Nieuwe Proxy Delhaize Izegem opent vandaag haar deuren

Izegem – 6 april 2017 opent de nieuwe Proxy Delhaize te Izegem haar deuren voor de klanten. De opening past in de strategie van Delhaize België waarbij de voortdurende uitbreiding en vervollediging van het winkelnetwerk een belangrijke pijler is. Delhaize wil haar klanten immers dichtbij een winkel aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de wekelijkse- en dagelijkse aankoopbehoeften van de klanten. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn bovendien verbeterd door middel van enkele innovaties. Klanten kunnen vlotter door de verschillende rayons en ervaren zo het grootste winkelcomfort. Het assortiment is uitgebreid met nieuwe specialiteiten uit de hele wereld, glutenvrije producten, enz. Met andere woorden, in de nieuwe Proxy Delhaize Izegem staan de klant en beleving centraal.

Proxy Delhaize Izegem
  • 9 medewerkers
  • 700 m² verkoop-oppervlakte
  • 10.000 producten
3 kassa’s en een klantenonthaal

Altijd een Delhaize in je buurt

Op 6 april 2017 opent Proxy Delhaize te Izegem voor het eerst haar deuren voor het publiek. “Licht, ruimte, inspiratie via een uitgebreid assortiment van kwaliteitsvolle en gezonde producten, proximiteit, service en winkelcomfort zijn de kernwoorden van Proxy Delhaize Izegem. Met deze nieuwe winkel willen we Delhaize nog dichter bij onze klanten brengen. Onze winkel speelt immers in op de verwachtingen van onze klanten: wij bieden een hoogstaand en inspirerend aanbod van voedingsproducten en tegelijk nabijheid in alle betekenissen van het woord,” zeggen Steven Houttekiet en Valerie Snick, de zelfstandige uitbaters.

Nog aangenamer winkelen dankzij innovaties

Om de dagelijkse boodschappen, alleen of met kinderen, gemakkelijk, aangenaam en ontspannend te maken, heeft Delhaize alle registers opengetrokken. Het nieuwe Proxy-winkelconcept wordt vooral gekenmerkt door ruime gangpaden, sfeervolle verlichting, warm kleurgebruik en een aanbod dat gemak resoluut centraal wil stellen. Het is immers duidelijk dat klanten weer op zoek zijn naar inspiratie, nieuwigheden, kwaliteit en gemak, wanneer zij winkelen. Een heldere en eenvoudige filosofie vormt de basis voor de nieuwe ontwikkelingen: de klant in het centrum zetten van alle aandacht want "goed kopen, goed eten" betekent in de eerste plaats een antwoord vinden op maat van de behoeften van eenieder.

Proxy Delhaize Izegem biedt het allerbeste van Delhaize

Enkele nieuwigheden in de winkel springen inderdaad meteen in het oog. Delhaize is altijd al fier geweest op haar verse producten en wil zich nog meer onderscheiden in die rayons. Zo valt meteen de nieuwe indeling van de winkel op: bij het binnenkomen beland je meteen in de nieuwe afdeling fruit en groenten. Hier vindt de klant een indrukwekkend aanbod van kwaliteitsfruit en dagverse groenten en dit tegen de scherpste marktprijzen.

Proxy Delhaize Izegem biedt ook een ruime keuze aan charcuterie en gevogelte en een nog groter assortiment vlees. In de visrayon vind je de lekkerste soorten vis en zeevruchten. Het gaat om ultraverse vis (nooit diepgevroren) die onmiddellijk bewerkt wordt in het atelier.

De bakkerij-afdeling kreeg ook een hele restyling. De hele dag door worden ter plaatse vers brood en koeken gebakken in een open werkplaats die een persoonlijk contact met de klant aanmoedigt. “Daar zijn we echt trots op”, zeggen Steven Houttekiet en Valerie Snick. “Het brood wordt meermaals per dag ter plaatse gebakken waardoor we dus altijd supervers brood kunnen aanbieden, zelfs ’s avonds.”

Op de wijnafdeling vindt de klant gemakkelijk zijn weg tussen de wijnen uit alle hoeken van de wereld. Het meubel «Foodpairing» helpt hem bovendien om eenvoudig de juiste wijn te kiezen voor bij zijn gerechten. Elke maand wordt hier de wijnselectie vernieuwd om de klant te blijven inspireren voor de begeleiding van zijn maaltijden.

Wereldkeuken, glutenvrije producten, speciale en lokale bieren

Nog een speerpunt bij Delhaize is het assortiment, dat evolueert volgens de seizoenen en de trends en dat innoverend is. Met het ruime assortiment «Food of the World» kunnen de klanten producten uit andere landen ontdekken en bijzondere recepten uit alle hoeken van de wereld klaarmaken.

Omdat de vraag naar producten voor speciale voedingsregimes, zoals glutenvrije producten, in opmars is en gezondheid een prioriteit is bij Delhaize, werd het assortiment glutenvrije producten, van ontbijt tot dessert, uitgebreid en wordt het nu samen gepresenteerd met andere producten voor aangepaste voeding, zoals sportvoeding, dieetproducten, suikervrije producten, enz.

Een brede waaier van speciale en lokale bieren staat ten slotte in de kijker om aan de vraag van de klant te voldoen. Het uitgebreide assortiment omvat ook geschenkdozen en trappistenbieren.

Lokale integratie

Proxy Delhaize Izegem wil zich in de eerste plaats ook integreren in de buurt. “De winkel creëert 9 nieuwe jobs die we proberen lokaal in te vullen. We denken dat dit al een eerste stap is naar integratie in de buurt, maar de echte integratie zal vooral komen door het contact dat onze gemotiveerde en enthousiaste medewerkers dagelijks zullen hebben met de klanten”, voegen Steven en Valerie hier aan toe. “We werken met mensen die stuk voor stuk een groot hart hebben voor voeding. Zij zullen voortdurend opleidingen krijgen om het beste van de moderne distributiewereld aan te bieden: nabijheid, aangename omgeving, zeer soepele openingsuren en producten van een onberispelijke kwaliteit.”

De Proxy Delhaize Izegem bevindt zich aan Grote Markt 5. De winkel is open van maandag tot en met zondag: maandag van 12u tot 19u, dinsdag tot zaterdag open van 8u tot 19u en zon- en feestdagen van 8u tot 12u.

Delhaize Le Lion / De Leeuw

Début janvier 2017, le réseau de Delhaize Le Lion / De Leeuw comptait 765 magasins (Belgique et Luxembourg) sous différentes formules (supermarchés Delhaize, AD Delhaize, Proxy Delhaize, Shop&Go) permettant d’offrir une expérience de shopping unique accompagné d’un service de haute qualité. Delhaize propose un large assortiment de plus de 20.000 produits qualitatifs à un prix accessible. Grâce à ses 6 marques propres (365, Delhaize, taste of Inspirations, Bio, Eco, Care) l’enseigne peut répondre à tous les besoins du consommateur. Les clients peuvent également faire leurs courses en ligne via www.delhaize.be. Delhaize Belgique, qui a réalisé en 2016 un chiffre d’affaires de 5,0 milliards d’euros et détenait une part de marché en Belgique de 24,1%*, compte plus de 32.000 collaborateurs. L’enseigne fait partie du Groupe Ahold Delhaize, actif dans 11 pays et employant environ 375.000 personnes dans le monde. Le réseau du Groupe Ahold Delhaize comptait 6.500 magasins. *Source AC Nielsen *Source AC Nielsen 

Plus d’informations en primeur, d’idées au quotidien, de recettes et de vidéos ? Rendez-vous sur www.delhaize.be ou suivez-nous sur Facebook, YouTube, Pinterest ou Instagram.

Coordonnées

Roel Dekelver
External Communications Manager
rdekelver@delhaize.be
Tél. +32 (0)2 412 21 11

Karima Ghozzi
Communications Manager Delhaize Belgique
kghozzi@delhaize.be
Tél. +32 (0)2 412 83 16

Ajouter à la liste de courses
On dirait que vous n'avez pas encore de liste de courses. Cliquez sur le bouton ci-dessous pour en créer une nouvelle.
Ce produit est déjà présent dans cette liste de courses
Produit ajouté à la liste de courses