• Onze winkels

30/09/2019

15% stijging ten opzichte van 2018
Trendproduct: de vegetarische burger

De vraag naar vegetarische producten is nog nooit zo hoog geweest. Naar aanleiding van de Wereld Vegetarisme Dag op dinsdag 1 oktober geeft Delhaize een stand van zaken rond haar vegetarisch assortiment.

DELHAIZE VINOLUTION TRAVELS: MEER DAN 150 WIJNEN EN WIJNGAARDVERHALEN OM TE ONTDEKKEN TIJDENS DE WIJNBEURS VAN DELHAIZE

04/09/2019

Brussel - Vinolution Travels is een kans voor Delhaize-klanten en wijnliefhebbers om vier weken lang het verhaal te ontdekken achter hun favoriete wijnen. Tijdens deze smaakweken zullen Belgische en internationale, biologische, veganistische, lokale en biologische wijnen, innovaties "made in Belgium" en nog vele andere wijnen in de bloemetjes worden gezet. Van 12 september tot 9 oktober zal een selectie van meer dan 150 wijnen en schuimwijnen te ontdekken zijn in promotie. Zo biedt Delhaize iedereen de mogelijkheid om de (schuim-)wijnen en bubbels te vinden naar zijn/haar smaak.

BOUTERSEM – DIT WEEKEND WERD ER EEN NIEUW Q8-TANKSTATION AAN DE LEUVENSESTEENWEG 232 IN BOUTERSEM GEOPEND.

09/09/2019

Boutersem – Dit weekend werd er een nieuw Q8-tankstation aan de Leuvensesteenweg 232 in Boutersem geopend. Klanten kunnen hier niet alleen tanken, maar ook hun boodschappen doen bij de nieuwe Delhaize Shop&Go. Die biedt een ruim aanbod aan verse kwaliteitsproducten. Daarnaast kunnen klanten ook terecht bij Panos en in de uitgebreide koffiecorner van Nespresso.

DELHAIZE HEEFT HET HOOGST AANTAL BEDRIJFSFIETSEN IN BELGIË : 2300 FIETSEN

16/09/2019

Brussel – Delhaize heeft op dit moment in totaal meer dan 2300 bedrijfsfietsen in gebruik die het aanbiedt aan haar medewerkers om zo op een meer duurzame manier van en naar het werk te rijden. Het gaat hier zowel over de klassieke fietsen als over de elektrische fietsen. Met dit initiatief dat deel uitmaakt van een geïntegreerd mobiliteitsplan wil Delhaize voluit gaan voor duurzame mobiliteit.