• Onze winkels
Belangrijk bericht: Door werken zal jouw Collect afhaalpunt in Ath van 9 november t.e.m. 5 december gesloten zijn. Je kan wel nog steeds terecht in de afhaalpunt van Lessines. Bedankt voor uw begrip.

Oktober

Uniek-de adventskalender met bier. Exclusief bij Delhaize

27/10/2016

Aftellen naar Kerstmis was nog nooit zo leuk. Voor de eerste keer lanceert Delhaize een adventskalender. Deze keer niet met de klassieker chocolade maar wel met bier. Van 1 december tot en met 24 december zal de klant elke dag opnieuw een nieuw biertje kunnen ontdekken. Delhaize is de eerste retailer in België die een bieradventskalender op de markt brengt.

Delhaize sleept prestigieuze internationale prijzen in de wacht

10/10/2016

Delhaize kondigt trots aan dat haar dagelijkse inzet om haar klanten de allerbeste producten te bieden, erkend is op internationaal niveau. Delhaize heeft recent 4 onderscheidingen gekregen voor dranken die zij heeft ontwikkeld of exclusief verkoopt in haar winkels.

Delhaize-supermarkt Overijse volledig vernieuwd

06/10/2016

OVERIJSE – Na een grondige renovatie is de Delhaize-supermarkt Overijse klaar om haar klanten opnieuw te ontvangen. Het resultaat mag er zijn want de winkel is mooier en gezelliger dan ooit. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn bovendien verbeterd door middel van enkele innovaties. Klanten kunnen vlotter door de verschillende rayons en ervaren zo het grootste winkelcomfort. Het assortiment is uitgebreid met nieuwe specialiteiten uit de hele wereld, glutenvrije producten, enz. In Delhaize Overijse hebben we ook twee primeurs : de eerste Delhaize Drive in België waarbij de online bestelde producten rechtstreeks aan de auto van de klant worden geplaatst. Een tweede primeur is de dagelijkse verse bereiding van 2 soorten tepanyaki. Met andere woorden, in de nieuwe Delhaize supermarkt Overijse staan de klant en beleving centraal. Om de heropening feestelijk in te zetten, lanceert Delhaize Supermarkt Overijse een cuvée locale waarbij 1 euro per verkochte fles wijn naar een goed doel gaat.

Volledige persbericht

Verkoop Cuvée Kortrijk van Delhaize levert 5.128 euro op voor Mama's voor Mama's

05/10/2016

Kortrijk – Vandaag heeft Delhaize een cheque van 5.128 euro overhandigd aan Mama’s voor Mama’s, een ruilwinkel voor babykleren en -spullen. In april 2015 startte de verkoop van de Cuvée Kortrijk waarbij voor elke verkochte fles 1 euro naar het goede doel zou gaan. In totaal werden er dus maar liefst 5.128 flessen verkocht.

Fairtrade producten alsmaar populairder bij Delhaize klanten

04/10/2016

Er kan letterlijk een duurzame trend vastgesteld worden want het afgelopen jaar werden er maar liefst 15 % meer Fairtradeproducten gekocht door de Delhaizeklant, een stijging die in lijn ligt met de vorige jaren. Er werd niet alleen een stijging vastgesteld bij de klassiekers zoals bananen (+ 8%) en koffie (+ 8%) maar ook koekjes (+ 40%) en smeerproducten (+ 16%) voor de boterham zoals honing en choco werden populairder. Deze mooie groeicijfers bewijzen dat de Delhaizeklant de kwaliteit én duurzaamheid van deze producten sterk apprecieert.