• Onze winkels

December 2019

DELHAIZE IS KLAAR VOOR DE FEESTEN

12/12/2019

Met het eindejaar voor de deur, staat Delhaize klaar om haar klanten te bedienen met de lekkerste feestproducten. En naar traditie deelt Delhaize ook enkele cijfers over trends in producten die onmisbaar zijn in deze feestperiode. De smakelijke feesten zouden niet mogelijk zijn dankzij alle 32.000 medewerkers die hard werken om niet alleen de producten in de rekken van de supermarkten te krijgen, maar ook om de online bestellingen voor de feesten klaar te hebben om afgehaald te worden in de Collect-punten of om bij de klanten thuis te leveren voor nog meer gemak. E-commerce maakt dan ook een grote sprong vooruit tijdens deze bijzondere periode.

VERKOOP WIJN VAN DELHAIZE IN LEUVENSE REGIO LEVERT 10.018 EURO OP VOOR ZORGCIRKELS JONGDEMENTIE

04/12/2019

Leuven – Delhaize heeft vandaag samen met burgemeester Ridouani een cheque van 10.018 euro overhandigd aan Zorgcirkels Jongdementie. De coöperatie Zorgcirkels Jongdementie is een zorgorganisatie voor én door mensen die aan jongdementie lijden. De organisatie biedt begeleiding en zorg aan jonge mensen met dementie en hun gezin. In juni 2018 startte de verkoop van de zesde “Selected by Delhaize for Leuven”-wijn waarbij voor elke verkochte fles 1 euro naar het goede doel zou gaan. In totaal werden er maar liefst 10.018 flessen verkocht. De afgelopen zes jaar heeft Delhaize zo meer dan 100 000 euro ingezameld voor lokale goede doelen in Leuven. Delhaize bekijkt nu om een nieuw charityconcept te lanceren.

Delhaize start samenwerking met Deliveroo en Takeaway.com voor de levering van evenwichtige maaltijdoplossingen vanuit Delhaize Fresh Atelier

04/12/2019

Brussel – 1 jaar na de lancering van het nieuwe winkelconcept Delhaize Fresh Atelier, het jongste familielid van Delhaize dat snelle maaltijdoplossingen aanbiedt, zal het binnenkort mogelijk zijn om producten te bestellen uit het Delhaize Fresh Atelier-assortiment in Brussel en Antwerpen en ze te laten leveren via de platformen Deliveroo of Takeaway.com. Delhaize wil hiermee die klanten bedienen die gehaast zijn, die op zoek zijn naar evenwichtige (enkel producten met Nutri-Score A, B of C worden online aangeboden met uitzondering van de desserts) en gevarieerde alternatieven en die geen tijd hebben om hun kantoor te verlaten om boodschappen te gaan doen.

Delhaize Fresh Atelier opent nieuw filiaal in Brussel

20/12/2019

Brussel – Delhaize opent vandaag een nieuwe Delhaize Fresh Atelier in Brussel. Met dit nieuw concept wil Delhaize die klanten bedienen die op zoek zijn naar ultraverse, gezonde, flexibele en handige maaltijdoplossingen. Tegelijkertijd wordt in dit winkelconcept het digitaal en fysiek boodschappen doen met elkaar verweven. Delhaize Fresh Atelier Dansaert is de 6de winkel in België met dit concept en is gelegen in de Dansaertstraat.

EXCLUSIEVE ROS BEIAARD-WIJN VERKRIJGBAAR BIJ DELHAIZE-WINKELS IN DENDERMONDE

20/12/2019

Dendermonde – De Delhaizewinkels in Dendermonde bieden vanaf vandaag een exclusieve Ros Beiaard-wijn aan in aanloop naar de Ros Beiaardommegang van 24 mei volgend jaar. Er wordt zowel een witte als een rode wijn gelanceerd. Beide wijnen zullen vanaf 20 december tot eind mei 2020 verkocht worden. Delhaize is zeer trots dat het zo mee kan bijdragen aan dit historisch erfgoed.

NIEUW Q8-TANKSTATION MET SHOP & GO OPENT VANDAAG HAAR DEUREN IN LAKEN

30/12/2019

Laken – Op 30 december opent een nieuw Q8-tankstation in de Kloosterstraat 87 in Laken. Klanten kunnen hier niet alleen tanken, maar ook hun boodschappen doen bij de nieuwe Delhaize Shop & Go. Die biedt een ruim aanbod aan verse kwaliteitsproducten.