Belangrijk bericht:: Door werken zal uw afhaalpunt in Ath uitzonderlijk gesloten zijn op 20 Augustus. Bedankt voor uw begrip.

Let's celebrate the 4th of July

30/06/2016

Amerikanen weten als geen ander hoe ze hun ‘Independence Day’ moeten vieren: kleurrijke parades, lekkere barbecues, groots georganiseerde picknicks met vrienden of familie, en vooral veel vuurwerk. Dus waarom organiseer jij geen American style feestje bij je thuis? Delhaize heeft recent haar assortiment met nieuwe USA producten uitgebreid, met onder andere twee bieren afkomstig uit microbrouwerijen die je absoluut moet ontdekken. En naast onderstaande producten heeft Delhaize ook een ruim assortiment van Amerikaanse producten in de afdeling Food of the World.

Delhaize verkoopt dierenspeciaalzaak Tom&Co

27/06/2016

Brussel – Delhaize kondigt vandaag de verkoop aan van haar winkelformule Tom&Co, de dierenspeciaalzaak voor voeding en verzorging van huisdieren. Een investeringsgroep onder leiding van Lionel Desclée, huidig directielid van Delhaize België, zal Tom&Co overnemen. Hij zal Delhaize verlaten. De merknaam Tom&Co zal blijven bestaan. Voor de werknemers en het bestaande netwerk van Tom&Co winkels in België, Luxemburg en Frankrijk verandert er niets.

Delhaize supermarkt Sint-Truiden volledig vernieuwd

22/06/2016

Sint Truiden – Na een grondige renovatie is de Delhaize-supermarkt Sint-Truiden klaar om haar klanten opnieuw te ontvangen. Het resultaat mag er zijn want de winkel is mooier en gezelliger dan ooit. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn bovendien verbeterd door middel van enkele innovaties. Klanten kunnen vlotter door de verschillende rayons en ervaren zo het grootste winkelcomfort. Het assortiment is uitgebreid met nieuwe specialiteiten uit de hele wereld, glutenvrije producten, enz. Met andere woorden, in de nieuwe Delhaize supermarkt Sint-Truiden staan de klant en beleving centraal.

Delhaize Supermarkt Genk wordt Proxy Delhaize Genk

10/06/2016

Delhaize kondigt vandaag aan dat de Delhaize supermarkt Genk vanaf 25 augustus 2016 als Proxy Delhaize zal uitgebaat worden en dit op de huidige locatie. De huidige supermarkt blijft open voor de klanten tot en met 30 juni 2016.

Nieuwe AD Delhaize Lommel opent haar deuren

02/06/2016

Lommel – Na twee weken van vernieuwingswerken opent vandaag de nieuwe AD Delhaize Lommel haar deuren voor de klanten, dat in aanwezigheid van Peter Vanvelthoven, burgemeester van Lommel, Lionel Desclée, Senior Vice-President Affiliated Retail & Real Estate van Delhaize België, en Philippe en Frederic Hoeck, de zelfstandige uitbaters. Het resultaat mag er zijn want de winkel is mooier en gezelliger dan ooit. Delhaize wil haar klanten immers dichtbij een winkel aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de wekelijkse- en dagelijkse aankoopbehoeften van de klanten. AD Delhaize Lommel neemt zo de plaats in van de Delhaize supermarkt Lommel. De winkel werd volledig vernieuwd en de dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn bovendien verbeterd door middel van enkele innovaties. Klanten kunnen vlotter door de verschillende rayons en ervaren zo het grootste winkelcomfort. Het assortiment in de versafdelingen werd ruim uitgebreid en vanaf nu zal AD Delhaize Lommel ook een bedieningstoog voor charcuterie en kazen hebben. In de totaal vernieuwde beenhouwerij zal de slager dagelijks zorgen voor een ruim assortiment in vers vlees. De winkel is 7 dagen op 7 open, ook op zon- en feestdagen. Met andere woorden, in de nieuwe AD Delhaize Lommel staat de klant elke dag centraal.