• Onze winkels
    NL
    • FR

October 2019

Delhaize vraagt haar klanten om bij het product Delhaize Poolse worst 150g met houdbaarheid 12/11/2019 extra aandachtig te zijn op het label.

17/10/2019

Delhaize voert dagelijks honderden interne kwaliteitscontroles uit om zo op elk moment de kwaliteit en voedselveiligheid van haar producten te garanderen. Delhaize laat hierbij niets aan het toeval over.

DELHAIZE FRESH ATELIER WINT MERCURIUSPRIJS 2019 !

23/10/2019

Brussel – Fresh Atelier, het vernieuwende retailconcept dat Delhaize exact 1 jaar geleden lanceerde, won vandaag de prestigieuze Mercuriusprijs van Comeos. Met dit concept wil Delhaize nog meer inspelen op die klanten die op zoek zijn naar ultraverse, gezonde, flexibele en handige maaltijdoplossingen.Tegelijkertijd wordt in dit winkelconcept het digitaal en fysiek boodschappen doen met elkaar verweven wat uniek is in België. Op dit moment telt Delhaize 5 Fresh Atelier winkels en nog dit jaar komen er nog 5 nieuwe winkels bij in Brussel. Voor 2020 staan er nu al 30 gloednieuwe winkels op het programma. Delhaize is ook trots om te melden dat de 5 nieuwe winkels in Brussel ook bevoorraad zullen worden via het fietsconcept Urbike.

VERKOOP TOURNÉE ANTWERPEN-BIER LEVERT 15.308 EURO OP VOOR VZW BERREFONDS

25/10/2019

Antwerpen – Na een jaar verkoop van het Tournée Antwerpen-bier maakt Delhaize vandaag de opbrengst van deze actie bekend. Maar liefst 15.308 clips van dit lekkere bier werden verkocht in de Delhaizewinkels in de Antwerpse regio. 15 medewerkers en 20 klanten van Delhaize kregen vorig jaar de unieke kans om dit gloednieuwe bier te brouwen. Niet zomaar bier, maar bier dat Delhaize verkocht heeft ten voordele van het Berrefonds, dat ouders steunt bij het verlies van hun kind. Delhaize zal 15.308 euro aan dit goede doel schenken.