• Onze winkels
  • Taalkiezer
    NL
    • FR
Laat je boodschappen thuis bezorgen. Nieuwe klant? : Ontvang nu €10 korting* + GRATIS levering!  Meer info

De wijnbeurs van Delhaize is terug

05/02/2019

Vanaf 21 februari lanceert Delhaize haar niet te missen wijnbeurs en gaat ze via haar "Vinolution Travels" verder op zoek naar atypische verhalen van personen die elke dag hun passie delen over bijzondere wijnen en/of bubbels. Of het nu gaat om familieverhalen of dapper ondernemerschap, Delhaize biedt een gevarieerd en kwalitatief hoogstaand aanbod van wijnen aan. De selectie is zorgvuldig en nauwkeurig gekozen door haar ervaren aankopers, waarbij wijnen uit de regio, ontdekkingen en topmerken worden gecombineerd. Uit de favorieten en nieuwigheden selecteerde Delhaize een Spaanse biologische witte wijn, Portugese schuimwijn en een biologische rode en witte fairtrade-wijn. Deze nieuwigheden illustreren duidelijk de toename van 10% in biologische en fairtrade-wijnen.

10 keer meer vraag naar zeevruchten tijdens de week van Sint-Valentijn

13/02/2019

Tijdens de Valentijnsperiode zien we bij Delhaize elk jaar een aanzienlijke stijging van de verkoop van zeevruchten, gebak, bubbels en schuimwijn. De laatste jaren zien we ook een andere duidelijke trend: de tortelduifjes vieren hun liefde het liefst rustig thuis met heerlijke gebakjes en een lekkere maaltijd.

DELHAIZE PLANT VERHUIS VAN HAAR HOOFDKANTOOR NAAR DE DELHAIZE-SITE IN ZELLIK

25/02/2019

Brussel – Vandaag kondigt Delhaize de geplande verhuizing aan van haar ondersteunende diensten in Sint-Jans-Molenbeek naar de gebouwen van de Belgische mediagroep De Persgroep in Kobbegem (Asse), net naast de bestaande logistieke site van Delhaize in Zellik (Asse). Zo zal Delhaize al haar ondersteunende diensten op één locatie kunnen centraliseren. De verhuizing is gepland voor de eerste helft van 2020. De huidige bedrijfspanden in Sint-Jans-Molenbeek zullen worden verkocht.