Belangrijk bericht: Omwille van werken van uw Collect Delhaize.be-punt van Doornik zal dit op woensdag 08 november t.e.m. woensdag 29 november gesloten zijn. Gelieve hier rekening mee te houden voor het plaatsen van uw bestelling. Bedankt voor uw begrip.

Maart

Make A Wish - Delhaize helpt dromen van kinderen te verwezenlijken ter gelegenheid van haar 150ste verjaardag

29/03/2017

Sinds haar oprichting in 1867 heeft Delhaize altijd al een belangrijke maatschappelijke rol willen spelen geweest, en dit via tal van initiatieven op lokaal en nationaal niveau om zo de samenleving te helpen verbeteren. Om haar 150ste verjaardag te vieren, lanceert Delhaize een grote liefdadigheidsactie ten voordele van 'Make-A-Wish'. De organisatie geeft kinderen met een ernstige ziekte de kans om hun droom waar te maken. Eden Hazard, Yanina Wickmayer en Kris Wauters, ambassadeurs van de organisatie, zetten mee hun schouders onder deze actie. Delhaize koos zeven populaire Delhaize-producten en een rode wijn die een speciaal label 'Delhaize 150 jaar Make-A-Wish' krijgen. Voor ieder verkocht product stort Delhaize een bijdrage aan de organisatie. Het doel is om meer dan 100 000 euro te verzamelen. Op die manier kunnen de klanten zich inzetten voor een goed doel, en dit door hun favoriete producten te kopen zonder er een eurocent extra voor te betalen.

Persdossier : Delhaize viert 150 jaar van kwaliteit en innovatie

Grote wijnbeurs gaat van start bij Delhaize

09/03/2017

Brussel
- Van 9 tot 29 maart loopt er een groot wijnfeest bij Delhaize. Gedurende drie weken zullen de Delhaize-klanten kunnen genieten van heel wat interessante aanbiedingen: 4+2, 3+1 of 2+1gratis bij aankoop van identieke flessen van de geselecteerde wijnen, champagnes, cava's en schuimwijnen. Een kwaliteitsassortiment, gekozen met zorg en precisie, dat terroirwijnen combineert met ontdekkingen en grote merken. Onder de nieuwigheden of favorieten lanceert Delhaize drie wijnen uit Zuid-Europa: Spanje, Italië en Portugal. Als nieuwe ontdekkingen zijn er tevens een bio-prosecco en een champagne brut natuur. Delhaize biedt ook interessante promoties aan op Bordeaux wijnen, wereldwijnen en haar favoriete cru’s.

Goed eten begint van jongs af aan! Workshops met en over fruit en groenten

08/03/2017

Handjes die ontdekken, voelen, snijden, schillen. En smaakpapillen die proeven! Deze woensdag 8 maart wordt het project GoodCook gelanceerd, een samenwerking tussen GoodPlanet Belgium en Delhaize. Samen willen ze leerlingen tussen 8 en 12 jaar aanmoedigen om gezonder te eten. Tijdens kookateliers ontdekken de kinderen lokale seizoensgroenten in alle geuren en kleuren.