• Onze winkels
Mijn plus-punten

Wat kan ik doen met mijn plus-punten?

Op vertoon van je plus-kaart ontvang je plus-punten die automatisch op je kaart bewaard worden. Bij 500 plus-punten, ontvang je een bon van € 5. Die bon wordt dan van het totaalbedrag van je volgende aankoop afgetrokken.

Je plus-kaart geeft ook recht op kortingen bij onze partners die zorgvuldig zijn uitgekozen. Surf voor meer inlichtingen naar onze website.

Hoe kan ik mijn puntensaldo raadplegen?

Ben je houder van een plus-kaart, dan staat je puntensaldo onderaan je kasticket. De supermarkt waar je je inkopen doet, is van geen belang. Indien je je aanmeldt op www.delhaize.be kan je je plus-kaart aan je online profiel linken. Zo kan je op elk moment je puntensaldo raadplegen.

Mijn punten werden niet toegekend. Hoe kan ik dit melden?

Hiervoor kan je terecht aan het onthaal van je winkel of je kan de klantendienst contacteren via het online contactformulier.

Krijg ik ook plus-punten als ik via de website reserveer?

Ja, je krijgt één plus-punt per aankoopschijf van € 2, behalve op 365-producten. De plus-punten staan, tenzij per vergissing bij affichering, vermeld in je mandje en op je kasticket. Je geniet ook van alle plus-puntenpromoties geldig op het moment van je bestelling. De plus-punten worden aan de kassa automatisch aan je puntensaldo toegevoegd wanneer je jouw bestelling afhaalt.

Mijn plus-kaart

Hoe kan ik een nieuwe plus-kaart aanvragen?

Hoe kan ik een nieuwe plus-kaart aanvragen? Ga naar een Delhaize-winkel naar keuze, vul het registratieformulier in en je ontvangt onmiddellijk een plus-kaart (met een bijhorende sleutelhanger).

Je kan ook online een nieuwe plus-kaart aanvragen. Dit doe je via de knop rechts bovenaan ‘Maak een profiel aan’. Vul alle gegevens in en je ontvangt je nieuwe plus-kaart thuis met de post.

Ik ben mijn plus-kaart verloren. Hoe kan ik dit melden?

Vraag een nieuwe aan in jouw verkooppunt. Bovendien kan je onze werknemers vragen de punten van je oude kaart op je nieuwe over te zetten.

Kan ik mijn plus-kaart ook in andere winkels dan Delhaize-winkels gebruiken?

Ja, surf voor meer inlichtingen over onze partners naar onze website.

Hoe geef ik mijn plus-kaartnummer in?

Ga naar de website, meld je eerst aan en klik op 'Mijn Kaart', 'Nieuwe plus-kaart toevoegen’. Gebruik de zone die hiervoor is voorzien. Indien je een foutmelding zou krijgen dat je kaart niet voldoende gegevens bevat kan je de klantendienst contacteren via het online contactformulier met je naam, e-mailadres en geboortedatum.

Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?

Meld je eerst aan en klik op 'Mijn Profiel' en vervolgens op 'Mijn gegevens/Gegevens bijwerken’ en wijzig je gegevens.

Ik wil mijn kaart linken aan mijn online profiel maar het nummer op mijn plus-kaart is niet meer leesbaar.

Voor afhalingen van een bestelling in de winkel ben je niet verplicht het nummer van je plus-kaart in te vullen. De punten worden ter informatie meegegeven. De eindberekening en het toekennen van de punten gebeurt bij het afhalen van je bestelling. Wij raden je dus aan je plus-kaart voor te leggen bij het betalen van je aankopen.

Voor een levering aan huis moet je wel je plus-kaart linken om je punten te krijgen. We raden je dan aan een nieuwe kaart aan te vragen aan het onthaal van de winkel of via www.delhaize.be.

Ik wil mijn kaart linken aan mijn online profiel maar ik krijg een foutmelding.

Je hebt waarschijnlijk niet genoeg gegevens die gelinkt zijn aan je plus-kaart. We raden je aan contact op te nemen met de klantendienst die je kan helpen bij het zoeken naar een oplossing voor je probleem. Dit kan je doen via het online contactformulier.

Mijn gegevens

Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?

Meld je eerst aan en klik op 'Mijn Profiel' en vervolgens op 'Mijn gegevens/Gegevens bijwerken’ en wijzig je gegevens.

Onze partners

Kan ik mijn plus-kaart ook in andere winkels dan Delhaize-winkels gebruiken?

Ja, surf voor meer inlichtingen over onze partners naar onze website.

Andere

Ik wil mijn kaart linken aan mijn online profiel maar het nummer op mijn plus-kaart is niet meer leesbaar.

Voor afhalingen van een bestelling in de winkel ben je niet verplicht het nummer van je plus-kaart in te vullen. De punten worden ter informatie meegegeven. De eindberekening en het toekennen van de punten gebeurt bij het afhalen van je bestelling. Wij raden je dus aan je plus-kaart voor te leggen bij het betalen van je aankopen.

Voor een levering aan huis moet je wel je plus-kaart linken om je punten te krijgen. We raden je dan aan een nieuwe kaart aan te vragen aan het onthaal van de winkel of via www.delhaize.be.

Ik wil mijn kaart linken aan mijn online profiel maar ik krijg een foutmelding.

Je hebt waarschijnlijk niet genoeg gegevens die gelinkt zijn aan je plus-kaart. We raden je aan contact op te nemen met de klantendienst die je kan helpen bij het zoeken naar een oplossing voor je probleem. Dit kan je doen via het online contactformulier.

Toevoegen aan de lijst
U lijkt nog geen boodschappenlijst te hebben. Klik op de knop onderaan om een nieuwe lijst aan te maken.
Dit product werd al toegevoegd aan deze lijst.
Het product is toegevoegd aan de lijst