• Onze winkels
    NL
    • FR

Maart

Delhaize lanceert revolutionaire ijsproducten met innovatieve suikervervanger Zùsto

10/03/2016

Brussel – Vanaf midden maart zal Delhaize in exclusiviteit twee nieuwe revolutionaire ijsproducten lanceren met de innovatieve suikervervanger Zùsto. Deze producten, een vanille-roomijs en een aardbeisorbet, bevatten geen toegevoegde suikers*, hebben veel minder calorieën en hebben gegarandeerd dezelfde smaakbeleving als de klassieke ijsproducten. Delhaize wil met deze innovaties nog meer de kaart van gezondheid trekken en haar klanten kwalitatieve en innovatieve producten aanbieden.

Nieuwe Shop&Go Montgomery opent haar deuren

03/03/2016

Brussel – Vandaag opent de nieuwe Shop&Go Montgomery haar deuren voor de klanten. De opening past in de strategie van Delhaize België waarbij de voortdurende uitbreiding en vervolledigen van het winkelnetwerk een belangrijke pijler is. Delhaize wil haar klanten immers dichtbij een winkel aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de dagelijkse aankoopbehoeften van de klanten. De consument is immers steeds meer op zoek naar gebruiksgemak. Shop&Go Montgomery legt dan ook de nadruk op “convenience” dat zich vertaalt in een kleinere, goedgelegen winkel met brede openingsuren en een aangename winkelatmosfeer. Het aanbod is er gevarieerd en bestaat uit verse, kwaliteitsvolle, lokale en gebruiksvriendelijke producten.

Communiqué de presse complet

Verkoop Cuvée Sint-Niklaas van Delhaize-Supermarkt Waasland levert 1.200 euro op voor vzw De Klokke

25/03/2016

Sint-Niklaas – Vandaag heeft Delhaize een cheque van 1.200 euro overhandigd aan vzw De Klokke. In oktober 2015 startte de verkoop van de allereerste Cuvée Sint-Niklaas waarbij voor elke verkochte fles 1 euro naar het goede doel zou gaan. In totaal werden er dus maar liefst 1.200 flessen verkocht.

Nieuwe Proxy Delhaize Grootzand opende haar deuren op 17 maart 2016

17/03/2016

Grembergen – Op 17 maart opende de nieuwe Proxy Delhaize Grootzand haar deuren voor de klanten. De opening past in de strategie van Delhaize België waarbij de voortdurende uitbreiding en vervollediging van het winkelnetwerk een belangrijke pijler is. Delhaize wil haar klanten immers dichtbij een winkel aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de wekelijkse- en dagelijkse aankoopbehoeften van de klanten. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn bovendien verbeterd door middel van enkele innovaties. Klanten kunnen vlotter door de verschillende rayons en ervaren zo het grootste winkelcomfort. Het assortiment is uitgebreid met nieuwe specialiteiten uit de hele wereld, glutenvrije producten, enz. Met andere woorden, in de nieuwe Proxy Delhaize Grootzand staan de klant en beleving centraal.

Le nouveau Proxy Delhaize Lillois ouvre ses portes

03/03/2016

Lillois – Le nouveau Proxy Delhaize Lillois ouvre ses portes aux clients aujourd’hui. Cette ouverture s'inscrit dans le cadre de la stratégie de Delhaize Belgique, dont l'un des principaux axes est l'extension continue de son réseau de magasins. Delhaize souhaite en effet proposer un magasin de proximité qui réponde à toutes les exigences modernes ainsi qu'aux besoins hebdomadaires et quotidiens des clients. Quelques innovations visent à offrir un meilleur service à la clientèle, et le confort d’achat a été amélioré, par exemple en élargissant les allées. L'assortiment a lui aussi été élargi et compte à présent de nouvelles spécialités du monde, des produits sans gluten, etc. En d'autres termes, le nouveau Proxy Delhaize Lillois porte le plus grand intérêt au client et à son expérience d'achat.

Communiqué de presse complet

Nieuwe Proxy Delhaize De Munt Roeselare opent vandaag haar deuren

02/03/2016

Roeselare – Vandaag opent de nieuwe Proxy Delhaize De Munt te Roeselare haar deuren voor de klanten. Roeselare krijgt er zo een derde Delhaize-winkel bij. De opening past in de strategie van Delhaize België waarbij de voortdurende uitbreiding en vervollediging van het winkelnetwerk een belangrijke pijler is. Delhaize wil haar klanten immers dichtbij een winkel aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de wekelijkse- en dagelijkse aankoopbehoeften van de klanten. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn bovendien verbeterd door middel van enkele innovaties. Klanten kunnen vlotter door de verschillende rayons en ervaren zo het grootste winkelcomfort. Het assortiment is uitgebreid met nieuwe specialiteiten uit de hele wereld, glutenvrije producten, enz. Met andere woorden, in de nieuwe Proxy Delhaize De Munt staan de klant en beleving centraal.