• Onze winkels
  • Taalkiezer
    NL
    • FR
Belangrijk bericht: Delhaize vraagt haar klanten om bij het product Boerinneke chocopasta op basis van rijst 350g extra aandachtig te zijn op het label.  Lees meer >

Juni

DELHAIZE WORDT 150 JAAR EN DE KLANTEN VIEREN MEE DANKZIJ GROOTSTE PROMOTIEACTIE OOIT !

27/06/2017

Brussel –  Delhaize viert dit jaar haar 150
ste verjaardag en dit kan niet ongemerkt voorbijgaan voor de klanten. Vandaar dat vanaf donderdag 29 juni tot en met woensdag 5 juli de Delhaizeklanten kunnen genieten van de grootste promotieactie ooit bij Delhaize. Maar liefst 50 producten zullen genieten van een 1+1-promotie.

Volledig persbericht

Verkoop Cuvée Jette van Delhaize levert 3.000 euro op voor Centre d'Entraide de Jette

23/06/2017

Brussel – Vandaag heeft Delhaize een cheque van 3.000 euro overhandigd aan de organisatie Centre d'Entraide de Jette (CeJ). Eind 2016 startte de verkoop van de  Cuvée Jette waarbij voor elke verkochte fles 1 euro naar het goede doel zou gaan. In totaal werden er dus maar liefst 3.000 flessen verkocht.

Eind 2016 lanceerden Delhaize en de gemeente Jette samen een Cuvée Jette. Per verkochte fles zou er €1 gaan naar de werking van Centre d'Entraide de Jette. Maar liefst 3.000 flessen werden verkocht wat de totale opbrengst voor de organisatie op 3.000 euro brengt.

Vandaag overhandigde Delhaize officieel de cheque van 3.000 euro aan Centre d'Entraide de Jette.

Volledig persbericht

LE NOUVEAU PROXY DELHAIZE BELOEIL OUVRE SES PORTES

22/06/2017

« Le Proxy Delhaize Beloeil se distingue par sa luminosité, son espace, l'inspiration qu'il suscite  grâce à son large assortiment de produits sains et savoureux, mais aussi par la proximité, le service et le confort d'achat qu'il offre aux clients. Nous voulons que Delhaize soit encore plus proche de ses clients grâce à ce nouveau magasin, qui répond d'ailleurs aux attentes de ses clients : nous proposons un assortiment de produits inspirants et de qualité, mais nous jouons aussi la carte de la proximité, dans tous les sens du terme »
 déclare Monsieur Duchateau, l'exploitant indépendant de ce Proxy.

Communiqué de presse

LA VENTE DE LA CUVÉE AD MONS NIMY DE DELHAIZE A GÉNÉRÉ 1.500 EUROS EN FAVEUR DE L’ASBL RÉSIDENCE EMILE ROLLAND

22/06/2017

Mons – AD Delhaize Mons Nimy a remis aujourd’hui un chèque de 1.500 euros à l’asbl Emile Rolland, un centre éducationnel de service d'aide à la jeunesse. En janvier de cette année, le magasin avait mis en vente la toute première Cuvée AD Mons Nimy : pour chaque bouteille vendue, un euro était destiné à une œuvre caritative. Au total, pas moins de 1.500 bouteilles ont été vendues.

Communiqué de presse

MEER DAN 30 DELHAIZE SHOP&GO’S 24/7 OPEN

22/06/2017

Brussel – Shop&Go, de “kleinste” winkelformule van Delhaize biedt sinds kort een extra service aan die tegemoet komt aan een alsmaar stijgende vraag van haar klanten : verse producten van Delhaize die beschikbaar zijn op elk moment van de dag en de nacht. Vandaar dat nu al meer dan 30 Shop&Go’s 24 uur op 24 open zijn voor de klanten.

Volledig persbericht

LIEFDADIGHEIDSACTIE DELHAIZE BRENGT 159 054 EURO OP VOOR MAKE-A-WISH

20/06/2017

Parijs bezoeken, je favoriete voetballer ontmoeten, met dolfijnen zwemmen, in een televisiereeks meespelen, een groot feest organiseren voor je verjaardag: dat zijn dromen die alle kinderen gemeen hebben, en vooral kinderen met een ernstige ziekte. Hun droom waarmaken brengt niet alleen vreugde voor het kind maar ook voor zijn/haar omgeving. Want geluk wordt gedeeld! Om haar 150ste verjaardag te vieren, heeft Delhaize iedereen de kans gegeven om via dagelijkse aankopen vreugde te geven en te krijgen. Met de steun van de sterambassadeurs van de Make-A-Wish foundation zoals Eden Hazard, Yanina Wickmayer en Kris Wauters heeft Delhaize in maart 8 speciale producten gelanceerd. Voor elk Delhaize-product met een «150 jaar- Make-A  Wish» symbool, engageerde Delhaize zich om een deel van de opbrengst aan de vereniging te storten.

Volledig persbericht

VERKOOP CUVEE GENT VAN DELHAIZE LEVERT 10.445 EURO OP VOOR ACHILLES VZW

16/06/2017

Gent – Vandaag heeft Delhaize een cheque van 10.445 euro overhandigd aan vzw Achilles, een vereniging die aan minder begoede leerlingen van het onderwijs in Gent en omstreken steun biedt. In juni 2016 startte de verkoop van de Cuvée Gent waarbij voor elke verkochte fles 1 euro naar het goede doel zou gaan. In totaal werden er dus maar liefst 10.445 flessen verkocht. In 2017 wordt de actie verder gezet met dit keer de vzw
 
Canisha als goed doel.

Volledig persbericht

BIERTREIN HOUDT VIJFDUIZEND VRACHTWAGENS PER JAAR VAN DE WEG

13/06/2017

Elke dag levert AB InBev Jupiler van de brouwerij in Jupille (bij Luik) aan het depot van Delhaize in Ninove. En dat gebeurt met vrachtwagens. Met de steun van de Provincie Oost-Vlaanderen wordt nu een ‘biertrein’ op het spoor gezet die dit transport zal overnemen. Het positieve effect zal vooral voelbaar zijn op de ring rond Brussel waarlangs het meeste transport plaatsvindt. En minder vrachtwagens op onze wegen betekent ook minder CO2-uitstoot en minder fileleed. En daar wordt iedereen beter van. Het unieke van dit project is ook de niet voor de hand liggende samenwerking tussen de partners uit verschillende sectoren : AB InBev, Delhaize, Remitrans, Lineas, de Provincie Oost-Vlaanderen en de POM Oost-Vlaanderen. Vandaag kwam de eerste testtrein aan in Ninove. Eens het project aan zijn volle capaciteit zit, kunnen er maar liefst 5000 vrachtwagens per jaar van de weg worden gehaald. De bedoeling is om vanuit dit proefproject andere partners hierbij te betrekken

Volledig persbericht

Vitaminis

07/06/2017

“Mama, papa, ik lust dat niet.”
Voor vele ouders klinkt deze zin vast wel bekend in de oren en na een lange stressvolle dag op het werk kan deze misschien zelfs zorgen voor de nodige wrevel. Vele kinderen eten immers niet graag groenten. Ze meer groenten (en fruit) laten eten is geen eenvoudige opdracht maar met de juiste stimulans en wat creativiteit kunnen ze stap voor stap leren meer groenten en fruit te proeven en te appreciëren. Smaak is namelijk aangeleerd. En hoe vroeger je je kind stimuleert om verschillende dingen te proeven, hoe verder zijn of haar smaak zich ontwikkelt. Daarnaast is het ook belangrijk dat kinderen bewust bezig zijn met wat ze eten. Hoe meer ze groenten en fruit “cool” vinden, hoe meer ze er van eten!

Volledig persbericht

Shop&Go Delhaize winkel opent haar deuren in metrostation Hankar

01/06/2017

Brussel – Vandaag opent de nieuwe Shop&Go Delhaize Hankar haar deuren voor de klanten. De opening past in de strategie van Delhaize België waarbij de voortdurende uitbreiding en vervolledigen van het winkelnetwerk een belangrijke pijler is. Delhaize wil haar klanten immers dichtbij een winkel aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de dagelijkse aankoopbehoeften van de klanten. De consument is immers steeds meer op zoek naar gebruiksgemak. Shop&Go Hankar legt dan ook de nadruk op “convenience” dat zich vertaalt in een kleinere, goedgelegen winkel met brede openingsuren en een aangename winkelatmosfeer. Het aanbod is er gevarieerd en bestaat uit verse, kwaliteitsvolle, lokale en gebruiksvriendelijke producten.

Volledig persbericht

Toevoegen aan de lijst
U lijkt nog geen boodschappenlijst te hebben. Klik op de knop onderaan om een nieuwe lijst aan te maken.
Dit product werd al toegevoegd aan deze lijst.
Het product is toegevoegd aan de lijst