• Onze winkels

November 2018

DELHAIZE-SUPERMARKT BOSUIL VOLLEDIG VERNIEUWD VOLGENS GLOEDNIEUW SUPERMARKTCONCEPT

29/11/2018

Deurne – Na een grondige renovatie is de Delhaize-supermarkt Bosuil klaar om haar klanten opnieuw te ontvangen. De renovatie van Delhaize Bosuil was een huzarenstuk aangezien de winkel in slechts 2,5 weken van top tot teen werd gerenoveerd. Het resultaat mag er zijn want de winkel is mooier en gezelliger dan ooit. Na een grondige bevraging en analyse van de behoeften van haar klanten ontwikkelde Delhaize dit volledig nieuwe winkelconcept waarin wordt afgestapt van de klassieke inrichting, ten voordele van een concept met de focus op convenience, inspiratie en innovatie. Het nieuwe winkelconcept speelt in op de steeds evoluerende verwachtingen van de klant. Met andere woorden, in de nieuwe Delhaize-supermarkt Bosuil staan de klant en beleving meer dan ooit centraal.

De winter is eindelijk in het land en klanten passen hun aankoopgedrag automatisch aan

20/11/2018

Het is zover – na een lange zomer doet de winter eindelijk zijn intrede in ons land met de eerste vriestemperaturen. Bij dit winters weerfenomeen merken we ook bij Delhaize dat de klanten hun aankoopgedrag sterk aanpassen. Zo zien we een duidelijke stijging van de verkoop van producten die typisch tijdens koude dagen worden gekocht, maar ook meer bestellingen en thuisleveringen via de website www.delhaize.be en onze mobiele app.