• Iedere donderdag nieuwe promoties
  • Jouw boodschappen, altijd en overal
  • Gratis ophalen in de winkel vanaf €150
  • Bezorgd tot aan je voordeur van 7u tot 21u
  • Gepersonaliseerde voordelen met je SuperPlus-kaart
  • Mijn snelshopping
  • Mijn lijsten  
Belangrijk bericht: Terugroeping producten - Delhaize vraagt haar klanten om de producten "Kaas “Brugge d'Or” sneetjes 180g en “Brugge d'Or” blok 250g" van het merk BRUGGE en de koeken "Céréal met sezamzaad" niet te consumeren en terug te brengen naar een verkooppunt.  Lees meer >

DELHAIZE ALSEMBERG VOLLEDIG VERNIEUWD VOLGENS GLOEDNIEUW SUPERMARKTCONCEPT

De inwoners van Alsemberg kunnen rekenen op de meest moderne Delhaize-supermarkt van Vlaanderen

Alsemberg – Na een volledige renovatie is de Delhaize-supermarkt Alsemberg klaar om haar klanten opnieuw te ontvangen. De winkel heropent officieel de deuren op vrijdag 30 oktober vanaf 8u00. Sinds de zomer van 2020 werden verschillende werken uitgevoerd en het resultaat mag er zijn want de winkel is zowel van binnen als van buiten mooier en gezelliger dan ooit. Delhaize maakte van deze renovatie gebruik om ook de buitenkant te verfraaien en beter te integreren in de buurt. Na een grondige bevraging en analyse van de behoeften van haar klanten, ontwikkelde Delhaize dit volledig nieuwe winkelconcept. Hierin wordt afgestapt van de klassieke inrichting, ten voordele van een concept met de focus op convenience, inspiratie en innovatie. Het nieuwe winkelconcept speelt in op de steeds evoluerende verwachtingen van de klant. Met andere woorden, in de nieuwe Delhaize-supermarkt Alsemberg staan de klant en beleving meer dan ooit centraal. Alle veiligheidsmaatregelen omtrent Covid-19 zullen ook in deze winkel toegepast worden.

Om de dagelijkse boodschappen gemakkelijk, aangenaam en ontspannend te maken, heeft Delhaize alle registers opengetrokken in Delhaize Alsemberg. En hoe! “Licht, ruimte, een uitgebreid inspirerend assortiment, service en winkelcomfort dát zijn de kernwoorden van onze vernieuwde supermarkt” volgens Jonathan De Coster, directeur van de vernieuwde Delhaize Alsemberg.

Belangrijke nieuwigheden van dit concept:

  • Een intuïtiever winkelparcours voor de klant
  • Nieuwe assortimenten en diensten bij tal van productcategorieën
  • Huisbereide sushi en de Foodmaker saladbar
  • Een nieuwe beenhouwerij 3.0 met bediening
  • Biozaden, -noten en -granen ook beschikbaar in bulk
  • Herbruikbare katoenen zakken voor de afdelingen fruit & groenten en bakkerij
  • Online toegang tot een aanvullend assortiment voor leveringen in de winkel of thuis
  • Mr. Georges versnijdingsstand voor verfijnde charcuterie en vleeswaren

Delhaize wil haar klanten verrassen en inspireren en zet daarom in op nieuwe innovatieve diensten en producten. De klant kan hier kennismaken met de gloednieuwe aperocorner voor een geslaagd aperitief. Ook de sushistand en de Foodmaker saladbar zullen ervoor zorgen dat de klant zal kunnen genieten van lekkere, evenwichtige en vernieuwende producten.
Het kloppende hart van de vernieuwde winkel in Alsemberg is de versafdeling. Hier zal de klant eerst de bakkerijafdeling aantreffen. Nieuw is dat Delhaize herbruikbare katoenen broodzakken ter beschikking stelt voor zijn klanten in de strijd tegen overtollige verpakkingen. Verder vindt de klant fruit & groenten, bereide maaltijden, sushi, vis, vlees en het vegetarische gamma. Nieuw hier is ook de beenhouwerij met bediening. Ten slotte wordt het beste van charcuterie en kaas aangeboden in een nieuwe presentatie. De manier waarop de producten aan de klanten worden gepresenteerd, is radicaal veranderd: het assortiment wordt uitgestald in lage meubels, waardoor de klant een overzicht krijgt tot aan de ateliers van de slagerij en vis. De Delhaize-klanten zullen in een oogwenk hun verse producten kunnen inslaan en er ook vragen stellen aan de medewerkers die de producten door en door kennen.
Delhaize luistert meer dan ooit naar haar klanten om zo nog beter te kunnen inspelen op de actuele behoeften. Ik ben van mening dat we hier met dit vernieuwde winkelconcept perfect in geslaagd zijn. Én ik ben ervan overtuigd dat onze klanten net hetzelfde zullen denken.”, zegt Tom Van Hove, assistent-winkeldirecteur van Delhaize Alsemberg.

Een ruimere keuze van producten

Met dit nieuwe winkelconcept vinden klanten sneller de weg naar de categorieën via dewelke Delhaize meer dan ooit de rol van specialist wil vervullen: in de eerste plaats granen, pasta’s en peulvruchten, en natuurlijk onze wijnen en alcoholische dranken. Voor het eerst worden de categorieën koffie en chocolade samen gepresenteerd, in de buurt van de wijn.

Delhaize speelt verder in op de toenemende vraag naar bioproducten en stelt haar bio-assortiment extra in de kijker. De bioproducten worden per categorie samen geplaatst. Het milieu wordt ook hier niet vergeten, want Delhaize biedt hier bionoten, -zaden en -granen aan in bulk.

Delhaize Alsemberg in enkele cijfers

  • 64 medewerkers
  • 2232 m² verkoopoppervlakte
  • 199 parkeerplaatsen waarvan het grootste deel op het dak
  • 18.000 producten
  • 6 kassa’s en 9 quick scans

Het nieuwe concept werd uitgewerkt met het oog op een zo logisch mogelijke winkelervaring. De afdeling fruit & groenten bevindt zich vooraan en de afdeling diepvries aan het einde van de winkel, uiteraard om de koude keten zo goed mogelijk te bewaren. De verlichting en de aankleding van de winkel werden aangepast en geoptimaliseerd met het oog op een nog aangenamere winkelervaring.
De promoties in de winkel zijn competitief, zichtbaarder en makkelijker toegankelijk. Tenslotte zal het winkelen ook een stukje aangenamer worden.

Superplus

Ook Delhaize’s vernieuwde loyalty programma, Superplus, zal in deze winkel goed zichtbaar zijn. Elke klant met de gloednieuwe SuperPlus-kaart krijgt automatisch een korting van 5% die daarna kan stijgen tot 15% op meer dan 5.000 producten die een Nutri-Score A of B hebben. Delhaize geeft zo duidelijk aan dat ze alles in het werk stelt om klanten, ongeacht hun budget, te ondersteunen om gezondere eetgewoontes te ontwikkelen.

E-commerce

Delhaize Alsemberg speelt ook de e-commerce kaart uit. Via de Collect-service zullen de klanten hun online-boodschappen nog steeds kunnen afhalen.
Delhaize-supermarkt Alsemberg is gelegen te Steenweg op Eigenbrakel 34
De winkel is open van maandag tot zaterdag van 08u00 tot 20u00 en op vrijdag tot 21u00.*

*Openingsuren kunnen aangepast worden in functie van coronamaatregelen.

Delhaize Le Lion / De Leeuw

In januari 2020 telt het netwerk van Delhaize Le Lion/De Leeuw maar liefst 800 winkels. Met de verschillende winkelformules (supermarkten Delhaize, AD Delhaize, Proxy Delhaize, Shop& Go en Fresh Atelier) in België en Luxemburg kan er een unieke winkelervaring en een hoogstaande dienstverlening worden aangeboden. Klanten kunnen ook online winkelen via www.delhaize.be en hun producten afhalen bij de ophaalpunten of thuis laten bezorgen. Delhaize biedt een uitgebreid assortiment van meer dan 20.000 kwaliteitsproducten aan. Dankzij zijn 8 huismerken (365, Delhaize, Taste of Inspirations, Delhaize Bio, Delhaize Extra, Delhaize Eco, Delhaize No Gluten & Delhaize Veggie) kan Delhaize aan alle noden van de klanten voldoen. Delhaize, dat in 2019 een omzet behaalde van meer dan 5 miljard euro en een marktaandeel van 24,1%* had in België, telt meer dan 32.000 medewerkers. Delhaize Le Lion / De Leeuw maakt deel uit van Ahold Delhaize, een internationale distributiegroep die actief is in 11 landen met ongeveer 372.000 werknemers. Het netwerk van Ahold Delhaize telt bijna 6 700 winkels, waar wekelijks bijna 50 miljoen klanten hun boodschappen doen. *Bron AC Nielsen 

Als eerste de laatste info, dagelijks nieuwe ideeën, recepten en video’s? Ga naar www.delhaize.be of volg Delhaize op Facebook, YouTube, Pinterest of Instagram.

Contact

Roel Dekelver
External Communications Manager Delhaize België
rdekelver@delhaize.be
Tel.: +32 (0)2 412 21 11

Karima Ghozzi
Communications Manager Delhaize België
kghozzi@delhaize.be
Tel.: +32 (0)2 412 21 11

Toevoegen aan de lijst
U lijkt nog geen boodschappenlijst te hebben. Klik op de knop onderaan om een nieuwe lijst aan te maken.
Dit product werd al toegevoegd aan deze lijst.
Het product is toegevoegd aan de lijst