• Onze winkels
    • FR

Het Delhaize Fonds strijdt verder tegen verspilling

24/11/2016

Het Delhaize Fonds, dat wordt beheerd door de Koning Boudewijnstichting, steunt 40 initiatieven in België en Luxemburg, waarvan 18 in Vlaanderen, 3 in Brussel, 16 in Wallonië en 3 in het Groothertogdom Luxemburg. Voor het tweede jaar op rij ligt de nadruk op initiatieven die verspilling tegengaan en tegelijk de toenadering tussen buren bevorderen. Op die manier kunnen de bewoners meewerken aan een beter samenleven in hun buurt, hun stad of hun dorp.

Delhaize-supermarkt Schoten volledig vernieuwd op twee weken tijd

24/11/2016

SCHOTEN – Na een grondige renovatie is de Delhaize-supermarkt Schoten klaar om haar klanten opnieuw te ontvangen. De renovatie van Delhaize Schoten was een primeur voor België aangezien de winkel in slechts twee weken van top tot teen werd gerenoveerd. Het resultaat mag er zijn want de winkel is mooier en gezelliger dan ooit. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn bovendien verbeterd door middel van enkele innovaties. Klanten kunnen vlotter door de verschillende rayons en ervaren zo het grootste winkelcomfort. Het assortiment is uitgebreid met nieuwe specialiteiten uit de hele wereld, glutenvrije producten, enz. Met andere woorden, in de nieuwe Delhaize supermarkt Schoten staan de klant en beleving centraal.

Een grote première!

09/11/2016

Delhaize innoveert met de eerste vermouth op basis van belgische wijn: DE BELMOUTH Een originele premium aperitief op basis van roséwijn en typisch Belgische ingrediënten. Een initiatief van Delhaize in samenwerking met de Distilleerderij van Biercée en de wijngaard van het Domein van Ry d'Argent. Een beperkte editie van 5000 flessen.