Delhaize logo

undefined

Categorieën

Thema's

Sluiten

Meestgestelde vragen

Meestgestelde vragen

NIEUWS FLASH

 

  • Wegens het enorme succes van ons nieuwe SuperPlus-programma willen jullie allen contact met ons opnemen. Bedankt hiervoor. Het kan langer duren dan normaal om uw aanvraag te verwerken. Wij verontschuldigen ons bij voorbaat voor het ongemak, wij doen al het mogelijke om alle vragen te beantwoorden.

 

  • Als u problemen heeft met het overzetten van uw punten van uw oude kaart naar uw nieuwe SuperPlus-kaart, hoeft u zich geen zorgen te maken, onze IT-afdeling werkt er hard aan om het probleem op te lossen. We vragen om uw geduld. Als het probleem over een paar dagen aanhoudt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

 

  • Interesse om een SuperPlus te worden? Maak hier uw account aan en geniet onmiddellijk van de SuperPlus-voordelen.

 

 

  • Beste klant, heb je je nieuwe SuperPlus kaart onlangs via de post ontvangen? Weet dat je deze meteen in onze winkels kan gebruiken, maar dat het even kan duren vooraleer al je SuperPlus voordelen aan je nieuwe kaartnummer gekoppeld zijn, en dat het nummer van deze nieuwe kaart in uw online account of op de MyDelhaize app verschijnt. Je hoeft hiervoor dus geen contact met ons op te nemen.
Hulp nodig?

Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden of heb je een klacht?

Contacteer ons via het online formulier

Onze klantendienst kan eveneens worden gecontacteerd via het gratis nummer 0800 95 713 (bereikbaar maandag t.e.m. vrijdag van 7u tot  21u , zaterdag 8u tot 18u,  zondag 8u tot 13u)   

       

Delhaize stelt alles in het werk om zo snel mogelijk op de klacht te reageren en streeft ernaar om steeds een bevredigende oplossing te vinden.


Bent u ondanks onze inspanningen niet tevreden?
Richt u dan tot de onafhankelijke dienst van de Ombudsman voor de Handel:

www.ombudsmanvoordehandel.be.