• Onze winkels
Laat je boodschappen thuis bezorgen. Nieuwe klant? : Ontvang nu €10 korting* + GRATIS levering!  Meer info

Mei 2018

BIOLOGISCHE VOEDING ZIT IN DE LIFT: EEN STIJGING VAN BIJNA 10 PROCENT

31/05/2018

Brussel – Op donderdag 31 mei start de bioweek bij Delhaize. Biovoeding zit in de lift, in 2017 steeg de verkoop van bioproducten bij Delhaize met bijna 10 procent. Delhaize beschikt over een ruim biogamma met meer dan 650 verschillende producten om nog meer variatie te brengen in uw dagelijkse genoegens. Fruit en groenten gekweekt zonder gebruik van kunstmeststoffen of pesticides, vlees, gevogelte, vis, kruidenierswaren, wijn ... Het zijn stuk voor stuk authentieke kwaliteitsproducten boordevol smaak.

PROXY DELHAIZE SINT JAN IN EREMO HEROPENT HAAR DEUREN OP DONDERDAG 17 MEI

17/05/2018

Sint Jan in Eremo – 17 mei heropent Proxy Delhaize Sint Jan in Eremo haar deuren voor de klanten. Die brandde eind juni 2017 volledig af, waardoor tijdelijk een noodwinkel geopend moest worden. De heropening past in de strategie van Delhaize België waarbij de voortdurende uitbreiding en vervollediging van het winkelnetwerk een belangrijke pijler is. Delhaize wil haar klanten immers dichtbij een winkel aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de wekelijkse- en dagelijkse aankoopbehoeften van de klanten. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn bovendien verbeterd door middel van enkele innovaties. Klanten kunnen vlotter door de verschillende rayons en ervaren zo het grootste winkelcomfort. Het assortiment is uitgebreid met nieuwe specialiteiten uit de hele wereld, glutenvrije producten, enz. Met andere woorden, in de nieuwe Proxy Delhaize Sint Jan in Eremo staan de klant en beleving centraal.

DELHAIZE REDT JAARLIJKS MEER DAN 500 TON LELIJKE GROENTEN EN FRUIT

15/05/2018

Brussel – Vanaf deze week kunnen alle Delhaizeklanten opnieuw de "gekke" groenten ontdekken, want Delhaize zal de “gekke” of "lelijke" groenten voor het vierde jaar op rij aanbieden in al haar winkels in België en Luxemburg. Dit zijn groenten die afwijken van de gangbare “mooie” vorm maar wel dezelfde versheid en kwaliteit garanderen. Vorig jaar wist Delhaize maar liefst 530 ton groenten en fruit te redden. De klant kan voor de scherpe prijs van 1 euro een samenstelling van 1kg anders uitziende vruchtgroenten verkrijgen. Dit jaar beschikt Delhaize over ruim 186.000 zakjes “gekke groenten” die klaar zijn voor verkoop.

GLUTENVRIJE PRODUCTEN: VRAAG NEEMT EXPLOSIEF TOE

10/04/2018

Brussel – Slechts 5% van de Belgische bevolking eet dagelijks de aanbevolen hoeveelheid van 550 gram fruit en groenten per dag. Kinderen en jongeren scoren daarbij het laagste: in de leeftijdscategorieën 6-17 jaar eet haast niemand dagelijks genoeg fruit en groenten. De gemiddelde groenteconsumptie bij kids tussen 6 en 13 jaar ligt bijvoorbeeld slechts op 100g, terwijl de aanbevolen hoeveelheid tussen de 250g en 300g ligt[1]. Een alarmerende vaststelling. Ouders moeten soms alles uit de kast halen om hun kids voldoende groenten te laten eten. Om de dagelijkse strijd tegen de ‘vieze veggies’ vaarwel te zeggen, bedacht Delhaize de ‘tovergroentjes’. Met een beetje magie en verbeelding wil Delhaize ouders helpen om hun kids warm te maken voor groenten. Deze campagne kadert perfect binnen de nieuwe strategie van Delhaize ‘Mee met ’t leven’: Delhaize toont dat ze dicht bij haar klanten staat en een antwoord biedt op de dagelijkse uitdagingen waarmee klanten worden geconfronteerd. Met als resultaat eenvoudige oplossingen om het leven makkelijker te maken.

NIEUWE SHOP&GO MENENPOORT OPENT HAAR DEUREN OP 3 MEI

03/05/2018

Ieper – Op donderdag 3 mei opent de nieuwe Shop&Go Menenpoort haar deuren voor de klanten. De opening past in de strategie van Delhaize België waarbij de voortdurende uitbreiding en vervolledigen van het winkelnetwerk een belangrijke pijler is. Delhaize wil haar klanten immers dichtbij een winkel aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de dagelijkse aankoopbehoeften van de klanten. De consument is immers steeds meer op zoek naar gebruiksgemak. Shop&Go Menenpoort legt dan ook de nadruk op “convenience” dat zich vertaalt in een kleinere, goedgelegen winkel met brede openingsuren en een aangename winkelatmosfeer. Het aanbod is er gevarieerd en bestaat uit verse, kwaliteitsvolle, lokale en gebruiksvriendelijke producten.