• Onze winkels
    NL
    • FR

Augustus

Nieuwe Shop & Go Delhaize Park Spoor heeft vandaag haar deuren in Q8 tankstation Schijnpoort geopend

25/08/2016

Antwerpen – Vandaag opende in samenwerking met brandstofspeler Q8 de nieuwe Shop&Go Delhaize Park Spoor haar deuren voor de klanten. De opening past in de strategie van Delhaize België waarbij de voortdurende uitbreiding en vervolledigen van het winkelnetwerk een belangrijke pijler is. Delhaize wil haar klanten immers dichtbij een winkel aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de dagelijkse aankoopbehoeften van de klanten. De consument is immers steeds meer op zoek naar gebruiksgemak. Shop&Go Delhaize Park Spoor het Q8 tankstation Schijnpoort leggen dan ook de nadruk op “convenience” dat zich vertaalt in een kleinere, goedgelegen winkel met brede openingsuren en een aangename winkelatmosfeer. Het aanbod is er gevarieerd en bestaat uit verse, kwaliteitsvolle, lokale en gebruiksvriendelijke producten.

Nieuwe Proxy Delhaize Hoepertingen opent haar deuren

18/08/2016

Hoepertingen – Vandaag opent de nieuwe Proxy Delhaize Hoepertingen haar deuren voor de klanten. De opening past in de strategie van Delhaize België waarbij de voortdurende uitbreiding en vervollediging van het winkelnetwerk een belangrijke pijler is. Delhaize wil haar klanten immers dichtbij een winkel aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de wekelijkse- en dagelijkse aankoopbehoeften van de klanten. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn bovendien verbeterd door middel van enkele innovaties. Klanten kunnen vlotter door de verschillende rayons en ervaren zo het grootste winkelcomfort. Het assortiment is uitgebreid met nieuwe specialiteiten uit de hele wereld, glutenvrije producten, enz. Met andere woorden, in de nieuwe Proxy Delhaize Hoepertingen staan de klant en beleving centraal.

Yoghurt met groenten en bereidingen op basis van kokosmelk: Delhaize blijft continu innoveren

08/08/2016

Sinds kort heeft Delhaize 6 nieuwe variaties in haar yoghurtassortiment. Enerzijds werd de unieke en verrassende combinatie van fruit en groenten samengebracht in 3 lekkere volle yoghurts: appel-peer-komkommer, banaan-rode biet en aardbei-tomaat. En voor iedereen die op een zuivelvrij dieet is of houdt van een beetje verandering, heeft Delhaize ook goed nieuws. Vanaf nu biedt Delhaize 100% plantaardige kokosbereidingen in 3 verschillende smaken aan: natuur, aardbei en ananas met kokos. Een perfect alternatief voor de traditionele yoghurtvarianten. Een yoghurt als ontbijt of een yoghurt als tussendoortje, de hemelse nieuwe soorten van Delhaize zorgen voor momenten van oprecht plezier en pure verwennerij.

Delhaize start proefproject met Planckendael rond niet-consumeerbaar fruit en groenten

02/08/2016

Delhaize heeft een proefproject opgestart met de dierentuin van Planckendael in Mechelen. Fruit en groenten die niet meer consumeerbaar zijn voor de klanten, zullen vanaf nu geschonken worden aan de dieren. In eerste instantie wordt er zo tot 20 ton fruit en groenten gerecupereerd dat anders in de vuilbak zou belanden. Belangrijk om te benadrukken is dat deze producten niet meer verkocht of gegeven kunnen worden aan mensen in nood maar wel nog aan dieren. Delhaize wil zo haar inspanningen tegen voedselverspilling verder uitbreiden.