Belangrijk bericht:: Door werken zal uw afhaalpunt in Ath uitzonderlijk gesloten zijn op 20 Augustus. Bedankt voor uw begrip.

Februari

Nieuwe terroirs en ontdekkingen tijdens de wijnbeurs bij Delhaize

24/02/2016

Brussel - Van 25 februari tot en met16 maart is het wijnfeest bij Delhaize want gedurende drie weken zullen de Delhaizeklanten kunnen genieten van heel wat interessante aanbiedingen en ontdekkingen. Speciaal voor deze wijnbeurs werd er een zorgvuldig gekozen kwaliteitsassortiment samengesteld waarin elke klant de wijn van zijn geliefde wijnstreek kan ontdekken. Daarnaast zijn er ook enkele nieuwigheden met ondermeer twee Oekraïense wijnen 'Shabo'. Ook breidt Delhaize haar assortiment biowijnen uit met de Château Plaisance en lanceert ze met de Château Guichot uit de Bordeauxstreek haar achtste wijn zonder toegevoegde sulfieten. Traditiegewijs gaat deze beurs ook gepaard met aantrekkelijke promoties 3+1 of 4+2 gratis bij aankoop van 4 of 6 identieke flessen op geselecteerde wijnen, champagnes, cava's en schuimwijnen.

Delhaize zet haar revolutie verder met de 'Beter voor iedereen'-eieren

16/02/2016

Brussel – In oktober 2014 veroorzaakte Delhaize een omwenteling in de wereld van het varkensvlees door haar varkensvleesproducenten het 'Beter voor iedereen'-lastenboek te laten toepassen, in samenwerking met Healthy Farming Association (HFA) Belux. Een uniek initiatief in België, dat toestaat om de klanten van Delhaize varkensvlees aan te bieden met een verbeterd voedingsprofiel, dat zonder meerprijs, én met een betere verloning voor de varkenskwekers. Vandaag zet Delhaize deze aanpak verder door het 'Beter voor iedereen'-netwerk uit te breiden naar eieren. Voortaan zijn alle Belgische eieren uit vrije uitloop van het merk Delhaize1 afkomstig van kippen die plantaardige voeding hebben gekregen die rijk is aan omega 3, zoals lijnzaad. Lekkere en gezonde eieren2 garanderen toegang tot een evenwichtigere voeding voor iedereen, via eenvoudige en betaalbare producten. Het eten van varkensvlees en eieren met het 'Beter voor iedereen'-label, momenteel enkel beschikbaar bij Delhaize, draagt bij tot het bereiken van de omega 3-drempelwaarde aanbevolen door voedingsdeskundigen. Een "Beter voor iedereen"-ei bevat bijvoorbeeld minstens drie keer zoveel omega 3 als een standaardei.