• Iedere donderdag nieuwe promoties
  • Jouw boodschappen, altijd en overal
  • Gratis ophalen in de winkel vanaf €150
  • Bezorgd tot aan je voordeur van 7u tot 21u
  • Gepersonaliseerde voordelen met je Plus-kaart
  • Mijn snelshopping
  • Mijn lijsten  

DELHAIZE SCHAKELT EEN VERSNELLING HOGER OM HAAR KLANTEN EVENWICHTIGER TE HELPEN ETEN TEGEN EEN LAGERE PRIJS

Een unieke combinatie van koopkracht en evenwichtige voeding
Gegarandeerd 5% korting op 200 producten met Nutri-Score A & B
1 product kopen = 1 product gratis


Brussel – Delhaize is zich ervan bewust dat de coronacrisis de koopkracht van veel consumenten heeft beïnvloed. Daarom schakelt Delhaize een versnelling hoger om haar klanten te helpen minder te betalen voor producten die op hun huidige behoeften zijn afgestemd. Vanaf morgen donderdag 4 juni wordt de promotietacktiek "1 product kopen = 1 product gratis" in Delhaizewinkels opnieuw toegepast op een brede selectie van producten. En omdat “Mee met ’t leven” ook een evenwichtige voeding aan een verminderde prijs betekent, lanceert Delhaize ook de Goebezig Prijsjes. Vanaf donderdag 4 juni zal Delhaize een korting van 5% toepassen op 200 producten met een Nutri-Score A & B in het assortiment.

Brede selectie van 1+1-promoties
Delhaize is zich ervan bewust dat de koopkracht van haar klanten nu belangrijker is dan ooit. Daarom zal vanaf morgen de aanbieding "1 product kopen = 1 product gratis" opnieuw van toepassing zijn in Delhaizewinkels op een brede selectie van producten. Deze aantrekkelijke promoties hebben betrekking op producten die beantwoorden aan de actuele behoeften van de consument. In de lockdownperiode hebben veel Belgen hun koopgedrag immers veranderd. Delhaize heeft dit opgemerkt en past zich aan door kortingen op 33 producten aan te bieden die de koopkracht van haar klanten moeten verbeteren.

Lancering van Goebezig Prijsjes
Tegelijkertijd lanceert Delhaize de Goebezig Prijsjes om iedereen de kans te geven beter te eten om zo beter te leven. De gezondheidscrisis van vandaag mag geen obstakel vormen voor een evenwichtige voeding. Delhaize heeft zich altijd geëngageerd om haar klanten te helpen bij het maken van evenwichtige voedingskeuzes. De keten bouwt daarom verder op zijn dynamiek door een korting van 5% te geven op een selectie van producten met Nutri-Score A & B voor alle klanten met een Plus-kaart. Vanaf morgen worden 200 producten uit het Delhaize-gamma tegen een verminderde prijs aangeboden. En aangezien Delhaize bekommerd is over de voeding van haar klanten, blijft dit aanbod enkele weken geldig. Daarenboven zal Delhaize in de komende weken haar klanten de kans geven om zelf de producten te kiezen die binnenkort in promotie zullen worden aangeboden. De klanten zullen een lijst met verschillende producten met een Nutri-Score A & B krijgen en zo op hun favorieten kunnen stemmen. Zo zal deze korting nog meer afgestemd zijn aan de specifieke wensen van de klanten.

Delhaize Le Lion / De Leeuw

In januari 2020 telt het netwerk van Delhaize Le Lion/De Leeuw maar liefst 800 winkels. Met de verschillende winkelformules (supermarkten Delhaize, AD Delhaize, Proxy Delhaize, Shop& Go en Fresh Atelier) in België en Luxemburg kan er een unieke winkelervaring en een hoogstaande dienstverlening worden aangeboden. Klanten kunnen ook online winkelen via www.delhaize.be, en hun producten afhalen bij de ophaalpunten of thuis laten bezorgen. Delhaize biedt een uitgebreid assortiment van meer dan 20.000 kwaliteitsproducten aan. Dankzij zijn 8 huismerken (365, Delhaize, Taste of Inspirations, Delhaize Bio, Delhaize Extra, Delhaize Eco, Delhaize No Gluten & Delhaize Veggie) kan Delhaize aan alle noden van de klanten voldoen. Delhaize, dat in 2019 een omzet behaalde van meer dan 5 miljard euro en een marktaandeel van 24,1%* had in België, telt meer dan 32.000 medewerkers. Delhaize Le Lion / De Leeuw maakt deel uit van Ahold Delhaize, een internationale distributiegroep die actief is in 11 landen met ongeveer 372.000 werknemers. Het netwerk van Ahold Delhaize telt bijna 6 700 winkels, waar wekelijks bijna 50 miljoen klanten hun boodschappen doen. *Bron AC Nielsen

Als eerste de laatste info, dagelijks nieuwe ideeën, recepten en video’s? Ga naar www.delhaize.be of volg Delhaize op Facebook, YouTube, Pinterest of Instagram.

Contact

Roel Dekelver
External Communications Manager Delhaize België
rdekelver@delhaize.be
Tel.: +32 (0)2 412 21 11

Karima Ghozzi
Communications Manager Delhaize België
kghozzi@delhaize.be
Tel.: +32 (0)2 412 21 11

Toevoegen aan de lijst
U lijkt nog geen boodschappenlijst te hebben. Klik op de knop onderaan om een nieuwe lijst aan te maken.
Dit product werd al toegevoegd aan deze lijst.
Het product is toegevoegd aan de lijst