• Onze winkels
Belangrijk bericht: Door werken zal jouw Collect afhaalpunt in Ath van 9 november t.e.m. 5 december gesloten zijn. Je kan wel nog steeds terecht in de afhaalpunt van Lessines. Bedankt voor uw begrip.  

FAQ

Kwaliteit

Ik ben niet tevreden over de kwaliteit van een product. Hoe kan ik dit melden?

Om het nodige te kunnen doen bij onze leverancier, vragen wij het product en/of de verpakking terug te brengen naar de winkel waar je het aangekocht hebt, indien mogelijk met het kasticket. Uiteraard krijgt je het product terugbetaald. Het product wordt naar onze kwaliteitsdienst opgestuurd. 

Indien u niet meer over het product beschikt raden we je aan contact op te nemen met de klantendienst die je kan helpen bij het zoeken naar een oplossing voor je probleem. Dit kan je doen via het online contactformulier of via het gratis nummer 0800/95.713. Gelieve hierbij zoveel mogelijk informatie te geven over het product zoals naam, merk, gewicht, prijs enz.

Mag ik een product na de vervaldatum consumeren?

Volgens de wet gaat het om de 'minimale houdbaarheidsdatum'. Dat betekent dat de fabrikant garandeert dat het product zijn eigenschappen behoudt tot de vermelde datum, op voorwaarde dat het in optimale omstandigheden wordt bewaard. Dat wil niet zeggen dat je het product niet meer kan consumeren na deze datum, maar dan kunnen de producent en distributeur niet meer aansprakelijk worden gesteld.

Mag ik bepaalde producten consumeren als ik een dieet volg?

We raden de klanten die een specifiek dieet volgen een diëtist te raadplegen voor een persoonlijke opvolging.

Mag ik bepaalde producten consumeren als ik allergisch ben? We raden de klanten die allergisch zijn aan bepaalde ingrediënten altijd de verpakking van een product te lezen. Leveranciers zijn verplicht allergenen aan te duiden op de verpakking. Voor producten op onze website staan allergenen telkens onderaan de pagina vermeld.

Ik wil weten uit welk land een product komt.

De wetgeving bepaalt dat de oorsprong van een product niet op alle producten vermeld moet worden, maar alleen op specifieke producten (vlees, vis, honing, verse groenten en fruit, enz.). Voor elk van deze producten is de vermelding van het land van oorsprong verschillend. Het land van herkomst zal volledig aangeduid staan of met een herkenningsletter zoals B voor België, S voor Spanje, enz. Zo weet je altijd waar het product vandaan komt. Indien je het land van herkomst niet terugvindt kan je contact opnemen met de klantendienst via het online contactformulier.

Welke controles doen jullie om de kwaliteit van jullie producten te verzekeren?

Onze producten worden dagelijks aan strikte kwaliteitscontroles onderworpen. Wij reageren onmiddellijk op het minste vermoeden of teken van een mogelijk kwaliteitsprobleem. Delhaize hecht veel belang aan de versheid van haar producten. Mocht er zich toch een probleem voordoen, vragen wij je het product en/of zijn verpakking terug te brengen naar de winkel waar je het product hebt aangekocht. Zo kunnen wij dit doorgeven aan onze leveranciers. Uiteraard krijgt je het product terugbetaald. Het product wordt naar onze kwaliteitsdienst opgestuurd.

Beschikbaarheid en assortiment

Vind ik alle producten in alle Delhaize-winkels?

Onze supermarkten hebben verschillende verkoopoppervlakten. Wij proberen een assortiment samen te stellen rekening houdend met de behoeften van onze klant. Het is dus mogelijk dat bepaalde winkels, voornamelijk onze kleinere winkels, minder producten op hun assortiment hebben dan onze grotere winkels. Om onze klanten tevreden te stellen, herbekijken wij voortdurend het assortiment van onze verkooppunten om te voldoen aan de behoeften van onze lokale klanten. Het is dus mogelijk dat bepaalde lokale producten in bepaalde regio's verkrijgbaar zijn en niet noodzakelijk op het nationaal assortiment staan. Zoek je echter een specifiek product, vul dan het online contactformulier in.

Ik vind het product niet terug op de website Delhaize.be.

Sommige producten zoals seizoensproducten of lokale producten zijn niet beschikbaar op de website www.delhaize.be. Wij werken dagelijks aan de verruiming van het assortiment zodat we in de toekomst alle producten beschikbaar in onze supermarkten kunnen voorstellen. Het assortiment van de websites kan dus lichtjes verschillen van het assortiment in de supermarkten.

Hoe weet ik of een product nog beschikbaar is?

Je kan je hiervoor tot de afdelingsverantwoordelijke van je verkooppunt wenden. Hij/zij zal je met plezier verder helpen.

Hoe weet ik in welke winkel een product nog verkrijgbaar is?

Je kan je hiervoor tot de afdelingsverantwoordelijke van je verkooppunt wenden. Hij/zij zal je met plezier verder helpen.

Kan ik producten bestellen?

Natuurlijk! Ons winkelpersoneel helpt je graag bij een specifieke bestelling. Zowel voor grote hoeveelheden als voor speciale vragen (bijvoorbeeld gourmets voor meerdere personen, bijzondere wijnen, enz.), kan je je wenden tot de verantwoordelijke van de betrokken afdeling.

Waarom schaffen jullie producten af?

Ons assortiment wordt zorgvuldig geselecteerd door onze aankopers. Heel wat criteria worden in rekening genomen. Het verkoopcijfer is het belangrijkste criterium. Dit neemt niet weg dat het artikel dat niet meer verkrijgbaar is uitstekend kan zijn. Er is gewoon niet voldoende vraag naar.

Hoe doe ik een suggestie omtrent een product?

We raden je aan contact op te nemen met de klantendienst die je kan helpen bij het zoeken naar een oplossing voor je aanvraag. Dit kan je doen via het online contactformulier.

Mijn product is afgeschaft. Hoe vind ik een goed alternatief?

Je kan hiervoor altijd rekenen op het personeel van je Delhaize-winkel.

Is het vlees dat jullie verkopen Halal?

Wij verzekeren u dat al het vers runds-, varkens-, kalfs- en lamsvlees en het gevogelte dat in de supermarkten van Delhaize verkocht wordt, afkomstig is van dieren die onder verdoving zijn geslacht, met respect voor hun welzijn. Ons vlees is van 100% Europese oorsprong waardoor we een goede controle hebben over de leveringen en we u deze garanties kunnen bieden. We hechten sinds lang enorm veel belang aan het verbeteren en het respecteren van het welzijn van dieren.

In sommige van onze winkels verkopen wij Halalvlees, dit is dan ook duidelijk aangeduid op de verpakking van het product.

Andere

Ik wens meer informatie over een leverancier. Is dit mogelijk?

Om vertrouwelijkheidsredenen mogen wij helaas de naam van de leveranciers van onze huismerkproducten niet vrijgeven. Heb je echter specifieke vragen over een product, vul dan het online contactformulier in.

Prijs

Sommige producten zijn elders goedkoper. Is dat normaal?

Wij zetten ons al jaren in voor een goede prijspolitiek die zich vertaalt in een correcte prijs-/kwaliteitsverhouding van onze producten. Wij garanderen je kwaliteit aan de meest correcte prijs. Om dit doel te bereiken vergelijken wij elke week onze prijzen van de merkproducten met die van de concurrentie. Elke week doen wij 300.000 prijsvergelijkingen. Op basis van de resultaten passen wij onze prijzen aan om ze zo correct mogelijk te maken.

Promotie

Kan ik bij mijn online boodschappen ook genieten van commerciële acties?

Ja, je kan hiervan genieten als je een bestelling plaatst voor Delhaize.be Collect. De stickers of stempels zullen je dan in in de winkels worden aangeboden. Voor een thuislevering kan je niet genieten van de commerciële acties.

Kan ik ook genieten van promoties?

Ja, je geniet van de promoties geldig op het moment dat je jouw bestelling bevestigt op www.delhaize.be.

Opgelet: Promoties in bestellingen die voor donderdag gemaakt zijn maar na donderdag gewijzigd worden gelden niet meer. Onze promoties veranderen namelijk elke donderdag. Concreet voorbeeld: je bevestigt je bestelling op dinsdag met de promoties van de week voor een afhaling op vrijdag of zaterdag. Later wijzig je jouw bestelling op een donderdag of vrijdag. In dat geval zijn de promoties van de vorige week niet meer geldig, maar wel de nieuwe promoties van de week.

Kan ik ook mijn kortingsbonnen gebruiken?

Bij afhaling: Ja, op het moment van de afhaling van je bestelling in je Collect-punt geef je de kortingsbonnen aan onze medewerker. Hij/zij zal ze afhouden van het totaalbedrag van je aankopen.

Bij thuislevering: Ja, op het moment van thuislevering geef je de kortingsbonnen aan de chauffeur. De korting wordt dan onmiddellijk afgehouden van het totaalbedrag. Enkel Delhaize-bonnen, leveranciersbonnen en bonnen van € 5 worden aanvaard. Eens je 500 plus-punten hebt gespaard, krijg je een bon van € 5. Deze bon moet echter afgehaald worden in een winkel.

Ontvang ik een korting van 10% op de wijnen?

Ja, je krijgt 10% korting bij aankoop van 24 flessen wijn (niet van toepassing op champagnes, crémants, schuimwijnen, porto, alcohol en producten van het merk 365). Deze korting is niet cumuleerbaar met andere promoties.

Bij een thuislevering zal de korting van 10% op de website verschijnen zodra je 24 flessen wijn aan je mandje hebt toegevoegd.

Waar vind ik de promotiecodes?

Aanbiedingen via promotiecodes zijn niet systematisch of regelmatig. Promotiecodes krijg je bij acties van Delhaize of in onze nieuwsbrieven.

Hoe moet ik een promotiecode gebruiken?

Voor je je mandje bevestigt, moet je op de pagina van je mandje een promotiecode invullen in de hiervoor voorziene ruimte. Vervolgens klik je op 'code toepassen' om het te bevestigen. Vervolgens bevestig je de bestelling.

Wat moet ik doen wanneer mijn promotiecode niet werkt?

We raden je aan contact op te nemen met de klantendienst die je kan helpen bij het zoeken naar een oplossing voor je probleem. Dit kan je doen via het online contactformulier of via het gratis nummer 0800/95.713.

Ik heb ergens een verkeerde prijs of promotie gevonden. Waar kan ik terecht?

We raden je aan contact op te nemen met de klantendienst die je kan helpen bij het zoeken naar een oplossing voor je probleem. Dit kan je doen via het online contactformulier of via het gratis nummer 0800/95.713.

Andere

Wat zijn de eDeals en hoe werkt het?

EDeals zijn exclusieve aanbiedingen die je kan activeren op je plus-kaart via de website. Hiervoor moet je eerst ingelogd zijn op de website en jouw plus-kaart gelinkt hebben aan je profiel. Vervolgens kan je via volgende link een aanbieding selecteren door te klikken op ‘activeer de eDeal’. Deze aanbieding wordt dan onmiddellijk op je plus-kaart geladen. Je kan van je opgeladen eDeals genieten bij je volgend bezoek aan de winkel, op vertoon van je plus-kaart.

Algemene informatie

Hoe doe ik mijn boodschappen op Delhaize.be?

Boodschappen doen op de website van Delhaize is echt eenvoudig. Surf naar www.delhaize.be en klik op ‘Meld je aan of maak een profiel aan’ rechts boven op de onthaalpagina. Indien het je eerste bestelling is en je nog geen profiel hebt kan je hier een profiel aanmaken. Eens aangemeld, kan je rechtsboven op de onthaalpagina ‘Start je boodschappen’ selecteren

Kies een winkel en tijdstip van afhaling, of kies voor thuislevering en een leveringsuur. Voeg vervolgens artikelen toe aan jouw mandje. Eens je alle producten toegevoegd hebt, rest er enkel nog de bevestiging van je bestelling. Je bestelling staat klaar voor afhaling in de winkel op de dag en het uur van jouw keuze of wordt geleverd op de dag en het uur van jouw keuze.

Wanneer doe ik mijn boodschappen op Delhaize.be?

Onze website www.delhaize.be is 7 dagen op 7 en 24 uur op 24 toegankelijk. Je doet je boodschappen dus wanneer je wil, afhankelijk van je beschikbare tijd en voorkeur.

Leveren jullie aan huis?

Ja. Delhaize.be is een besteldienst met afhaling in de winkel en thuislevering van uw boodschappen.

Welke prijzen worden gehanteerd op Delhaize.be?

De prijs van de producten op de website www.delhaize.be is dezelfde als in de supermarkt. Je betaalt dus evenveel online als in je Delhaize supermarkt. Je geniet van de prijzen geldig op het moment dat je jouw bestelling bevestigt op www.delhaize.be, met uitzondering van verse producten die worden verkocht aan de dagprijs. Je geniet ook van de promoties geldig op het moment van de bevestiging van de bestelling.

Waar kan ik een overzicht van mijn bestellingen raadplegen?

Ga naar de pagina 'Mijn profiel' en raadpleeg je voorgaande bestellingen via het luik ‘Je reservatigeschiedenis bekijken’. Je vindt er alle details door te klikken op ‘Reservatie tonen'. Bij een thuislevering heb je ook toegang tot je factuur in PDF-formaat.

Mijn bestelling wordt geleverd in kartonnen dozen: hoe gaat dat in zijn werk?

De kartonnen dozen bevatten producten die wij je aanbieden. Indien je de dozen niet wenst te behouden, breng ze dan gerust terug naar de supermarkt voor recyclage of geef ze terug mee aan de chauffeur bij thuislevering.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Vraag in dat geval een ander wachtwoord aan. Klik eerst op 'Meld je aan'. Klik in het linkervak 'Aanmelden als bestaande klant', op de link 'Wachtwoord vergeten. Vervolgens ontvang je een e-mail met een nieuw wachtwoord. Meld je vervolgens aan en wijzig je wachtwoord opnieuw indien je dat wenst. Hoe moet ik een gebruikersaccount aanmaken?

Ga naar de website www.delhaize.be. In de rechterbovenhoek staat het vakje 'Meld je aan'. Klik in het vak 'Nieuw bij Delhaize?' en vervolgs op ‘Maak een profiel aan’. Je moet dan enkel nog de instructies volgen voor het aanmaken van je account.

Ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen?

We raden je aan contact op te nemen met de klantendienst die je kan helpen bij het zoeken naar een oplossing voor je probleem. Dit kan je doen via het online contactformulier of via het gratis nummer 0800/95.713

Wat verstaan jullie onder een sms-bericht?

Wil je een sms op je mobiele telefoon 2 uur voor het tijdslot van afhaling? Kruis dan het vakje aan 'Ik wil een sms-bericht ontvangen 2 uur voor het tijdsslot van afhaling' op het moment van de bevestiging van jouw bestelling.

In geval van thuislevering, wens je een SMS met het geschatte leveringsuur? Geef ons dan je GSM-nummer.

Afhaling in de winkel

Hoeveel bereidingskosten moet ik betalen voor het afhalen van een bestelling in een Collect-punt?

Er worden bereidingskosten aangerekend voor een bestelling op www.delhaize.be. Deze gaan van € 3 tot € 4,50, in functie van het tijdstip van de afhaling. Voor bestellingen vanaf € 150 zijn deze bereidingskosten gratis. Ook wanneer je het product van de week aan je bestelling toevoegt, betaal je geen bereidingskosten. Dit product kan je terugvinden op de onthaalpagina in het luik ‘E-Shop’.

Mijn winkel heeft nog geen afhaalpunt Delhaize.be?

De dienst Delhaize.be is al beschikbaar in meer dan 100 afhaalpunten in België en Luxemburg. Wij openen het hele jaar door nieuwe afhaalpunten. Vind de dichtstbijzijnde winkel met afhaalpunt in uw buurt op de onthaalpagina van de website (luik ‘Onze Winkels').

Wil je op de hoogte blijven van de volgende openingen en commerciële activiteiten van Delhaize.be? Schrijf je dan in op onze newsletter op de onthaalpagina.

Is het mogelijk mijn bestelling buiten de vooraf bepaalde uren af te halen?

Wil je het tijdstip van afhaling wijzigen? Ga dan naar de overzichtspagina van je bestellingen. Je kan het tijdstip van afhaling wijzigen door je bestelling te wijzigen. Ter info: je kan het tijdstip van afhaling en de inhoud van je bestelling wijzigen tot 10 uur op de dag voorafgaand aan de afhaling. Indien deze termijn verlopen is raden we je aan direct contact op de nemen met de winkel van je Collect afhaalpunt. Je kan de contactgegevens van de winkels vinden op ‘Onze Winkels'.

Thuislevering

Hoe kan ik een bestelling plaatsen voor thuislevering?

  • Via internet: www.delhaize.be
  • Per telefoon: Je communiceert ons gewoon de codes van de gekozen producten. Wij zijn bereikbaar op het nummer 0800/95 713, van maandag tot vrijdag van 9u tot 15u30. Bij een bestelling via telefoon wordt een supplement van € 5 aangerekend.

Herinnering: Bij jouw eerste bestelling op www.delhaize.be worden er geen kosten aangerekend.

Hoeveel kosten betaal ik voor een thuislevering?

De forfait bedraagt € 9,95. Je krijgt een korting van €4,5 op dit bedrag indien je het product van de week bestelt. Dit product kan je terugvinden op de onthaalpagina in het lui ‘E-Shop’.

Voor een bestelling via telefoon of fax wordt een supplement Call Center van € 5 aangerekend.

Per schijf van 60 liter drank in de categorieën 'Water, Frisdranken en Bieren" wordt een supplement van € 10 aangerekend. Voor de eerste 60 liter is er geen supplement.

Om commerciële redenen, als uitzondering op het voorgaande en voor zover de klant hiertoe de vraag heeft gesteld, zal de bezorger voor zover als mogelijk de producten leveren op de verdiepingen binnen de leveringsbeperkingen zoals hieronder aangegeven:

  • Verdieping -1/+1: maximum 4 leveringsbakken
  • Verdieping -2/+2: maximum 3 leveringsbakken
  • Verdieping -3/+3: maximum 2 leveringsbakken

Voor welke zones leveren jullie aan huis?

Antwerpen, Brussel, Gent, Luik, Mechelen, Leuven, Namen, Charleroi, Nijvel, Bergen, Vlaams-Brabant en Waals-Brabant. De lijst met de postcodes waar wij aan huis leveren is beschikbaar op onze e-shop.

Wanneer ontvang ik mijn levering?

Je kiest zelf een dag en tijdstip van levering, afhankelijk van de beschikbaarheid van jouw buurt.

Wens je een SMS met het geschatte leveringsuur? Vul dan je gsm-nummer aan bij je gegevens.

Welke boodschappen kan ik aan huis laten leveren?

Het assortiment van Delhaize.be is gelijkaardig aan het assortiment in de winkels. Enkel bepaalde verse producten, zoals brood dat in de winkel wordt afgebakken, en locale producten kunnen niet thuis geleverd worden. Onze leveringsvoorwaarden zijn geldig voor normale hoeveelheden. De minimum bestelling voor thuislevering is € 60. Bij moeilijke of zware leveringen behoudt Delhaize zich het recht voor om het volume van de bestellingen te beperken.

Is een levering op een verdieping mogelijk? Aan welke voorwaarden?

Ja. Voor leveringen in gebouwen zonder lift wordt een supplement van € 2 per verdieping aangerekend voor de eerste, tweede en derde verdieping of voor de ondergrondse verdieping. Voor leveringen op de vierde verdieping of hoger in een gebouw zonder lift, levert de chauffeur de bestelling op de benedenverdieping.

Voor leveringen in gebouwen met lift wordt geen supplement aangerekend. Kan ik bij een thuislevering mijn leeggoed overhandigen aan de chauffeur? We willen een optimale dienstverlening aanbieden. Daarom kan onze chauffeur geen leeggoed meenemen. Uiteraard kan u het terugbrengen naar de dichtstbijzijnde Delhaize-winkel.

Bestellen

Hoe zoek ik mijn producten op www.delhaize.be?

Dit kan op twee manieren. De eerste manier is de meest conventionele: de opzoeking per afdeling. Ze stemt overeen met de traditionele structuur van een winkel. Je kiest een afdeling en overloopt de subcategorieën tot wanneer je het gewenste product vindt. De tweede manier: de opzoeking via een trefwoord. Je voert een deel van een woord of een merk in dat overeenstemt met het product dat je zoekt. Vervolgens klik je op 'zoeken'. Een lijst die overeenstemt met je trefwoord verschijnt. Het volstaat te klikken op de afdeling en het product dat je zoekt.

De hoeveelheden van een artikel selecteren?

Als je de hoeveelheid van een artikel wil wijzigen, klik dan onderaan het artikel op '+' of '-' om de hoeveelheid te verhogen of te verlagen. Je kan ook via het toetsenbord het gewenste aantal artikelen invoeren.

Een artikel aan mijn mandje toevoegen?

Klik op het icoontje met het mandje (rechts van elk artikel). De producten in je mandje zijn zichtbaar terwijl je je aankopen doet. De producten staan op een lijn die over de hele breedte van je scherm gaat en bovenaan links begint.

Een artikel uit mijn mandje verwijderen?

Om een artikel uit je mandje te verwijderen klik je eerst op ‘Mandje bekijken’. Vervolgens klik je op het kruisje rechts van het product dat je uit je mandje wenst te verwijderen.

Wat is een online winkellijst? Hoe moet ik deze gebruiken?

Als je regelmatig dezelfde producten koopt, kan je een persoonlijk lijstje maken. Je kan het opnieuw gebruiken bij je volgende bestellingen. Klik op het luik 'Toevoegen aan de lijst' in de detailfiche van het product. Zo kan je meerdere lijstjes maken in functie van je behoeften of voor familieleden of vrienden voor wie je boodschappen doet. Je kan ook altijd een nieuwe lijst aanmaken door ‘Nieuwe lijst aanmaken’ te selecteren.

Hoe kan ik een artikel uit mijn winkellijst verwijderen?

Om een artikel uit je opgeslagen lijst te verwijderen moet je eerste via jow profiel naar ‘Mijn lijsten’ gaan. Vind de juiste lijst terug en klik op ‘Tonen’. Je kan 1 of meerdere artikelen selecteren en op ‘Uit lijst verwijderen’ klikken.

Is het mogelijk om met een lijstje te starten en het later af te maken zonder het te bevestigen?

Ja, dat is mogelijk op voorwaarde dat je bent ingelogd op de website op het moment dat je je lijstje aanmaakt. Je moet je ook opnieuw inloggen op het moment dat je je lijstje wil afwerken.

Hoe kan ik mijn laatste bestelling opnieuw gebruiken?

Zodra je bent aangemeld, klik op ‘Welkom JE VOORNAAM’  en vervolgens op ‘Mijn reservaties'. Dit vind je rechts boven op de onthaalpagina. Wanneer je de betreffende bestelling hebt gevonden kan je klikken op ‘Reservatie tonen’ om bepaalde producten aan je mandje toe te voegen of op ‘Opnieuw reserveren’ om exact dezelfde bestelling te plaatsen.

En als een product niet beschikbaar is?

Wij doen ons uiterste best om je de beschikbaarheid van ons volledig assortiment 7 dagen op 7 en 24u op 24 te garanderen.

Ondanks onze inspanningen kan zich een uitzonderlijke situatie voordoen waardoor wij niet je volledige bestelling kunnen aanbieden. Indien dit geval is zal de medewerker in de winkel of de chauffeur altijd een substituutproduct aanbieden. Deze bent u vrij te aanvaarden of te wijgeren.

Worden de bestelde producten op de juiste temperatuur bewaard?

Bij de bereiding van je bestelling worden je goederen in kartonnen dozen geplaatst volgens de vereiste temperatuurnormen.

Voor afhaling in de winkel, wordt je bestelling bewaard in het afhaalpunt Delhaize.be. Dit afhaalpunt bestaat uit drie opslagzones: een diepvriezer voor diepvriesproducten, een koelruimte voor verse producten en rekken voor de producten die op kamertemperatuur bewaard moeten worden. Op het moment dat je je bestelling afhaalt, verzamelt onze medewerker je goederen. Zo heb je de garantie dat de koudeketen maximaal gerespecteerd wordt. In geval van thuislevering wordt je bestelling vervoerd in een bestelwagen met een ruimte voor het bewaren van producten op kamertemperatuur en een koelzone voor verse producten. Diepvriesproducten worden in speciale koelboxen met droogijs bewaard. Delhaize verbindt zich ertoe jouw producten in optimale kwaliteit bij jou af te leveren.

Hoe laat ik een promotie 2+1 of 1+1 gratis gelden?

Wanneer je producten in promotie bestelt op de website www.delhaize.be, o.a. voor de voordelen onder de vorm van gratis producten, moet je het totaal aantal producten bestellen. De gratis producten zullen van je totaalbedrag worden afgetrokken aan de kassa van het afhaalpunt www.delhaize.be.. Concreet voorbeeld: voor een wijn in promotie 5+1 gratis, bestel je 6 flessen en aan de kassa zal er automatisch 1 fles worden afgetrokken.

Kan ik dezelfde dag bestellen voor afhaling of thuislevering?

Dit is jammer genoeg niet mogelijk. Wij bieden je echter wel de mogelijkheid om te bestellen tot 12u ’s nachts voordat je de bestelling komt afhalen in de winkel.

Hoe kan ik nagaan of mijn bestelling gevalideerd is?

Dit kan op verschillende manieren.

Kijk eerst en vooral na of je een bevestiging via e-mail hebt ontvangen (kijk ook in je spamfolder - 'ongewenste e-mail').

Controleer vervolgens of je bestelling in je bestellijst staat. Die kan je bekijken wanneer je bent aangemeld bij ‘Mijn profiel’ en vervolgens ‘Reservatiegeschiedenis’. Verschijnt ze als bewaard, dan werd ze gevalideerd.

Na de bestelling

Kan ik voor de afhaling in een Collect-punt of bij thuislevering de datum, het tijdstip en/of de winkel wijzigen na bevestiging van mijn bestelling?

Ja, dit is mogelijk de dag voorafgaand aan de afhaling van je bestelling voor 10u. Je hebt toegang tot je bestellingen via de onthaalpagina op de website of de volgende link 'Mijn profiel'.

Er zit een fout in mijn bestelling. Wat moet ik doen?

Je kan jouw bestelling wijzigen (producten toevoegen of verwijderen) tot 10u de dag voorafgaand aan de afhaling of de levering. Meld je aan op de website en ga via de onthaalpagina naar ‘Mijn reservaties'. Dit vind je als rechts boven op het deel ‘Welkom JE VOORNAAM’ klikt. Onder jouw reservaties kan je klikken op ‘Reservatie wijzigen’. 

Indien het is later dan 12u, kan je jouw bestelling niet meer wijzigen.

Wat gebeurt er als ik een levering ontvang die niet overeenstemt met mijn bestelling?

We raden je aan contact op te nemen met de klantendienst die je kan helpen bij het zoeken naar een oplossing voor je probleem. Dit kan je doen via het online contactformulier of via het gratis nummer 0800/95.713

Ik kan mijn bestelling niet komen afhalen. Wat moet ik doen?

In dat geval vragen we je ons zo vlug mogelijk te verwittigen zodat wij de nodige maatregelen kunnen nemen en de directeur van de supermarkt op de hoogte te stellen. Om een fout of misverstand te vermijden, gelieve ook het bestelnummer, de winkel en het tijdstip van je bestelling te vermelden. Je kan de winkel zelf contacteren of contacteer de klantendienst via het online contactformulier of via het gratis nummer 0800/95.713

Wat gebeurt er als de bezorger langskomt en ik niet thuis ben?

Indien je niet aanwezig bent, laat de bezorger een briefje na. Neem dan telefonisch contact op met onze klantendienst op het gratis nummer 0800/95.713 om een nieuwe leveringsdatum overeen te komen.

Kan ik mijn bestelling annuleren nadat ze bevestigd is?

Je kan jouw bestelling annuleren  tot 10u de dag voorafgaand aan de afhaling of de levering. Meld je aan op de website en ga via de onthaalpagina naar ‘Mijn reservaties'. Dit vind je als rechts boven op het deel ‘Welkom JE VOORNAAM’ klikt. Onder jouw reservaties kan je klikken op ‘Reservatie annuleren’. 

Indien het is later dan 10u, kan je jouw bestelling niet meer zelf annuleren. Je kan dat contact opnemen met de klantendienst via het online contactformulier of via het gratis nummer 0800/95.713.

Betaling

Wanneer en hoe kan ik mijn bestelling betalen bij thuislevering?

Na ontvangst van je bestelling betaal je de bezorger via Bancontact, Visa, Master Card of American Express. Wij aanvaarden ook elektronische maaltijdcheques. Wij aanvaarden een betaling via overschrijving voor bedrijven indien één van onze agenten van de klantendienst dit op voorhand heeft aanvaard.

De bezorger overhandigt je een leveringsbon bij levering. Je ontvangt de dag na je levering een factuur via e-mail (of op vraag via brief).

Waarom is cash betalen niet mogelijk?

Om veiligheidsredenen aanvaarden wij geen cash geld. De enige betaalmiddelen die wij aanvaarden zijn Bancontact/ Mistercash, Visa, Mastercard en American Express. Wij aanvaarden ook elektronische maaltijdcheques, bonnen van € 5 en kortingsbonnen. In geen enkel geval vragen wij je aankopen te betalen via de website www.delhaize.be. Onze medewerker print indien nodig een factuur in de winkel.

Kan ik betalen met maaltijdcheques?

Ja, wij aanvaarden maaltijdcheques. Wij geven echter geen cash geld terug. Je zal dan het saldo van je aankopen elektronisch moeten betalen.

Kan ik betalen met ecocheques?

Ecocheques worden niet aanvaard voor online bestellingen.

Ik zie mijn kortingen niet op het kasticket. Waarom?

Heb je vragen over je kasticket? Neem dan contact op met je supermarkt. Onze medewerkers helpen je graag verder. Je kan het telefoonnummer van je supermarkt hier terugvinden: Onze winkels.

Openingsuren

Wat zijn de openingsuren van mijn winkel?

De lijst van onze verkooppunten met de openingsuren kan je raadplegen op onze website.

Personeel

Ik heb een klacht over een personeelslid. Waar kan ik terecht?

We raden je aan contact op te nemen met de klantendienst die je kan helpen bij het zoeken naar een oplossing voor je probleem. Dit kan je doen via het online contactformulier.

Andere

Hoe doe ik een suggestie omtrent een product of winkel?

We raden je aan contact op te nemen met de klantendienst die je kan helpen bij het zoeken naar een oplossing voor je aanvraag. Dit kan je doen via het online contactformulier.

Ik heb een klacht over een winkel. Waar kan ik terecht?

We raden je aan contact op te nemen met de klantendienst die je kan helpen bij het zoeken naar een oplossing voor je probleem. Dit kan je doen via het online contactformulier.

Werken bij Delhaize

Ik wil graag werken in een winkel van Delhaize. Waar kan ik terecht?

Meer informatie over werken bij Delhaize en openstaande vacatures kan je vinden op http://jobs.delhaize.be/nl/.

Ik wil graag in een ondersteunende dienst werken bij Delhaize. Waar kan ik terecht?

Meer informatie over werken bij Delhaize en openstaande vacatures kan je vinden op http://jobs.delhaize.be/nl/.

Andere

Is het mogelijk om speelkaarten te reserveren?

Helaas is dit niet mogelijk.

Ik heb een e-mail gekrgen voor een aankoopbon van €500 bij Delhaize, komt dit van jullie?

De door u ontvangen mail deel uitmaakt van fraude en oplichting tegenover Delhaize en haar klanten. We willen benadrukken dat we niets te maken hebben met deze wedstrijd en dat de waardebon bijgevolg ook geen enkele waarde heeft. Op dit moment zijn wij de frauduleuze emails aan het onderzoeken.

Mocht u in de toekomst nog dergelijke mails ontvangen, geven wij u de volgende tips mee:

  1. Klik niet op de links in de mail
  2. Geef geen persoonlijke gegevens door
  3. Verwijder deze mail

Op de website van de CERT, www.safeonweb.be, kunt u meer inlichtingen vinden over frauduleuze praktijken op internet en tips over online veiligheid. Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantendienst via het online contactformulier of via het gratis nummer 0800 95 713.

Toevoegen aan de lijst
U lijkt nog geen boodschappenlijst te hebben. Klik op de knop onderaan om een nieuwe lijst aan te maken.
Dit product werd al toegevoegd aan deze lijst.
Het product is toegevoegd aan de lijst