• Onze winkels
  • Taalkiezer
    NL
    • FR
Laat je boodschappen thuis bezorgen. Nieuwe klant? : Ontvang nu €15 korting* ! Promocode : FIRST  Meer info

Februari 2018

DELHAIZE SHOP&GO AAN Q8 MORTSEL VOLLEDIG VERNIEUWD

22/02/2018

Mortsel – Na een grondige renovatie opende de volledig vernieuwde Shop&Go aan het Q8-tankstation op de Mechelsesteenweg 138 in Mortsel. Q8-klanten kunnen vanaf nu uitgebreid winkelen in een aangename winkel met brede openingsuren. De vernieuwde Shop&Go biedt namelijk de keuze uit een ruim aanbod aan verse, kwaliteitsvolle, lokale en gebruiksvriendelijke producten.

Verkoop cuvée Oostende van Delhaize levert 12.000 euro op voor Okidoo en Kapoentje

22/02/2018

Oostende – Vandaag heeft Delhaize een cheque van 12.000 euro overhandigd aan de organisaties Okidoo en Kapoentje, respectievelijk 6.000 euro per organisatie. In maart vorig jaar startte de verkoop van cuvée Oostende waarbij voor elke verkochte fles 1 euro naar de goede doelen zou gaan. In totaal werden er dus maar liefst 12.000 flessen verkocht. Wegens het succes van deze actie heeft Delhaize beslist een nieuwe cuvée te lanceren, ditmaal ten voordele van de community werking van KV Oostende, en meer bepaald vzw Duinhelm. Duinhelm is een centrum voor begeleiding voor personen met een beperking.