• Onze winkels
Laat je boodschappen thuis bezorgen.Nieuwe klant? : Ontvang nu €10 korting* + GRATIS levering!  Meer info

Prijzen en promoties

Prijs

Sommige producten zijn elders goedkoper. Is dat normaal?

Wij zetten ons al jaren in voor een goede prijspolitiek die zich vertaalt in een correcte prijs-/kwaliteitsverhouding van onze producten. Wij garanderen je kwaliteit aan de meest correcte prijs. Om dit doel te bereiken vergelijken wij elke week onze prijzen van de merkproducten met die van de concurrentie. Elke week doen wij 300.000 prijsvergelijkingen. Op basis van de resultaten passen wij onze prijzen aan om ze zo correct mogelijk te maken.

Promotie

Kan ik bij mijn online boodschappen ook genieten van commerciële acties?

Ja, je kan hiervan genieten als je een bestelling plaatst voor Delhaize.be Collect. De stickers of stempels zullen je dan in in de winkels worden aangeboden. Voor een thuislevering kan je niet genieten van de commerciële acties.

Kan ik ook genieten van promoties?

Ja, je geniet van de promoties geldig op het moment dat je jouw bestelling bevestigt op www.delhaize.be.

Opgelet: Promoties in bestellingen die voor donderdag gemaakt zijn maar na donderdag gewijzigd worden gelden niet meer. Onze promoties veranderen namelijk elke donderdag. Concreet voorbeeld: je bevestigt je bestelling op dinsdag met de promoties van de week voor een afhaling op vrijdag of zaterdag. Later wijzig je jouw bestelling op een donderdag of vrijdag. In dat geval zijn de promoties van de vorige week niet meer geldig, maar wel de nieuwe promoties van de week.

Kan ik ook mijn kortingsbonnen gebruiken?

Bij afhaling: Ja, op het moment van de afhaling van je bestelling in je Collect-punt geef je de kortingsbonnen aan onze medewerker. Hij/zij zal ze afhouden van het totaalbedrag van je aankopen.

Bij thuislevering: Ja, op het moment van thuislevering geef je de kortingsbonnen aan de chauffeur. De korting wordt dan onmiddellijk afgehouden van het totaalbedrag. Enkel Delhaize-bonnen, leveranciersbonnen en bonnen van € 5 worden aanvaard. Eens je 500 plus-punten hebt gespaard, krijg je een bon van € 5. Deze bon moet echter afgehaald worden in een winkel.

Ontvang ik een korting van 10% op de wijnen?

Ja, je krijgt 10% korting bij aankoop van 24 flessen wijn (niet van toepassing op champagnes, crémants, schuimwijnen, porto, alcohol en producten van het merk 365). Deze korting is niet cumuleerbaar met andere promoties.

Bij een thuislevering zal de korting van 10% op de website verschijnen zodra je 24 flessen wijn aan je mandje hebt toegevoegd.

Waar vind ik de promotiecodes?

Aanbiedingen via promotiecodes zijn niet systematisch of regelmatig. Promotiecodes krijg je bij acties van Delhaize of in onze nieuwsbrieven.

Hoe moet ik een promotiecode gebruiken?

Voor je je mandje bevestigt, moet je op de pagina van je mandje een promotiecode invullen in de hiervoor voorziene ruimte. Vervolgens klik je op 'code toepassen' om het te bevestigen. Vervolgens bevestig je de bestelling.

Wat moet ik doen wanneer mijn promotiecode niet werkt?

We raden je aan contact op te nemen met de klantendienst die je kan helpen bij het zoeken naar een oplossing voor je probleem. Dit kan je doen via het online contactformulier of via het gratis nummer 0800/95.713.

Ik heb ergens een verkeerde prijs of promotie gevonden. Waar kan ik terecht?

We raden je aan contact op te nemen met de klantendienst die je kan helpen bij het zoeken naar een oplossing voor je probleem. Dit kan je doen via het online contactformulier of via het gratis nummer 0800/95.713.

Andere

Wat zijn de eDeals en hoe werkt het?

EDeals zijn exclusieve aanbiedingen die je kan activeren op je plus-kaart via de website. Hiervoor moet je eerst ingelogd zijn op de website en jouw plus-kaart gelinkt hebben aan je profiel. Vervolgens kan je via volgende link een aanbieding selecteren door te klikken op ‘activeer de eDeal’. Deze aanbieding wordt dan onmiddellijk op je plus-kaart geladen. Je kan van je opgeladen eDeals genieten bij je volgend bezoek aan de winkel, op vertoon van je plus-kaart.

Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden of heb je een klacht?

Onze klantendienst kan eveneens worden gecontacteerd via het gratis nummer 0800 95 713 (bereikbaar maandag t.e.m. vrijdag van 8u. tot 18u) of op het volgende adres:       

       Delhaize
       Klantendienst
       Osseghemstraat 53
       1080 Brussel

Delhaize stelt alles in het werk om zo snel mogelijk op de klacht te reageren en streeft ernaar om steeds een bevredigende oplossing te vinden.

Bent u ondanks onze inspanningen niet tevreden? Richt u dan tot de onafhankelijke dienst van de Ombudsman voor de Handel, www.ombudsmanvoordehandel.be.

Toevoegen aan de lijst
U lijkt nog geen boodschappenlijst te hebben. Klik op de knop onderaan om een nieuwe lijst aan te maken.
Dit product werd al toegevoegd aan deze lijst.
Het product is toegevoegd aan de lijst