• Onze winkels

December 2017

DELHAIZE-SUPERMARKT LOKEREN VOLLEDIG VERNIEUWD

14/12/2017

Lokeren – Na een volledige heropbouw die startte in januari 2017 en bijna 9 maanden duurde, is de Delhaize-supermarkt Lokeren klaar om haar klanten opnieuw te ontvangen. Het resultaat mag er zijn want de winkel is mooier en gezelliger dan ooit. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn bovendien verbeterd door middel van enkele innovaties. Klanten kunnen vlotter door de verschillende rayons en ervaren zo het grootste winkelcomfort. Het assortiment is uitgebreid met een kaas- en charcuteriestand, nieuwe specialiteiten uit de hele wereld, glutenvrije producten en tal van andere innovaties. Met andere woorden, in de nieuwe Delhaize supermarkt Lokeren staan de klant en beleving centraal.

150 jaar ervaring in de lekkerste eindejaarsfeesten Delhaize geeft de eerste tendensen en cijfers

13/12/2017

De eindejaarsfeesten staan voor de deur en alle werknemers en leveranciers van Delhaize zijn nu echt uit hun startblokken geschoten om van deze bijzondere periode van het jaar het moment te maken waar gezelligheid, eenvoud, traditie en authenticiteit de sleutelwoorden zijn. Delhaize biedt al 150 jaar lang een goede service aan de Belgen en heeft haar winkelrekken goed gevuld om aan alle verwachtingen te voldoen. In primeur geven we al de eerste tendensen mee.

NIEUWE DELHAIZE SHOP&GO AAN Q8 GEOPEND

13/12/2017

Sint-Truiden – Vandaag is een nieuwe Delhaize shop&go geopend aan het Q8-tankstation I.Z. Schurhovenveld in Sint-Truiden. Q8-klanten kunnen vanaf nu dus veel uitgebreider winkelen. De nieuwe Delhaize shop&go biedt namelijk de keuze uit een ruim aanbod aan verse, kwaliteitsvolle producten.

VIER DELHAIZE-WINKELS BUNDELEN HUN KRACHTEN EN LANCEREN DE "CUVEE JEUGDZORG TER ELST"-WIJN

13/12/2017

Regio Mechelen / Antwerpen – Delhaize lanceert een “Cuvée Jeugdzorg Ter Elst” die vanaf vandaag in de rekken van de enkele Delhaizewinkels uit de regio Mechelen-Antwerpen ligt. Meer concreet gaat het over een witte IGP Pays d’OC-wijn en een rode Merlot-wijn. Per verkochte fles gaat er 1 euro naar de werking van Jeugdzorg Ter Elst, een erkend observatie- en behandelingscentrum voor minderjaren. Initieel worden er 2.400 flessen voorzien die zullen verkocht worden in de vestigingen van Delhaize in de regio Mechelen-Antwerpen. De vekoop gebeurt in het kader van Music For Life.

PROXY DELHAIZE TONGEREN VOLLEDIG VERNIEUWD

7/12/2017

Tongeren – Na een grondige renovatie is Proxy Delhaize Tongeren aan de Sint-Truiderstraat 7, 3700 Tongeren klaar om haar klanten te ontvangen. Vandaag vond de heropening van de Proxy-supermarkt Tongeren (voormalig AD Delhaize Tongeren) plaats en het resultaat mag er zijn want de winkel is mooier en gezelliger dan ooit. Met talrijke aanpassingen kunnen de klanten vlotter door de verschillende rayons lopen en ervaren ze het grootste winkelcomfort. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn verbeterd door middel van enkele innovaties. Met andere woorden, in de nieuwe Proxy Delhaize Tongeren staan de klant en beleving centraal.

DELHAIZE SUPERMARKT SINT-KRUIS VOLLEDIG VERNIEUWD

6/12/2017

Brugge – Na een bouwproces van bijna een jaar is de gloednieuwe Delhaize supermarkt Sint-Kruis klaar om haar klanten opnieuw te ontvangen. Het resultaat mag er zijn want de winkel is mooier en gezelliger. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn bovendien verbeterd door middel van enkele innovaties. Klanten kunnen vlotter door de verschillende rayons en ervaren zo het grootste winkelcomfort. Met andere woorden, in de nieuwe Delhaize supermarkt Sint-Kruis staan de klant en beleving centraal.