• Onze winkels
  • Taalkiezer
    NL
    • FR
Laat je boodschappen thuis bezorgen. Nieuwe klant? : Ontvang nu €10 korting* + GRATIS levering!  Meer info

Vanaf vandaag mogelijk om bol.com pakketten op te halen bij Delhaize in provincie Antwerpen

03/06/2019

Brussel - bol.com pakketten kunnen vanaf vandaag opgehaald worden in Delhaize supermarkten en deelnemende AD of Proxy Delhaizes in de provincie Antwerpen. Een extra service voor de klanten. Snel en makkelijk, met dezelfde snelle levertijd als bij thuislevering.

NIEUWE PROXY DELHAIZE WAARSCHOOT OPENT HAAR DEUREN OP 6 JUNI
NIEUWE GENERATIE BUURTWINKEL VOOR WAARSCHOOT

06/06/2019

WAARSCHOOT – Op 6 juni opent de nieuwe Proxy Delhaize Waarschoot haar deuren voor de klanten. De opening past in de strategie van Delhaize België waarbij de voortdurende uitbreiding en vervollediging van het winkelnetwerk een belangrijke pijler is. Delhaize wil haar klanten immers dichtbij een winkel aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de wekelijkse- en dagelijkse aankoopbehoeften van de klanten. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn bovendien verbeterd door middel van enkele innovaties. Klanten kunnen vlotter door de verschillende rayons en ervaren zo het grootste winkelcomfort. Het assortiment is uitgebreid met nieuwe specialiteiten uit de hele wereld, glutenvrije producten, enz. Met andere woorden, in de nieuwe Proxy Delhaize Waarschoot staan de klant en beleving centraal.

Delhaize Fresh Atelier opent nieuw filiaal in Ukkel
Focus op convenience en gezondheid

06/06/2019

Brussel – Delhaize opent vandaag een nieuwe Delhaize Fresh Atelier in Ukkel. Met dit nieuw concept wil Delhaize die klanten bedienen die op zoek zijn naar ultraverse, gezonde, flexibele en handige maaltijdoplossingen. Tegelijkertijd wordt in dit winkelconcept het digitaal en fysiek boodschappen doen met elkaar verweven. Delhaize Fresh Atelier is de derde winkel in België met dit concept en is gelegen in de Waterloosesteenweg 680, 1180 Ukkel.

Dringend gezocht: bijtjes
Nieuwe zomeractie delhaize: kids leren spelenderwijs het belang van bijen en andere bestuivers

06/06/2019

Brussel – Wie kent er niet het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes? Bijtjes doen evenwel veel meer dan enkel bloemetjes bestuiven. Deze zoemertjes liggen ook aan de basis van ongeveer de helft van wat mensen kopen aan voeding in de supermarkt. Toch moeten we een ‘maar’ toevoegen aan dit verhaal. Bijen, hommels en andere bestuivers zijn in snel tempo aan het verdwijnen en daar wil Delhaize iets aan doen.

Delhaize schakelt versnelling hoger en breidt haar e-commerce netwerk uit via haar zelfstandige Delhaize-winkels

11/06/2019

Brussel, 11 juni 2019 – Om het leven van haar klanten nog gemakkelijker te maken, test Delhaize de uitbreiding van haar e-commerce netwerk uit. Vijf zelfstandige winkels nemen deel aan het proefproject van de supermarktketen waarbij klanten ook op dezelfde dag hun boodschappen online kunnen reserveren en afhalen in de winkel. Het project maakt deel uit van een groter geheel binnen het e-commerce perspectief dat Delhaize hanteert om de service breder en sneller beschikbaar te maken voor haar klanten.

Delhaize Fresh Atelier Antwerpen - twee gloednieuwe winkellocaties nu ook in centrum antwerpen

14/06/2019

Brussel – Delhaize opent twee nieuwe Delhaize Fresh Ateliers in Antwerpen. Met de gloednieuwe Delhaize Fresh Ateliers in de Nationalestraat en de Kronenburgstraat wil Delhaize Antwerpse klanten bedienen die op zoek zijn naar ultraverse, gezonde en handige maaltijdoplossingen. Tegelijkertijd wordt in dit winkelconcept het digitaal en fysiek boodschappen doen met elkaar verweven.