• Iedere donderdag nieuwe promoties
  • Jouw boodschappen, altijd en overal
  • Gratis ophalen in de winkel vanaf €150
  • Bezorgd tot aan je voordeur van 7u tot 21u
  • Gepersonaliseerde voordelen met je SuperPlus-kaart
  • Mijn snelshopping
  • Mijn lijsten
Belangrijk bericht: Terugroeping producten - Delhaize vraagt haar klanten om de producten "Kaas “Brugge d'Or” sneetjes 180g en “Brugge d'Or” blok 250g" van het merk BRUGGE en de koeken "Céréal met sezamzaad" niet te consumeren en terug te brengen naar een verkooppunt.  Lees meer >

Nieuwe Shop&Go Plateaustraat opent vandaag haar deuren

05/11/2020

Een proximiteitswinkel voor Gent

Gent – De nieuwe Shop&Go Jozef Plateau te Gent opent vandaag haar deuren voor de klanten. Deze opening ligt in lijn met de strategie van Delhaize België, waarvan de voortdurende uitbreiding van haar winkelnetwerk één van de belangrijkste pijlers is. Delhaize wil de consumenten een buurtwinkel aanbieden die beantwoordt aan alle moderne vereisten, alsook aan de dagelijkse behoeften van iedereen. De consument is steeds op zoek naar gebruiksgemak. Shop&Go Jozef Plateau legt de nadruk op het ‘convenience’-aspect, namelijk een goed gelegen, kleinere winkel, met ruime openingsuren en een gezellige sfeer. Het aanbod is er gevarieerd en samengesteld uit verse kwaliteitsproducten die lokaal en gebruiksvriendelijk zijn.

AD Delhaize Ardooie volledig vernieuwd

12/11/2020

De inwoners van Ardooie kunnen rekenen op de meest moderne AD Delhaize van West-Vlaanderen
Een volumestijging van meer dan 10% sinds september

Ardooie – Na een grondige renovatie is AD Delhaize Ardooie aan de Watervalstraat in Ardooie klaar om haar klanten te ontvangen. De winkel heropent vandaag officieel de deuren. Gedurende 6 weken werden verschillende werken uitgevoerd en het resultaat mag er zijn want de winkel is zowel van binnen als van buiten mooier en gezelliger dan ooit. Na een grondige bevraging en analyse van de behoeften van haar klanten, ontwikkelde Delhaize dit volledig nieuwe winkelconcept. Hierin wordt afgestapt van de klassieke inrichting, ten voordele van een concept met de focus op convenience, inspiratie en innovatie. Het nieuwe winkelconcept speelt in op de steeds evoluerende verwachtingen van de klant. Met andere woorden, in de AD Delhaize Ardooie staan de klant en beleving meer dan ooit centraal. Alle veiligheidsmaatregelen omtrent Covid-19 zullen ook in deze winkel toegepast worden.

Delhaize stelt vast dat de Belgen in lockdown meer raclette en fondue eten

13/11/2020

Belgen op zoek naar lekkere, gezellige tafelmomenten in hun bubbel
Een volumestijging van meer dan 10% sinds september

Brussel - Raclette- en fonduekazen doen het goed bij Delhaize, met een volumestijging van 10% sinds het nieuwe schooljaar in vergelijking met 2019. De huidige pandemie heeft daar zeker mee te maken waarbij klanten op zoek gaan naar leuke en gezellige tafelmomenten. Raclette en fondue lenen zich daar perfect toe. De supermarktketen biedt in totaal 20 verschillende producten aan met verschillende smaken. Samen met het kaassassortiment kiezen klanten ook gretig voor charcuterie.

Nieuw en innovatief automatisch ontsmettingssysteem voor de handen en winkelkarren bij Delhaize

17/11/2020

Innovatieve en doeltreffende oplossing voor een effectieve ontsmetting
Gezondheid en veiligheid van de klanten en het personeel blijft de topprioriteit voor Delhaize

Brussel - Delhaize neemt al talrijke maatregelen tegen de pandemie, zoals basishygiëneregels en afstandsmaatregelen, om de veiligheid van haar werknemers en klanten in de winkel te garanderen. Er werd al veel aandacht geschonken aan de ontsmetting van de winkelkarretjes, maar nu heeft Delhaize De Leeuw ook beslist om te investeren in een elektronisch ontsmettingssysteem voor de handen en karretjes van de klanten aan de ingang van de winkels, om zo haar medewerkers zo goed mogelijk te beschermen. Vanaf vandaag zal deze geautomatiseerde ontsmettingsmethode in golven ingevoerd worden in alle 128 Delhaize-supermarkten.

Delhaize stopt met de verkoop van plastic zakken

19/11/2020

Een besparing van 300 ton plastic per jaar.
Nieuwe 100% recycleerbare en gerecycleerde papieren zakken vanaf nu te koop.

Brussel - Ondanks de huidige gezondheidscrisis blijft Delhaize zich onvoorwaardelijk inzetten voor een duurzamere planeet. Sinds het ontstaan van The Lion’s footprint streeft Delhaize naar plasticneutraliteit en daarom heeft het bedrijf besloten om een einde te maken aan de verkoop van plastic zakken aan de kassa. In plaats daarvan biedt Delhaize nu papieren zakken aan die 100% gerecycleerd en recycleerbaar zijn. In totaal wordt 300 ton plastic per jaar bespaard.