Namur

23/05/2019

NAMUR – Le nouveau Shop&Go Ursuline ouvre ses portes aux clients le 23 mai. Cette ouverture s'inscrit dans le cadre de la stratégie de Delhaize Belgique, dont l'un des principaux axes est l'extension continue de son réseau de magasins. Delhaize souhaite proposer aux consommateurs un magasin de proximité qui réponde à toutes les exigences modernes ainsi qu'aux besoins quotidiens de tout un chacun. En effet, les consommateurs recherchent constamment la facilité d'utilisation. Le Shop&Go Ursuline met dès lors l'accent sur le côté "convenience" à savoir un magasin bien situé, plus petit, aux heures d'ouverture larges et à l'atmosphère agréable. L'offre y est variée et est constituée de produits de qualité frais, locaux et conviviaux.

Nieuwe Shop&Go Mechelen, Bruul 66 opent haar deuren op 29/05
Een proximiteitswinkel voor de Mechelaars

29/05/2019

MECHELEN (Bruul 66) – De nieuwe Shop&Go Mechelen (Bruul 66) opent haar deuren voor de klanten op 29 mei. Deze opening ligt in lijn met de strategie van Delhaize België, waarvan de voortdurende uitbreiding van haar winkelnetwerk één van de belangrijkste pijlers is. Delhaize wil de consumenten een buurtwinkel aanbieden die beantwoordt aan alle moderne vereisten, alsook aan de dagelijks behoeften van iedereen. De consument is steeds op zoek naar gebruiksgemak. Shop&Go Mechelen Bruul legt de nadruk op het ‘convenience’-aspect, namelijk een goed gelegen, kleinere winkel, met ruime openingsuren en een gezellige sfeer. Het aanbod is er gevarieerd en samengesteld uit verse kwaliteitsproducten die lokaal en gebruiksvriendelijk zijn.