• Iedere donderdag nieuwe promoties
  • Jouw boodschappen, altijd en overal
  • Gratis ophalen in de winkel vanaf €150
  • Bezorgd tot aan je voordeur van 7u tot 21u
  • Gepersonaliseerde voordelen met je SuperPlus-kaart
  • Mijn snelshopping
  • Mijn lijsten
Ter informatie: Vanwege de huidige omstandigheden is er een grote vraag naar onze Collect- en leveringsdiensten. Plan je online boodschappen een paar dagen op voorhand in, of bekijk de beschikbaarheid van andere Collect-punten in jouw buurt.
Belangrijk bericht: Terugroeping producten - Delhaize vraagt haar klanten om onderstaand product met "Meerzaden Beschuit" van merk Delhaize niet te consumeren en terug te brengen naar een verkooppunt.  Lees meer >

Delhaize maakt gezonder eten goedkoper dankzij nieuw loyaltyprogramma SuperPlus

02/10/2020

“Gezond eten is een keuze. Gezond goedkoper maken voor iedereen ook.”

Brussel - Gezondheid is een essentiële waarde en vandaag de dag vinden Belgen die belangrijker dan ooit (Nielsen Q42019). Daarom lanceert Delhaize een nieuw en revolutionair getrouwheidsprogramma dat zowel de consumptie van gezondere voeding als de koopkracht van haar klanten bevordert. Vanaf begin oktober krijgt elke klant met de gloednieuwe SuperPlus-kaart automatisch een korting van 5% die daarna kan stijgen tot 15% op meer dan 5.000 producten die een Nutri-Score A of B hebben. Delhaize geeft zo duidelijk aan dat ze alles in het werk stelt om klanten, ongeacht hun budget, te ondersteunen om gezondere eetgewoontes te ontwikkelen. Het SuperPlus-programma zal dankzij nieuwe functies en meer ondersteuning het leven van klanten ook op andere vlakken gemakkelijker en eenvoudiger maken.

100% natuurlijke notenpasta bij Delhaize

13/10/2020

Trend: hogere vraag van klanten naar pindakaas met een stijging van 39%

Brussel – Pindakazen en andere evenwichtige spreads voor op de boterham doen het goed bij Delhaize met een stijging van 22% ten opzichte van 2019. De supermarktketen lanceert daarom in oktober een nieuwe lijn van 5 notenspreads met Nutri-score B. De pindakazen van het huismerk van Delhaize bestaan voor 100% uit noten, zijn vegan en bevatten heel wat noodzakelijke vitaminen en mineralen die een perfecte toevoeging zijn voor een gebalanceerd dieet. Bovendien zijn er heel wat creatieve recepten mogelijk met pindakaas en vormt het een evenwichtige aanvulling voor ieder gerecht.

Delhaize supermarkt Ekeren volledig vernieuwd volgens gloednieuw supermarktconcept

14/10/2020

De inwoners van Ekeren kunnen rekenen op de meest moderne Delhaize supermarkt van Vlaanderen
Investering van 10,5 miljoen euro

Ekeren – Na een een volledige renovatie en heropbouw is de Delhaize supermarkt Ekeren klaar om haar klanten opnieuw te ontvangen. De winkel opent officieel de deuren op 15 oktober vanaf 8.00u. Alle veiligheidsmaatregelen naar aanleiding van de coronacrisis zullen ook in deze winkel toegepast worden. Delhaize Ekeren werd van top tot teen gerenoveerd en na 12 maanden werd het project voltooid. Het resultaat mag er zijn want de winkel is mooier en gezelliger dan ooit. Na een grondige bevraging en analyse van de behoeften van haar klanten ontwikkelde Delhaize dit volledig nieuwe winkelconcept waarin wordt afgestapt van de klassieke inrichting ten voordele van een concept met de focus op convenience, inspiratie en innovatie. Het nieuwe winkelconcept speelt in op de steeds evoluerende verwachtingen van de klant. Met andere woorden, in de nieuwe Delhaizesupermarkt Ekeren staan de klant en beleving meer dan ooit centraal.

Duurzaamheidswinst voor Delhaize met nieuwe Direct Box

20/10/2020

Retailer bespaart 160 ton aan verpakkingsmateriaal en 30% CO2 op inkomend transport dankzij nieuw verpakkingsdesign en mechanisatie project.

Gent, 20 oktober 2020 – Het supermarkt concern Delhaize België, optimaliseerde het verpakkingsproces in partnership met het toonaangevende verpakkingsbedrijf DS Smith om aan de toegenomen vraag van thuisleveringen te kunnen voldoen. Met het introduceren van de nieuwe Direct Box kan de retailer de CO2-uitstoot met meer dan 87 ton verminderen.

Delhaize alsemberg volledig vernieuwd volgens gloednieuw supermarktconcept

30/10/2020

De inwoners van Alsemberg kunnen rekenen op de meest moderne Delhaize-supermarkt van Vlaanderen

Alsemberg – Na een volledige renovatie is de Delhaize-supermarkt Alsemberg klaar om haar klanten opnieuw te ontvangen. De winkel heropent officieel de deuren op vrijdag 30 oktober vanaf 8u00. Sinds de zomer van 2020 werden verschillende werken uitgevoerd en het resultaat mag er zijn want de winkel is zowel van binnen als van buiten mooier en gezelliger dan ooit.