• Onze winkels
  • Taalkiezer
    NL
    • FR
Laat je boodschappen thuis bezorgen. Nieuwe klant? : Ontvang nu automatisch €15 korting* !  Meer info

Januari 2018

PROXY DELHAIZE BAMBRUGGE VOLLEDIG VERNIEUWD

26/01/2018

Bambrugge – Na een grondige renovatie is Proxy Delhaize Bambrugge aan de Landsheerstraat 60, 9420 Erpe-Mere klaar om haar klanten te ontvangen. Vandaag vond de heropening van de Proxy-supermarkt plaats en het resultaat mag er zijn want de winkel is mooier en gezelliger dan ooit. Met een uitbreiding van 120 m2 verkoopoppervlakte en talrijke aanpassingen kunnen de klanten vlotter door de verschillende rayons lopen en ervaren ze het grootste winkelcomfort. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn verbeterd door middel van enkele innovaties. Met andere woorden, in de nieuwe Proxy Delhaize Bambrugge staan de klant en beleving centraal.

Maak kennis met Ana, Obi, Ali en de rest van de bende

24/01/2018

Brussel – Na het succes van vorig jaar breit Delhaize een vervolg aan haar VitaMinis-actie. Vanaf 25 januari zullen de klanten van Delhaize opnieuw fruit- of groenteknuffels kunnen verzamelen en deze keer zijn er 6 nieuwe knuffels te verzamelen: Obi de aubergine, Ana de ananas, Ali de look, Céleste de selder, Myrthe de blauwe bes en Philippe de peer. Bij de lancering van de eerste editie zijn er maar liefst 1,6 miljoen knuffels verdeeld, 400.000 albums aan de man gebracht en meer dan 50 miljoen flowpacks met kaarten en stickers uitgedeeld. De klant liep toen storm voor onder andere Fred de aardbei, Jack de banaan en Vital de wortel. Delhaize heeft er dan ook niet lang over getwijfeld om opnieuw uit te pakken met een grote VitaMinis-spaaractie.

LE NOUVEL AD DELHAIZE MERBRAINE OUVRE SES PORTES LE JEUDI 18 JANVIER

18/01/2018

Braine l'Alleud – Ce jeudi 18 janvier 2018, le nouvel AD Delhaize Merbraine ouvre ses portes aux clients. Cette ouverture s'inscrit dans le cadre de la stratégie de Delhaize Belgique, dont l'un des principaux axes est l'extension continue de son réseau de magasins. Delhaize souhaite en effet proposer un magasin de proximité qui réponde à toutes les exigences modernes ainsi qu'aux besoins hebdomadaires et quotidiens des clients. Quelques innovations visent à offrir un meilleur service à la clientèle, et le confort d’achat a été amélioré, par exemple en élargissant les allées. L'assortiment a lui aussi été élargi et compte à présent de nouvelles spécialités du monde, des produits sans gluten, etc.

Delhaize voert wijzigingen door in samenstelling directiecomité

15/01/2018

Brussel – Delhaize kondigt wijzigingen aan in de samenstelling van het directiecomite. Vanaf vandaag zal dit er als volgt uitzien ...

PROXY LEMBEKE KLANTVRIENDELIJKSTE PROXY DELHAIZE-WINKEL

11/01/2018

Lembeke - Delhaize Proxy Lembeke werd verkozen tot klantvriendelijkste Proxy Delhaize-winkel van het land. Deze zelfstandige winkel aan de Vaartstraat 79 in Kaprijke wordt uitgebaat door Stéphanie Standaert en Gregory Dellaert. Met de opening van de nieuwe Proxy Delhaize in Lembeke stapte het jonge koppel (beide 30 jaar) twee en een half jaar geleden in het Delhaize-avontuur.