• Onze winkels
Laat je boodschappen thuis bezorgen. Nieuwe klant? : Ontvang nu €10 korting* + GRATIS levering!  Meer info

Delhaize stelt voor: scannen en betalen met smartphone via Yeswescan

03/04/2019

Brussel – Delhaize lanceert vanaf 3 april 2019 haar nieuwe betaalmethode voor kleine aankopen in de Delhaize Fresh Ateliers: YesWeScan. Het is niet toevallig dat Delhaize de applicatie lanceert in haar Delhaize Fresh Ateliers, want bij Delhaize Fresh Atelier staat een snelle winkelbeleving centraal. De eerste locatie voor deze snelle en efficiënte betaalmethode is het Delhaize Fresh Atelier in Galerij Ravenstein in hartje Brussel. YesWeScan zal dit jaar nog geïntroduceerd worden in andere Delhaize Fresh Ateliers, zowel bestaande als nieuwe.

Gezocht: Teamleaders en (assistant) store managers

10/04/2019

Brussel – Delhaize De Leeuw lanceert haar grote rekruteringscampagne om via een originele selectieprocedure 1000 nieuwe werknemers aan te werven. Het gaat om knelpuntberoepen die de supermarktketen graag nog in 2019 ingevuld ziet. Om de openstaande vacatures in te vullen organiseert Delhaize op 23 april een Nederlandstalige soirée en op 25 april een Franstalige soirée waarop geïnteresseerden voor de functies ‘(assistant) store manager’ de werking van Delhaize kunnen ontdekken in samenwerking met Jan Leyers en Christophe Deborsu. Ook wie geïnteresseerd is in de functie ‘teamleader’, kan op 7 mei (NL) of 9 mei (FR) kennis maken met de supermarktketen tijdens een pre-soiree inclusief kookworkshop met Sofie Dumont.

De tovergroentjes zijn terug bij Delhaize met een vernieuwend concept

25/04/2019

Brussel - Groenten zijn gezond, dat weet iedereen. Slechts 5% van de Belgische bevolking eet echter de aanbevolen hoeveelheid groenten en fruit, 550 gram[1]. Nog alarmerender is dat kinderen en jongeren onderaan deze ranglijst staan. In de groep van 6 tot 17 jaar eet bijna geen enkel kind voldoende groenten en fruit. Kinderen tussen 6 en 13 jaar eten gemiddeld 100g groenten, terwijl de aanbevolen hoeveelheid 250 tot 300g is. Het is dus geen eenvoudige opgave om kinderen van groenten te leren houden. Delhaize merkte echter dat het met een vleugje magie en een beetje verbeelding mogelijk was om kinderen zin in groenten te doen krijgen. Om de ouders te helpen in deze dagelijkse strijd, besloot Delhaize haar ‘tovergroentjes’ opnieuw in te schakelen met een totaal vernieuwend concept: de tovergroentjes staan oog in oog met de kindjes en hun verhalen! Kers op de taart, deze verhalen zullen verteld worden door bekende Belgen.

Scoop - Delhaize lanceert Healthy UCoins in samenwerking met Unbox: een revolutionair project om extra koopkracht te creëren én beter eten te stimuleren

29/04/2019

Na de lancering van Nutri-Score vorig jaar zet Delhaize opnieuw een stap in de integratie van Nutri-Score in het leven van klanten door hen te belonen voor evenwichtige keuzes én door hun koopkracht te verhogen. Met de lancering van "Healthy UCoins" verdiept Delhaize haar missie op het vlak van evenwichtige voeding verder en werkt samen met Unbox met de ambitie om dit te integreren in het Belgische parafiscale kader. Vorig jaar lanceerde Delhaize het voedingslabel Nutri-Score en gaat nu een stap verder door als eerste bedrijf in Europa de koopkracht aanzienlijk te verhogen om tegemoet te komen aan meer evenwichtige levensstijlbehoeften. Het pilootproject zal in totaal 11 000 medewerkers van Delhaize en van andere organisaties omvatten en zal 3 maanden duren. Tijdens de pilootfase krijgen de deelnemers 20% korting op producten met een Nutri-Score van A en B bovenop alle andere commerciële acties. Met dit pilootproject wil Delhaize mensen motiveren om evenwichtiger te leven door hun koopkracht te verhogen om op een meer evenwichtige manier te kopen. De ambitie is om dit systeem ook aan andere bedrijven en organisaties aan te kunnen bieden.