Belangrijk bericht: Omwille van werken van uw Collect Delhaize.be-punt van Doornik zal dit op woensdag 08 november t.e.m. woensdag 29 november gesloten zijn. Gelieve hier rekening mee te houden voor het plaatsen van uw bestelling. Bedankt voor uw begrip.

Juli 2017

MINDER DAN EEN MAAND NA BRAND HEROPENT PROXY DELHAIZE BENTILLE

26/07/2017

Bentille – Woensdag 28 juni werd de Proxy Delhaize-winkel in de Kerselaarstraat in Bentille getroffen door een zware brand. Het personeel en de klanten konden tijdig worden geëvacueerd. Om de klanten zo spoedig mogelijk weer van dienst te zijn, wordt er in een recordtempo gewerkt aan een tijdelijke tent van 400m² met een uitzonderlijk aanbod aan verse voedingswaren. De tent zal net naast de oorspronkelijke (uitgebrande) winkel opgesteld worden, meer bepaald op de grond van LMB Buysse. Op de grond van Filip van de Bossche worden er 15 parkeerplaatsen voorzien. De verwachte openingsdag van de tent is donderdag 27 juli, dat is minder dan één maand na de brand. De werken van de nieuwe winkel gaan spoedig van start. Binnen een achttal maanden (eind maart 2018) zullen de klanten opnieuw kunnen winkelen in hun favoriete winkel. “Wij doen er alles aan om zo snel mogelijk opnieuw de deuren te openen voor onze klanten, en op die manier onze klanten blijven inspireren met een uitgebreid assortiment aan kwaliteitsvolle producten”, zegt familie Last – Van Overfelt, de zelfstandige uitbaters van Proxy Delhaize Bentille.

Delhaize zet winkelexpansie verder

24/07/2017

Supermarktketen opent in tweede jaarhelft maar liefst 16 nieuwe winkels

2017 brengt in totaal 120 winkelvernieuwingen met zich mee

Brussel - Nadat in de eerste helft van 2017 al 13 gloednieuwe Delhaize-winkels het levenslicht zagen, komen er daar 16 nieuwe winkels bij in de tweede helft van het jaar. De expansie is zo breed mogelijk, aangezien Delhaize haar klanten dichtbij een winkel wil aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de wekelijkse- en dagelijkse aankoopbehoeften van de klanten. Naast de openingen worden dit jaar in totaal ook 120 winkels in een nieuw jasje gestoken, om ervoor te zorgen dat de Delhaize-klant kan genieten van de beste winkelervaring.

DELHAIZE-SUPERMARKT MUTSAARD VOLLEDIG VERNIEUWD

13/07/2017

Laken– Na een grondige renovatie is de Delhaize-supermarkt Mutsaard klaar om haar klanten te ontvangen. Het resultaat mag er zijn want de winkel is mooier en gezelliger dan ooit. De klanten kunnen vlotjes door de verschillende rayons lopen en ervaren het grootst mogelijke aankoopcomfort. Het assortiment is uitgebreid met flink wat specialiteiten uit de hele wereld, een nog vollediger bio-assortiment en nieuwe vegetarische en/of glutenvrije producten. Nieuw in Mutsaard: de rayon fijne kruidenierswaren, waar fijnproevers het hele jaar door hun gading vinden. Tot slot zijn de twee automatische kassazones gecombineerd tot één betaalzone om een vlottere doorstroom en een betere klantenservice te bieden. In januari organiseren we een groot feestelijk openingsweekend zodat de klanten kunnen kennismaken met de nieuwe inrichting.

Nieuwe Proxy Delhaize Auto-Palace opent vandaag haar deuren in Gent

13/07/2017

Gent – Vandaag opent de nieuwe Proxy Delhaize Auto-Palace Gent haar deuren voor de klanten. De opening past in de strategie van Delhaize België waarbij de voortdurende uitbreiding en vervollediging van het winkelnetwerk een belangrijke pijler is. Delhaize wil haar klanten immers dichtbij een winkel aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de wekelijkse- en dagelijkse aankoopbehoeften van de klanten. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn bovendien verbeterd door middel van enkele innovaties. Klanten kunnen vlotter door de verschillende rayons en ervaren zo het grootste winkelcomfort. Het assortiment is uitgebreid met nieuwe specialiteiten uit de hele wereld, glutenvrije producten, enz. Met andere woorden, in de nieuwe Proxy Delhaize Auto-Palace staan de klant en beleving centraal.

Overdag parkeren de klanten – na de openingsuren de buurtbewoners

11/07/2017

Gent – Delhaize breidt haar netwerk van buurtparkings verder uit. Vanaf nu zullen de parkings van Delhaize Gent Ster en Delhaize Ledeberg deel uitmaken van het BePark-netwerk. Op die manier komen er 90 extra parkeerplaatsen vrij voor de buurtbewoners rondom deze twee winkels. In totaal heeft Delhaize nu al 8 buurtparkings en er zijn nog nieuwe projecten gepland in Antwerpen en Brussel.

AL MEER DAN 150 000 KNUFFELS, 236 000 ALBUMS

06/07/2017

Brussel – Na exact 1 maand maakt Delhaize de eerste tussenstand op van zijn nieuwste zomeractie Vitaminis. En het is duidelijk dat het storm loopt voor de knuffels en de albums. Sinds de lancering zijn er maar liefst 150 000 knuffels verdeeld en 236 000 albums. De actie loopt nog tot eind augustus maar Delhaize spreekt nu al van een groot succes.