Nieuwe AD Delhaize Opwijk opent haar deuren voor de klanten

13/04/2017

Opwijk – 13 april 2017 opent de nieuwe AD Delhaize Opwijk officieel haar deuren voor de klanten. De opening past in de strategie van Delhaize België waarbij de voortdurende uitbreiding en vervollediging van het winkelnetwerk een belangrijke pijler is. Delhaize wil haar klanten immers dichtbij een winkel aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de wekelijkse- en dagelijkse aankoopbehoeften van de klanten. Met 1450 m² verkoopoppervlakte en talrijke aanpassingen kunnen de klanten vlotter door de verschillende rayons lopen en ervaren ze het grootste winkelcomfort. Het assortiment is uitgebreid met nieuwe specialiteiten uit de hele wereld, vegetarische producten, glutenvrije producten enz.

Nieuwe Proxy Delhaize Izegem opent vandaag haar deuren

06/04/2017

Izegem – 6 april 2017 opent de nieuwe Proxy Delhaize te Izegem haar deuren voor de klanten. De opening past in de strategie van Delhaize België waarbij de voortdurende uitbreiding en vervollediging van het winkelnetwerk een belangrijke pijler is. Delhaize wil haar klanten immers dichtbij een winkel aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de wekelijkse- en dagelijkse aankoopbehoeften van de klanten. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn bovendien verbeterd door middel van enkele innovaties. Klanten kunnen vlotter door de verschillende rayons en ervaren zo het grootste winkelcomfort. Het assortiment is uitgebreid met nieuwe specialiteiten uit de hele wereld, glutenvrije producten, enz. Met andere woorden, in de nieuwe Proxy Delhaize Izegem staan de klant en beleving centraal.

Wereldgezondheidsdag

06/04/2017

Op de vooravond van de Wereldgezondheidsdag (7 april) herbevestigt Delhaize haar rol in het consumptiegedrag van de Belgische consument : het stimuleren van een meer evenwichtige voeding.

Wist u trouwens dat de suikerconsumptie van de Belgen in 50 jaar tijd is verdrievoudigd ? En dat onze suikerconsumptie dan ook één van de hoogste ter wereld is ?*. Belgen houden van lekker eten, dat staat vast. Maar gelukkig zien we een nieuwe positieve trend, namelijk dat dat ze meer en meer begaan zijn met hun gezondheid

Gezocht: jongeren die bouwen aan een betere samenleving

04/04/2017

Voor deze tiende editie van zijn projectoproep nodigt het Delhaize Fonds, dat wordt beheerd door de Koning Boudewijnstichting, jongeren en jeugdwerkingen uit om projecten in te dienen waarin kinderen en jongeren een centrale rol spelen bij het bevorderen van de sociale cohesie.

Nieuw Q8 tankstation opent in Lier

03/04/2017

De Q8 Shop & Go biedt heel wat vernieuwde diensten. Hierbij een overzicht:
  • Delhaize Shop & Go: een ruim aanbod verse maaltijden, van salades tot gegrilde kip, vers brood, basisproducten, bloemen en geschenken
  • Nespresso corner
  • een Panos met vers aanbod aan belegde broodjes en patisserie
  • een ruim assortiment producten van de Nationale Loterij
  • Delhaize Shop & Go is bovendien 7/7 geopend van 6u00 tot 22u00, ook op feestdagen