• Onze winkels
  • Taalkiezer
    NL
    • FR
Belangrijk bericht: Delhaize vraagt haar klanten om bij het product Boerinneke chocopasta op basis van rijst 350g extra aandachtig te zijn op het label.  Lees meer >

DELHAIZE LANCEERT VIER ‘PURE’ BEREIDE MAALTIJDEN IN SAMENWERKING MET PASCALE NAESSENS

27/10/2017

Brussel – Delhaize is trots haar nieuwe samenwerking te kunnen aankondigen met gezondheidsicoon Pascale Naessens. Als boegbeeld van de gezonde, pure keuken en auteur van verschillende bestsellers, heeft ze speciaal voor Delhaize vier kant-en-klare maaltijden bedacht waarbij lekker eten centraal staat. Spinazie met feta en tomaten, kip met bloemkoolrijst, sobanoedels met groenten en een sojavinaigrette of courgettespaghetti met ragout: een lekkere en evenwichtige keuze aan maaltijden waardoor Delhaize-klanten in een mum van tijd aan tafel kunnen schuiven en volop genieten. De producten zijn vanaf 27 oktober beschikbaar in de Delhaizewinkels.

PROXY DELHAIZE AAN DE LIPPENSLAAN IN KNOKKE VOLLEDIG VERNIEUWD

25/10/2017

Knokke – Na een grondige renovatie is de Proxy Delhaize-winkel aan de Lippenslaan 24, 8300 Knokke klaar om haar klanten te ontvangen. Gisteren vond de heropening van de Proxy-supermarkt Lippenslaan plaats en het resultaat mag er zijn want de winkel is mooier en gezelliger dan ooit. Met 280 m2 verkoopoppervlakte en talrijke aanpassingen kunnen de klanten vlotter door de verschillende rayons lopen en ervaren ze het grootste winkelcomfort. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn verbeterd door middel van enkele innovaties. Met andere woorden, in de nieuwe Proxy Delhaize Lippenslaan staan de klant en beleving centraal.

DELHAIZE-SUPERMARKT HIPPODROOM VOLLEDIG VERNIEUWD

19/10/2017

Antwerpen – Na een grondige renovatie is de Delhaize-supermarkt Hippodroom klaar om haar klanten opnieuw te ontvangen. De renovatie van Delhaize Hippodroom was een huzarenstuk aangezien de winkel in slechts twee weken van top tot teen werd gerenoveerd. Het resultaat mag er zijn want de winkel is mooier en gezelliger dan ooit. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn bovendien verbeterd door middel van enkele innovaties. Klanten kunnen vlotter door de verschillende rayons en ervaren zo het grootste winkelcomfort. Met andere woorden, in de nieuwe Delhaize supermarkt Hippodroom staan de klant en beleving centraal.

GROENTEN GAAN UIT HUN DAK: DELHAIZE LANCEERT EERSTE STADSMOESTUIN OP HET DAK VAN EEN VAN HAAR SUPERMARKTEN IN BRUSSEL

18/10/2017

Brussel - Delhaize lanceert vandaag haar eigen concept van moestuin op het dak. Vanaf vandaag kunnen de klanten van Delhaize Boondael groenten kopen die net geplukt zijn op het dak van de winkel in Elsene. Het kan niet verser, of dichterbij. Zo wil Delhaize nog meer inzetten op haar engagement tot de duurzaamheid en versheid van haar bevoorrading. Het is de eerste speler van de Belgische grootdistributie die de stap naar een ultrakort circuit heeft gezet. Delhaize heeft de ambitie om dit project op termijn te kunnen uitbreiden naar andere supermarkten.

Delhaize magazine opnieuw meest gelezen magazine in België

16/10/2017

Delhaize is fier om ook dit jaar weer te kunnen aankondigen dat Delhaize magazine het meest gelezen magazine (met maandelijkse uitgave) in België is. Delhaize magazine kon in 2016-2017 rekenen op een lezerspubliek van 2 181 500 per uitgave. Wat een stijging is tegenover de vorige enquête (2014-2015) toen Delhaize magazine een lezerspubliek van 2 170 600 had.

DELHAIZE-SUPERMARKT Vlezenbeek VOLLEDIG VERNIEUWD

16/10/2017

Vlezenbeek – Na een grondige renovatie is Proxy Delhaize Vlezenbeek aan de Postweg 96, 1600 Sint-Pieters-Leeuw klaar om haar klanten te ontvangen. 11 oktober vond de heropening van de Proxy-supermarkt Vlezenbeek plaats en het resultaat mag er zijn want de winkel is mooier en gezelliger dan ooit. Met 850 m² verkoopoppervlakte (uitbreiding van 300 m²) en talrijke aanpassingen kunnen de klanten vlotter door de verschillende rayons lopen en ervaren ze het grootste winkelcomfort. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn verbeterd door middel van enkele innovaties. Met andere woorden, in de nieuwe Proxy Delhaize Vlezenbeek staan de klant en beleving centraal.

PROXY DELHAIZE OVERMERE VOLLEDIG VERNIEUWD

12/10/2017

Overmere – Na een grondige renovatie is Proxy Delhaize Overmere aan de Dendermondse Steenweg 61 klaar om haar klanten te ontvangen. Vandaag vindt de heropening van de nieuwe Proxy-supermarkt Overmere (voordien een AD Delhaize-supermarkt) plaats en het resultaat mag er zijn want de winkel is mooier en gezelliger dan ooit. Met 658 m2 verkoopoppervlakte en talrijke aanpassingen kunnen de klanten vlotter door de verschillende rayons lopen en ervaren ze het grootste winkelcomfort. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn verbeterd door middel van enkele innovaties. Met andere woorden, in de nieuwe Proxy Delhaize Overmere staan de klant en beleving centraal.