• Onze winkels
  • Taalkiezer
    NL
    • FR
Laat je boodschappen thuis bezorgen. Nieuwe klant? : Ontvang nu automatisch €15 korting* !  Meer info

Augustus 2017

HEROPENING VAN DE NIEUWE SUPERMARKT DELHAIZE MOLIÈRE

31/08/2017

Elsene - Na de werken, die enkele maanden tijd in beslag namen, en een verhuis naar de overkant van de straat, is de nieuwe supermarkt Delhaize Molière klaar om haar klanten te ontvangen. Een supermarkt die een aangename omgeving wil creëren en waar alles werd voorzien om haar klanten het beste aankoopcomfort te bieden. De vernieuwde supermarkt heeft een verkoopoppervlakte van 2500 m2 - 1000 m2 meer dan de oude - en een vlottere doorgang. Ook de toonbank “Daurigine”, een ware ontdekking voor liefhebbers van Mediterrane producten, en een sushistand maken de supermarkt extra aantrekkelijk. In augustus organiseren we een groot feestelijk openingsweekend zodat de klanten de nieuwe inrichting kunnen leren kennen. Op 16 augustus starten we met de verkoop van de Cuvée Molière. Zo kunnen de klanten het feest thuis verderzetten en tegelijkertijd ook een liefdadigheidsinstelling steunen.

Delhaize pakt uit met primeur in Belgische retail: eerste gamma raw food-producten

22/07/2017

Brussel – Vanaf 21 augustus zal Delhaize onder haar eigen merk vier nieuwe raw food-producten in de bakkerij-afdeling lanceren. Delhaize is zo de eerste Belgische retailer die raw food-producten op de markt brengt. Een primeur dus! Concreet gaat het om raw cakes gemaakt op basis van onbewerkte voedingsmiddelen. Delhaize wil met deze innovatie haar klanten nog meer kwalitatieve en innovatieve producten aanbieden.