Februari

Verkoop Cuvée Izegem van Delhaize levert 3.000 euro op voor open cirkel

20/02/2017

Izegem – Zaterdag heeft Delhaize een cheque van 3.000 euro overhandigd aan Open Cirkel. Open Cirkel is een feitelijke vereniging, in 2005 opgericht door ouders uit Izegem, met een kind met een autisme-spectrumstoornis. In januari 2016 startte de verkoop van de allereerste Cuvée Izegem waarbij voor elke verkochte fles 1 euro naar het goede doel zou gaan. In totaal werden er dus maar liefst 3.000 flessen verkocht.

Primeur: Geen overbodige verpakking van Bio-groenten en fruit meer dankzij natural branding

14/02/2017

Brussel - Delhaize lanceert vandaag een echte primeur die ervoor zorgt dat een groot deel van het bio assortiment groenten en fruit binnenkort geen aparte verpakking nodig meer zal hebben. In de plaats daarvan zal het biolabel via natural branding op het product aangebracht worden. Een eenvoudige maar doeltreffende methode die ervoor zorgt dat er jaarlijks maar liefst 13 ton minder verpakkingsmateriaal nodig is. Met deze maatrgel bevestigt Delhaize nogmaals dat duurzaamheid hoog op de agenda staat.

Nieuwe Proxy Delhaize Grote Haag opent vandaag haar deuren

02/02/2017

Brussel – Vandaag opent de nieuwe Proxy Delhaize Grote Haag haar deuren voor de klanten. De opening past in de strategie van Delhaize België waarbij de voortdurende uitbreiding en vervollediging van het winkelnetwerk een belangrijke pijler is. Delhaize wil haar klanten immers dichtbij een winkel aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de wekelijkse- en dagelijkse aankoopbehoeften van de klanten. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn bovendien verbeterd door middel van enkele innovaties. Klanten kunnen vlotter door de verschillende rayons en ervaren zo het grootste winkelcomfort. Het assortiment is uitgebreid met nieuwe specialiteiten uit de hele wereld, glutenvrije producten, enz. Met andere woorden, in de nieuwe Proxy Delhaize Grote Haag staan de klant en beleving centraal.