• Onze winkels

Hoe een account aanmaken en voor het eerst online boodschappen doen op Delhaize.be?

1.Als nieuwe klant maak ik een account aan op Delhaize.be

2. Ik doe mijn boodschappen online en ik kies een leveringswijze

3. Ik ontvang de levering thuis en betaal bij levering

 

Welke betaalmiddelen worden aanvaard?

Bij levering betaal je aan de chauffeur met debetkaart (Bancontact), kredietkaart (Visa, Mastercard, American Express) of elektronische maaltijdcheques. Voor de veiligheid van onze chauffeurs is cash geld niet toegelaten.

Voor bedrijven is betaling via overschrijving mogelijk onder bepaalde voorwaarden. Voor meer informatie kan je contact opnemen met onze klantendienst.

Bij de levering krijg je een gedetailleerde leveringsbon, en de dag na de levering krijg je per e-mail een factuur toegestuurd.

 

Hoeveel kost deze dienst?

Levering aan huis kost € 5,45 als je het product van de week bij je reservatie voegt. Zoniet is er een forfait van € 9,95 van toepassing.

Vergeet niet dat iedere 1ste reservatie die thuis wordt geleverd, gratis is!

In bepaalde gevallen kunnen er bijkomende kosten worden aangerekend (deze zullen duidelijk vermeld worden op de website in het overzicht van je winkelkar):

  • Administratieve kosten toegepast voor een reservatie die via ons Call-Center is gemaakt: er wordt een supplement van € 5 toegepast voor alle bestellingen die via telefoon of fax zijn gedaan.
     
  • Kosten toegepast voor een reservatie die een grote hoeveelheid dranken bevat (water, bier en frisdrank): Er wordt een bijkomende € 10 toegepast per 60 liter drank in de categorieën 'Water, Frisdrank en Bier', waarbij de eerste 60 liter niet onderworpen is aan dat supplement.

 

Worden er kortingsbonnen aanvaard?

Kortingsbonnen kan je afgeven aan de chauffeur bij de betaling. Ze worden meteen van je totaalbedrag afgetrokken. Je bonnen van € 5 kan je ook afgeven.

Tip: vergeet je plus-kaart niet te koppelen aan je account om verder plus-punten te sparen!

 

Hoe wordt de versheid van de geleverde producten gegarandeerd?

Delhaize verbindt zich ertoe dat je boodschappen in optimale kwaliteit bij je worden afgeleverd. Voor thuislevering wordt je reservatie, eenmaal ze is klaargemaakt, vervoerd in een bestelwagen die een ruimte heeft voor producten die op kamertemperatuur kunnen worden bewaard en een koelzone voor verse producten. Diepvriesproducten worden in speciale koelboxen met droogijs bewaard.

 

Kan ik mijn leeggoed meegeven met de chauffeur?

Omwille van logistieke redenen kunnen onze chauffeurs geen leeggoed meer terugnemen. Uiteraard kan je het terugbrengen naar de dichtstbijzijnde Delhaize-winkel.

 

Nog niet overtuigd?

De voordelen die delhaize.be biedt, zouden je definitief moeten overtuigen … Waarom moet ik het doen?

  • Assortiment gelijkaardig aan dat van je supermarkt
  • Zelfde prijzen en promoties als in je Delhaize-winkel
  • Alle diensten van Delhaize samengebracht op één platform
  • Je kan winkelen waar en wanneer je wilt, zelfs met je smartphone of tablet
  • Kortom, een aanzienlijke tijdswinst waardoor je meer tijd hebt voor dingen die je graag doet!

Nog vragen? Raadpleeg ook onze FAQ.

Voor alle andere informatie of vragen is onze klantendienst beschikbaar op het nummer 0800/95 713 of via ons contactformulier.

Toevoegen aan de lijst
U lijkt nog geen boodschappenlijst te hebben. Klik op de knop onderaan om een nieuwe lijst aan te maken.
Dit product werd al toegevoegd aan deze lijst.
Het product is toegevoegd aan de lijst