• Mijn snelshopping
  • Mijn lijsten
Belangrijk bericht: Delhaize vraagt haar klanten om extra aandachtig te zijn op de houdbaarheidsdatum van volgend product: Magere drinkyoghurt met vruchtensap-6x200ml  Lees meer >

Januari 2020

Delhaize Fresh Atelier opent nieuw filiaal in Cirque Royal

06/01/2020

Brussel – Delhaize opent vandaag een nieuwe Delhaize Fresh Atelier in Brussel. Met dit nieuw concept wil Delhaize die klanten bedienen die op zoek zijn naar ultraverse, gezonde, flexibele en handige maaltijdoplossingen. Delhaize Fresh Atelier Cirque Royal is de 7de winkel in België met dit concept en is gelegen in de Onderrichtsstraat 91.

EUROPESE PRIMEUR : DELHAIZE LANCEERT ALS EERSTE RETAILER CO²-NEUTRALE BANAAN

14/01/2020

Brussel – In het kader van haar missie om tegen eind 2021 CO²-neutraal te worden als bedrijf biedt Delhaize vanaf vandaag Be-climate bananen aan die 100% CO²-neutraal is. Dankzij reducerende en compenserende maatregelen vanaf het planten over het transport tot het product in de winkel aankomt; zorgt dit ervoor dat de CO²-impact van de bananen 100% gecompenseerd wordt. Delhaize gaat op basis van dit typevoorbeeld andere fruit en groenten CO²-neutraal maken via klimaatbeschermingsprojecten. Alle initiatieven rond CO² passen in het Lion’s Footprintprogamma waarmee Delhaize de strijd aangaat tegen overtollig plastic, CO²-uitstoot en voedselverspilling.

BRUSSEL - DELHAIZE OPENT HAAR 800STE WINKEL MET DE NIEUWE AD DELHAIZE REYERS

23/01/2020

Op donderdag 23 januari 2020 opent de nieuwe AD Delhaize Reyers haar deuren voor de klanten. Delhaize viert haar 800ste winkel en dat is een belangrijke stap in de voortdurende uitbreiding van haar netwerk. Met deze winkel wil Delhaize een buurtwinkel aanbieden die beantwoordt aan alle moderne eisen en de dagelijks behoeften van de klant.