Maart

Persdossier : Delhaize viert 150 jaar van kwaliteit en innovatie

Grote wijnbeurs gaat van start bij Delhaize

09/03/2017

Brussel
- Van 9 tot 29 maart loopt er een groot wijnfeest bij Delhaize. Gedurende drie weken zullen de Delhaize-klanten kunnen genieten van heel wat interessante aanbiedingen: 4+2, 3+1 of 2+1gratis bij aankoop van identieke flessen van de geselecteerde wijnen, champagnes, cava's en schuimwijnen. Een kwaliteitsassortiment, gekozen met zorg en precisie, dat terroirwijnen combineert met ontdekkingen en grote merken. Onder de nieuwigheden of favorieten lanceert Delhaize drie wijnen uit Zuid-Europa: Spanje, Italië en Portugal. Als nieuwe ontdekkingen zijn er tevens een bio-prosecco en een champagne brut natuur. Delhaize biedt ook interessante promoties aan op Bordeaux wijnen, wereldwijnen en haar favoriete cru’s.

Goed eten begint van jongs af aan! Workshops met en over fruit en groenten

08/03/2017

Handjes die ontdekken, voelen, snijden, schillen. En smaakpapillen die proeven! Deze woensdag 8 maart wordt het project GoodCook gelanceerd, een samenwerking tussen GoodPlanet Belgium en Delhaize. Samen willen ze leerlingen tussen 8 en 12 jaar aanmoedigen om gezonder te eten. Tijdens kookateliers ontdekken de kinderen lokale seizoensgroenten in alle geuren en kleuren.