Belangrijk bericht:: Door werken zal uw afhaalpunt in Ath uitzonderlijk gesloten zijn op 20 Augustus. Bedankt voor uw begrip.

Juli

Belgische wijn op tafel om 21 juli te vieren.

21/07/2016

In de loop der jaren heeft Delhaize vele partnerschappen opgezet met Belgische bedrijven. Delhaize investeert jaarlijks meer dan 3 miljard euro in de lokale economie en koopt 70% van haar producten aan in België. De sterke band tussen Delhaize en haar Belgische leveranciers hebben hen de kans gegeven om hun activiteiten aanzienlijk te ontwikkelen en soms zelfs bekendheid te verwerven in het buitenland. Twee jaar geleden heeft Delhaize haar klanten een Belgische schuimwijn van het Namense wijndomein Ry d’Argent laten ontdekken: la Rosée d’Audrey. Om de Nationale Feestdag te vieren, voegt Delhaize aan dit gamma een witte wijn en een roséwijn toe.

De Gin&Tonic-gids van Delhaize

07/07/2016

50 soorten gin waaronder 20 exclusiviteiten. 15 mixers (tonics). Combinaties en suggesties voor afwerking.

De Belgen zijn klaar voor het EK, en Delhaize ook

06/07/2016

Brussel – Nog enkele nachten slapen en dan is het moment aangebroken waarop iedereen al maanden wacht : de start van het Europees kampioenschap voetbal. Iedereen hoopt dat onze jongens ver zullen geraken in het toernooi en uiteindelijk de beker mee naar huis zullen brengen. Eén ding is zeker : de supporters zullen geen honger of dorst hebben voor, tijdens en na de match. Naast de klassiekers die populair blijven, ziet Delhaize volgende trends al opkomen.