• Iedere donderdag nieuwe promoties
  • Jouw boodschappen, altijd en overal
  • Gratis ophalen in de winkel vanaf €150
  • Bezorgd tot aan je voordeur van 7u tot 21u
  • Gepersonaliseerde voordelen met je SuperPlus-kaart
  • Mijn snelshopping
  • Mijn lijsten

Nieuwe Proxy Delhaize Koksijde opent vandaag haar deuren

Nieuwe generatie buurtwinkel voor Koksijde

Koksijde – Vandaag opent de nieuwe Proxy Delhaize Koksijde haar deuren voor de klanten. De opening past in de strategie van Delhaize België waarbij de voortdurende uitbreiding en vervollediging van het winkelnetwerk een belangrijke pijler is. Delhaize wil haar klanten immers dichtbij een winkel aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de wekelijkse- en dagelijkse aankoopbehoeften van de klanten. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn bovendien verbeterd door middel van enkele innovaties. Klanten kunnen vlotter door de verschillende rayons en ervaren zo het grootste winkelcomfort. Het assortiment is uitgebreid met nieuwe specialiteiten uit de hele wereld, glutenvrije producten, enz. Met andere woorden, in de nieuwe Proxy Delhaize Koksijde staan de klanten en beleving centraal.

Nieuwe Proxy Delhaize Obelisk opent vandaag haar deuren

Nieuwe generatie buurtwinkel voor Ronse

Ronse – Vandaag opent de nieuwe Proxy Delhaize Obelisk haar deuren voor de klanten. De opening past in de strategie van Delhaize België waarbij de voortdurende uitbreiding en vervollediging van het winkelnetwerk een belangrijke pijler is. Delhaize wil haar klanten immers dichtbij een winkel aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de wekelijkse en dagelijkse aankoopbehoeften van de klanten. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn bovendien verbeterd door middel van enkele innovaties. Klanten kunnen vlotter door de verschillende rayons en ervaren zo het grootste winkelcomfort. Het assortiment is uitgebreid met nieuwe specialiteiten uit de hele wereld, glutenvrije producten, enz. Met andere woorden, in de nieuwe Proxy Delhaize Obelisk staan de klant en beleving centraal.

Delhaize is klaar voor uitzonderlijke feesten!

03/12/2020

Kleinere porties per feest door de uitzonderlijke omstandigheden
Een aperitiefmoment in beperkte kring is de trend voor dit eindejaar

Brussel - Nu de eindejaarsfeesten met rasse schreden naderen, staat Delhaize klaar om haar klanten de lekkerste feestproducten aan te bieden in voldoende hoeveelheden zodat iedereen ondanks deze bijzondere situatie toch boodschappen kan doen en feest kan vieren zoals het hoort. Traditiegetrouw onthult Delhaize ook enkele cijfers over de producten die onmisbaar zijn tijdens deze feestperiode. Deze feesten zouden niet mogelijk zijn zonder de moed en inzet van de 32.000 Delhaizemedewerkers, die harder dan ooit werken om de producten in de rayons van de supermarkten te krijgen en de veiligheid van de klanten in deze uitzonderlijke gezondheidscrisis te garanderen.

Samenstelling directiecomité Delhaize wijzigt

07/12/2020

Brussel - Delhaize kondigt wijzigingen aan in de samenstelling van haar directiecomité.

Delhaize steunt restaurantuitbaters via actie “Mee met de resto’s”

07/12/2020

Restaurants kunnen aanbod take-away voorstellen aan Delhaizeklanten via speciale infoborden
Delhaize doet oproep om beroep te doen op take-away formule van restaurants

Brussel – Delhaize is solidair met de restaurants in deze moeilijke tijden en doet een warme oproep aan de bevolking om minstens 1 keer per week beroep te doen op take-away formules van restaurants. Daarnaast installeert Delhaize speciale infoborden in haar winkels waarop restaurants uit de nabije omgeving van de Delhaizewinkel hun take-away-formules kunnen voorstellen aan de klanten van Delhaize. Om een maximum aantal restaurants te betrekken bij deze actie werkt Delhaize samen met Resengo, het digitaal platform voor het zoeken van restaurants in je buurt.

Geschenkideeën van Delhaize voor onder de kerstboom

08/12/2020

Ideaal als je nog wat inspiratie zoekt of last minute een cadeautje nodig hebt

Brussel - Zoals elk jaar vind je bij Delhaize geschenkideeën voor de feestdagen: chocolade, decoratie of een heerlijke fles gin. Ideale cadeautjes voor wie geen inspiratie heeft of op het laatste moment nog op zoek moet naar een cadeau. Bij Delhaize kan je terwijl je boodschappen doet, cadeautjes uitkiezen om je vrienden en familie te verwennen.